دانلود و خرید کتاب این مدیر است جیم کلیفتون ترجمه حوا میرمحمدیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب این مدیر است اثر جیم کلیفتون

کتاب این مدیر است

معرفی کتاب این مدیر است

کتاب این مدیر است نوشتهٔ جیم کلیفتون و جیم هارتر و ترجمهٔ حوا میرمحمدیـان است که انتشارات اژدهای طلائی آن را منتشر و روانهٔ بازار کرده است. ویراستاری این اثر را نغمه نقشین‌پور بر عهده داشته است.

دربارهٔ کتاب این مدیر است

جیم کلیفتون و جیم هارتر در کتاب این مدیر است ابتدا در بخشی با عنوان چگونه این کتاب را بخوانیم به راهنمایی خواننده می‌پردازد.

نویسندگان این اثر معتقدند که محل کار تغییراتی بزرگ و واضح داشته اما نزدیک به سه دهه است که شیوه‌ٔ مدیریتی بدون تغییر مانده است. 

کتاب این مدیر است نتیجهٔ تحقیقی است که شامل ده‌ها میلیون مصاحبهٔ جامع با کارمندان است که در ۱۶۰ کشور انجام شده است و راه حلی که در آخر ارائه می‌دهند عبارت است از: تطبیق شیوه‌های مدیریتی با نیاز فعلی کارکنان جهانی.

این اثر در ۶ بخش اصلی تألیف شده است که عبارت‌اند از:

راهبرد

فرهنگ

برند شغلی

از رئیس تا مربی

آینده‎ٔ کاری

نتیجه‌گیری: نقش سرشت انسان در نتایج کسب و کار

خواندن کتاب این مدیر است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همه‎ٔ مدیرعامل‌ها و مدیران ارشد منابع انسانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب این مدیر است

«مدیرعامل‌ها و مدیران ارشد منابع انسانی دقیقا چه چیزی را باید تغییر دهند؟

بیشتر نسل هزاره (کسانی که از ۱۹۸۰-۱۹۹۶ متولد شده‌اند) و نسل زد (کسانی که در ۱۹۹۷ یا پس از آن به دنیا آمده اند) با اشتیاق زیادی به سر کار می‌روند؛ اما شیوه‌های قدیمی مدیریتی (فرم‌ها، شکاف‌ها، شخصی‌سازی کم و بررسی‌های سالانه زندگی آن‌ها را به یکنواختی می‌کشاند. شیوه‌های مدیریتی کنونی در سراسر جهان سبب توسعه و پیشرف‌‌های خیلی کمی می‌شوند.

این برای بهره‌وری سازمان شما چه معنایی دارد؟ به این معناست که اگر شما از شیوه‌های مدیریتی قدیمی پیروی کرده‌اید، لازم است که تغییری اساسی در محل کارتان ایجاد کنید و فرهنگتان را نیز تغییر دهید.

تغییر فرهنگ شما با تغییر باورها و عقاید مدیرعامل‌ها و مدیران ارشد منابع انسانی شروع می‌شود. پس از آن، عقاید مدیران سازمان آن‌ها تغییر می‌کند. و آن‌گاه شیوه‌ی رشد و توسعه‌ی هر یک از اعضای تیم توسط آن مدیران را تغییر می‌دهد.

گالوپ مشاهده کرده است که به ویژه نسل هزاره در نحوه ی عملکرد جهان، نحوه ی برقراری ارتباط مردم و نوع خواندن و نوشتن و بازگو کردن تغییر زیادی ایجاد کرده است. دیگر راه برگشتی وجود ندارد. نسل هزاره و نسل زد، خرده‌فروشی، مهمانداری، املاک و مسکن، حمل و نقل، سرگرمی و سفر را نیز تغییر داده‌اند و در آینده‌ی نزدیک تغییری اساسی در آموزش عالی به وجود می آورند.

نسل هزاره و نسل زد نیاز واقعی جهان و معنا و مفهوم داشتن یک کار و زندگی خوب را تغییر می دهند.

فقط ۲۲٪ از کارکنان کاملا موافق‌اند که تیم رهبری سازمان آن‌ها دستورالعمل مشخصی برای سازمان دارد.

تغییر فرهنگ ها از نیاز قدیمی به نیاز جدید و انطباق مدیریت با شش تغییر بدون رهبری ارشد (سطح ) اتفاق نمی افتد. مسئله این است، فقط ۲۲٪ از کارکنان کاملا موافق اند که رهبری سازمان آن ها دستورالعمل مشخصی برای سازمان دارد.

چرا تغییر سازمانی بسیار سخت است؟ 

یک پاسخ این است که در عصر هزاره، افراد بیشتر در گروه های کوچک یا قبیله زندگی می کنند. هر عضو از قبیله باید نقش و انگیزه هایی در ایجاد پیوند و برقراری ارتباط در گروه داشته باشد. بقای گروه به فردی بستگی دارد که به وظیفه اش عمل کند.»

نظرات کاربران

تیمور زمانی
۱۴۰۲/۰۸/۲۹

یه جمله ی کارساز مدیریت می ارزد به کل حقوق

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

حجم

۶۶۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

قیمت:
۵۳,۵۰۰
تومان