دانلود و خرید کتاب دنیا پس از تو نباشد سیدمهدی شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دنیا پس از تو نباشد اثر سیدمهدی شجاعی

کتاب دنیا پس از تو نباشد

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دنیا پس از تو نباشد

کتاب دنیا پس از تو نباشد نوشتهٔ سیدمهدی شجاعی است. انتشارات کتاب نیستان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی داستانی مذهبی برای نوجوانان است.

درباره کتاب دنیا پس از تو نباشد

کتاب دنیا پس از تو نباشد که با تصویرسازی‌های «فرهاد جمشیدی» منتشر شده، داستانی مذهبی برای نوجوانان است. در این داستان با شخصیت «وهب» همراه می‌شویم. وهب دچار تردید است و انگار دربارهٔ مرگ از رهگذر کردار و رفتار امام حسین (ع) می‌اندیشد. این داستان آمیزه‌ای از احساسات این شخصیت پیرامون مرگ، عشق و شک و تردید است.

خواندن کتاب دنیا پس از تو نباشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره سیدمهدی شجاعی

سیدمهدی شجاعی در سال ۱۳۳۹ در تهران به دنیا آمد. او شاعر، داستان‌نویس و روزنامه‌نگار ایرانی است که با دیپلم ریاضی، برای ادامهٔ تحصیل در رشتهٔ تئاتر وارد دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک شد. او در بدو ورود به دانشکده، گرایش کارگردانی تئاتر را برگزید و حدود ۳ سال نیز با همین گرایش پیش رفت و عموم واحدهای کارگردانی را پشت سر گذاشت. در این زمان که به ۲۰سالگی رسیده بود، از میان مسیرهای مختلف پیش رو، نویسندگی را به‌عنوان حرفه برگزید. به‌همین‌جهت از رشتهٔ کارگردانی به نمایشنامه‌نویسی و ادبیات دراماتیک تغییر جهت داد و همچنین با اعلام انصراف از ادامهٔ تحصیل هم‌زمان در رشتهٔ علوم سیاسی، علی‌رغم گذراندن عموم واحدهای مهم و اساسی، تمرکز خود را به‌طور ویژه در حوزهٔ داستان‌نویسی قرار داد.

او در سال ۱۳۷۶ اقدام به راه‌اندازی انتشارات کتاب نیستان کرد. انگیزه اصلی این حرکت معرفی و چاپ برگزیدگان ادبیات در حوزه‌های داستان، شعر و نمایشنامه بود. این پروژه در نهایت در سال ۱۳۸۰ با انتشار بیش از ۲۵۰ دفتر از هنرمندان معاصر خاتمه یافت.

سیدمهدی شجاعی سال‌ها سمت‌های اداری، فرهنگی و هنری داشته و آثاری را برای مخاطبان کودک و بزرگ‌سال نوشته و چاپ و منتشر کرده است. عنوان برخی از کتاب‌های مشهور او عبارتند از: «کشتی پهلوگرفته»، «ضریح چشم‌های تو»، «پدر، عشق، پسر»، « دموکراسی یا دموقراضه»، «آفتاب در حجاب»، «دست دعا، چشم امید» و «یعقوب‌ترین یوسف، یوسف‌ترین زلیخا».

عنوان «پدر ادبیات آیینی ایران» برای سیدمهدی شجاعی در نظر گرفته شده است.

معرفی نویسنده
عکس سیدمهدی شجاعی
سیدمهدی شجاعی
ایرانی

سید مهدی شجاعی نویسنده، رمان‌نویس، روزنامه‌نگار و فیلمنامه‌نویس فعال و مشهور ایرانی است. او در دوران نویسندگی خود بیشتر به داستان‌نویسی پرداخت و داستان‌های کوتاه و بلند زیادی در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان و همچنین ادبیات مذهبی نوشت. شجاعی در دوران کار حرفه‌ای خود به عنوان فیلمنامه‌نویس نیز فعالیت داشته و تاکنون از فیلمنامه‌های او در تلویزیون و سینما، چندین فیلم ساخته شده است. سیدمهدی شجاعی به دلیل نوشتن کتاب‌های برجسته‌ در زمینه‌های معنوی و اجتماعی نیز شهرت دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۴۱,۴۰۰
تومان