دانلود و خرید کتاب هنر آرامش هرمان شوارتس ترجمه مژگان قشقایی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر آرامش اثر هرمان شوارتس

کتاب هنر آرامش

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هنر آرامش

«هنر آرامش» آموزش ۲۱ گام برای رسیدن به آرامش درونی و نحوه‌ی مقابله با استرس و رهایی از حزن و اندوه به قلم هرمان شوارتس است.

دستیابی به آرامش، به صندلی راحتی، زندگی مرفه، پول و ثروت و... مربوط نمی‌شود. آرامش واقعی زمانی حاصل می‌شود که نگرش خود را نسبت به حقیقت وجودی‌تان تغییر دهید. برخی افراد احساس می‌کنند هیچ چیز در زندگی برای‌شان لذت‌بخش نیست و از هیچ مسأله‌ای احساس رضایت نمی‌کنند. اما فراموش نکنید که عدم‌توجه به احساسات درونی، تنش را به دنبال دارد و با وجود تنش، آسایش از شما سلب می‌شود.

این کتاب شامل نکات برجسته و ساده‌ای است که شما را در جهت دستیابی به آرامش ذهنی و جسمی‌تان هدایت می‌کند. به طوری‌که بدون استفاده از راهکارهای ویژه، می‌توانید همان‌ نکات ساده را برای حفظ آرامش خود به کار گیرید. به خاطر داشته باشید، دستیابی به آرامش و حفظ آن دشوار نیست؛ شما حتی می‌توانید بدون معالجه و استفاده از داروهای آرام‌بخش، به همان وضعیت سابق برگردید و با آسودگی خاطر به زندگی ادامه دهید. توصیه می‌کنم بر روی صندلی بنشینید، دراز بکشید، بخوابید و... ؛ آری، شما می‌توانید با همین روش‌های مؤثر و مفید روحیه‌تان را تسکین دهید. بنابراین لازم است این طرح‌های کاربردی و مؤثر که برگرفته از تجربیات سی‌ساله و مطالعات مستمر می‌باشد را جدی گرفته و آن را مجموعه‌ای از نکات سهل‌الوصول و ساده فرض کنید. نکات عرضه‌شده برگرفته از روانشناسی پیشرفته هستند که روش‌های مؤثر و مفیدی را در مدت زمانی کوتاه ارائه داده و سلامت روحی و جسمی شما را تضمین می‌کند.

نظرات کاربران

کاربر ۲۹۰۹۸۱۰
۱۳۹۹/۱۲/۱۷

عالی...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
اکنون برای تقویت بیشتر روحیه‌تان، به خود تلقین کنید که از روحیه‌ی خوبی برخوردارید. تا با ذهنی باز و بدون مشغله، روز را به خوبی سپری کنید.
sepehr solimani
ریشه‌ی بسیاری از مشکلات عصبی و تنش‌ها به خود انسان مربوط می‌شود. زیرا هر کس به نوعی با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می‌کند و به طور قطع هر مشکل نگران‌کننده‌ای موجب ناراحتی انسان می‌شود، اما برخی افراد با خونسردی و حفظ آرامش خود راهی را دنبال می‌کنند که بتوانند در مدت زمانی کوتاه به حل مشکلات بپردازند و برخی دیگر نیز با افکار پوچ و بیهوده‌ی خود به تضعیف روحیه‌شان می‌پردازند. در هر صورت مشکل قابل‌حل می‌باشد و حتی افراد عصبی و مضطرب هم می‌توانند به کنترل رفتارشان و رفع موانع بپردازند.
احسان رضاپور
فراهم نمودن زندگی سالم، در این نکته نهفته است: اگر به خودمان و دیگران احترام بگذاریم، به دیگران روحیه بدهیم و روحیه‌ی خود را شاد نگه داریم، به آرامی زندگی کنیم و به دیگران هم اجازه بدهیم تا با آرامش زندگی کنند، همیشه شاد و آرام می‌بریم. در آن لحظه است که به معنا و مفهوم واقعی زندگی پی خواهیم برد. دستیابی به «آرامش» به معنای توجه و دقت شما به ریتم زندگی می‌باشد. اگر به این ریتم اهمیت دهید، علاوه بر اینکه از سپری شدن زمان لذت خواهید برد، از لحاظ فیزیکی و ذهنی نیز سالم خواهید بود.
احسان رضاپور
آرامش ذهنی شما به آرامش جسمی‌تان بستگی دارد.
sepehr solimani

حجم

۱۵۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

حجم

۱۵۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان