دانلود و خرید کتاب بهائیت س. ح. م. لردگانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بهائیت

کتاب بهائیت نوشتهٔ س. ح. م. لردگانی است. انتشارات پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی پرسش‌ها و پاسخ‌های دانش‌آموزی است.

درباره کتاب بهائیت

کتاب بهائیت در فصل اول درمورد پیشینهٔ بهائیت سخن گفته است. فصل دوم درمورد عقاید بهائیت است و فصل سوم «رابطهٔ بهائیت با استعمار» نام گرفته است. نویسندهٔ کتاب حاضر باور دارد که بهائیت حرکتی بود که در دوران مشروطه، در عالم تشیع و از سوی دولت‌های استعمارگر پدید آمد. این نویسنده هدف بهائیت را تضعیف ارکان شیعه و پدیدآوردن فرصتی برای سلطه دانسته است.

دین بهائی، آیین بهائی یا دیانت بهائی که برخی آن را به‌صورت بهائیت و بهایی نیز می‌نویسند، دینی یکتاپرستانه، ابراهیمی و ایرانی است که «حسین‌علی نوری» ملّقب به «بهاءالله» آن را در سدهٔ ۱۹ میلادی بنیان گذاشت. بهائیان معتقدند پیامبران از طریق فرایند «ظهور تدریجی وحی» به هم پیوند می‌خورند. طبق این فرایند خداوند آموزه‌های خود را به‌صورت پیاپی و تدریجی و با توجه به مقتضیات زمان و ظرفیت فهم بشر به او ارائه می‌کند؛ ازهمین‌رو ادیان، سیری تکاملی می‌پیمایند و ظهور ادیان را پایانی نیست؛ همچنین گفته شده است که بهائیان معتقدند بهاءالله جدیدترین فرستادهٔ خدا در سلسله پیامبران پیشین است و هدف از ظهور او پدیدآوردن وحدت و صلح بین نوع بشر است.

س. ح. م. لردگانی در بهار ۱۳۹۰ جریان پدیدآمدن بهائیت را «جریانی شیطانی» خواند.

خواندن کتاب بهائیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون بهائیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب بهائیت

«بعد از آن مجلس، که در حضور ولیعهد برگزار شد، مدت زیادی سپری نشد که دوباره سیدباب ادعاهای خود را از سر گرفت و این پیامبر دروغین و ترسو به حکم ارتداد و اغتشاش و به دستور امیرکبیر، در روز ۲۷ شعبان سال ۱۲۶۶ قمری در میدان تبریز به دار مجازات آویخته شد، که بعدها طرفداران باب به تلافی این اقدام شجاعانه ، با دسیسه و توطئه‌چینی، امیرکبیر را در حمام فین کاشان به شهادت رساندند.»

*

«بهاییان از آغاز،کار خود را به تبلیغ وپرورش مبلغین استوار ساخته بودند ودر این زمینه تلاش زیادی را انجام داده‌اندتابتوانندافراد غیر بهایی به آئین ساختگی خود دعوت نمایند. بهاییان آموزش‌های لازم رااز طریق سران بهاییت، موسسات آموزشی ودر حال حاضر از طریق بیت العدل فرا می‌گیرند.»

نظرات کاربران

Ali Azizzadeh
۱۴۰۲/۱۲/۰۵

باید تعصب خودمون رو روی تشیع افزایش بدیم و اجازه تبلیغ رو به همچین فرقه های بی صفتی ندیم یاعلی 🇮🇷✅

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۷۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۸۷۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان