دانلود و خرید کتاب کوازار (جلد دوم، پسر اهریمن) پونه سعیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوازار (جلد دوم، پسر اهریمن) اثر پونه سعیدی

کتاب کوازار (جلد دوم، پسر اهریمن)

نویسنده:پونه سعیدی
انتشارات:نشر موج
امتیاز:
۴.۷از ۸۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کوازار (جلد دوم، پسر اهریمن)

کتاب کوازار (جلد دوم، پسر اهریمن) نوشتهٔ پونه سعیدی در نشر موج منتشر شده است. این مجموعه کتاب رمانی فانتزی و جذاب است که جلد اول آن با نام فرشتگان و شیاطین منتشر شده است و پسر اهریمن جلد دوم آن است.

درباره کتاب کوازار (جلد دوم، پسر اهریمن)

کتاب کوازار داستان ساتی و سارا دو خواهر هستند که با هم در یک خانه زندگی می‌کنند و پدر و مادرشان را طی ۲ سال گذشته ازدست‌داده‌اند. ساتی برنامه‌نویس است و در یک شرکت کار می‌کند. اول از کارش ناراضی است؛ اما وقتی قرار می‌شود دربارهٔ پرونده‌ای خاص کار کنند نظرش تغییر می‌کند. سال‌ها نوسانات برق در قسمت‌های مختلف و عجیب شهر رخ می‌دهد. نوساناتی از انرژی که هیچ توجیه علمی ندارد، اما به هم مربوط است. این نوسانات مسیر نامرئی مشترکی دارد که نقاط خاصی را به هم مربوط می‌کند. ۲ سال کدنویسی و تلاش شبانه‌روزی ساتی جواب داده است و توانسته است یک شبکهٔ کامل درست کند که نوسان انرژی هرجای شهر را ردیابی کند. اما اوضاع ساده نیست. او وارد ماجرایی پیچیده و خطرناک شده است که ممکن است از آن سالم بیرون نیاید.

در کوازار (جلد دوم، پسر اهریمن) ساتی و گروه فرشتگانِ سقوط‌‌کرده، سرانجام راهی برای اسارت اهریمن و برگشتش به جهنم پیدا کردند، اما درست در لحظۀ خروج اهریمن از زمین، اخوان، ساتی را به پایین برج پرت می‌کند؛ سام برای نجات ساتی دیر می‌رسد و در لحظۀ آخر با شکستن بزرگ‌ترین ممنوعۀ زندگی‌اش، ساتی را می‌بوسد، بوسه‌ای که یا ازلِ ابدیِ سام را به همراه دارد یا...

خواندن کتاب کوازار (جلد دوم، پسر اهریمن) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به رمان‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کوازار (جلد دوم، پسر اهریمن)

«سام: ساتی به‌هوش اومد؛ ساتی بالاخره به‌هوش اومد! فرشتۀ نقره‌ای من! دختر قدرتمند زمینی؛ بالاخره چشم‌های مشکیش رو باز کرد و نگاهی رو که دلتنگش بودم به من دوخت. خودم باورم نمی‌شد چطور این اتفاق افتاد!

فقط می‌دونم معجزه بود! درست همزمان با طلوع خورشید، یه قلب عاشق که به‌خاطر عشق حاضر شد از جون خودش بگذره و یه قلب عاشق که به‌خاطر عشق حاضر شد از جایگاه و مقام آسمانیش بگذره و شکوفۀ آدونیس، این گل جادویی، روی لب‌های منو ساتی جوونه زد.

با مرور این خاطرات، لبخند زدم. همه می‌دونستیم وقتی آدونیس تو طلوع خورشید به گل می‌شینه، یه فرشته متولد می‌شه، اما هیچ‌کس نمی‌دونست، تولد یه فرشته، از یه انسان ممکنه! هیچ‌کس نمی‌دونست شکوفۀ آدونیس با بوسه‌ای از روی عشق ممکنه!

صورت شوکۀ ساتی رو بین دست‌هام گرفتم و نرم خم شدم. درسته تو این سه ماه، بارها بوسیدمش، اما... این بوسه فرق داشت. این بوسه انگار اولین بوسۀ ما بود. چشم‌های ساتی بسته شد و ریه‌هام از عطر فرشته‌ام پر شد.

با صدای صاف‌کردن گلو، هردو آروم عقب رفتیم، ولی فقط به صورت ساتی نگاه کردم! به چشم‌های بسته و مژه‌های مشکیش، به لبخند رو لب‌هاش. نفس عمیق کشید؛ چشم‌هاش رو باز کرد. به من لبخند زد و صدای صاف‌کردن گلو دوباره اومد. هردو آروم خندیدیم و ساتی گفت: «سلام آترین!»

برگشتم به پشت سرم، آترین کنار درتراس ایستاده بود. با لبخند بزرگی که رو لبش بود گفت: «یه جماعت منتظر به‌هوش اومدن این فرشتۀ جدید هستن و اون‌وقت تو، ساموئل...»

با تأسف سر تکون داد و به ساتی نگاه کرد. نگاهش رو بال‌های ساتی چرخید و با لبخند گفت: «به زندگی جدیدت خوش اومدی!»

ساتی لبخند پررنگی رو لب‌هاش نشست و گفت: «مرسی... اما هنوز باورم نمی‌شه...» »

نظرات کاربران

simin
۱۴۰۱/۰۷/۲۶

عالی بود بی صبرانه منتظر جلد سومش هستم♥️♥️

green mind
۱۴۰۱/۰۷/۲۶

منتظر جلد سوم هستم 🙈

maryam.me82
۱۴۰۱/۰۷/۲۸

کوازار یه رمانی هست که به شدت دوسش دارم و البته ذهن نویسنده و داستان هایی که خلق میکنن مورد علاقه من هست. این کتاب جلد دوم کوازار هست و یه جلد دیگه داره که هنوز نیومده. پیشنهاد میکنم اگر

- بیشتر
zizigooloo
۱۴۰۱/۰۷/۲۸

عالیه پونه بهترینه

rear
۱۴۰۱/۰۷/۲۸

من کلی منتظر جلد دوم رمان کوازار بودم😍 وقتی شروعش کردم تا لحظه تمام شدنش چشم روی هم نذاشتم. خیلی عالی بود. واقعا ایده ناب و خاصی هست این رمان. مثل باقی رمان های خانم سعیدی پیشنهاد میکنم بهتون که

- بیشتر
کاربر ۴۷۷۰۰۵۸
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

جلد سومش رو کی رو طاقچه قرار میدین بی صبرانه منتظریم

talayebaran
۱۴۰۱/۱۰/۱۷

خیلیییی زیباست بی صبرانه منتظر جلد بعدیم قلمتون مانا❤️❤️❤️

کاربر ۳۱۶۵۷۶۵
۱۴۰۱/۰۹/۱۹

کتاب با تخیل عالی نویسنده به اوج میرسه و کشش خوبی داره ومن به جرات این کتاب رو هم ردیف با آثار فانتزی خارجی قرار میدم و به علاقه مندان کتب فانتزی پیشنهاد میکنم

aram
۱۴۰۱/۰۷/۲۶

خیلی عالی و قشنگه 😍😍😍😍

گمشده در رویا
۱۴۰۱/۰۷/۲۶

خب خب خب بعد انتظار فراوان بلاخره رسید . دارم میخونم و تا اینجا عالی بوده 😍😍😍

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
«چیزهای ارزشمند هیچ‌وقت بی‌ارزش نمی‌شن! اگر روزی دیدی چیزی دیگه مثل قبل برات مهم نیست! بدون از اول بیش از حد بهش بها داده بودی!»
کاربر ۵۰۵۱۶۷۳
«از هرچیزی فرار کنی، دنبالت می‌کنه ساتی و تا قدرتمندتر از قبل بهت ضربه نزنه، ولت نمی‌کنه؛ پس اگه ترسی تو دلته، چیزی رو اعصابته، اول از همه نوبت اونه!»
کاربر ۵۰۵۱۶۷۳
زندگی یه جریانه، وقتی اتفاقی می‌افته، اتفاقی مثل از دست‌دادن عزیزت، اتفاقی که تو قدرتی در برابرش نداری! باهاش نجنگ، انکارش نکن، دنبال مقصر نگرد، بلکه اول از همه بپذیر! بپذیر این اتفاق افتاد، فرقی نداره مقصر کیه، فرقی نداره تو چقدر تلاش کردی، فرقی نداره چقدر قدرتمند هستی؛ جریان زندگی وقتی اتفاقی رو برات به بار بیاره محکومی به پذیرشش.
Awolfboy
«چیزهای ارزشمند هیچ‌وقت بی‌ارزش نمی‌شن! اگر روزی دیدی چیزی دیگه مثل قبل برات مهم نیست! بدون از اول بیش از حد بهش بها داده بودی!»
ل.صفوی

حجم

۲۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۲۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان