دانلود و خرید کتاب سرزمین موعود باراک اوباما ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرزمین موعود اثر باراک اوباما

کتاب سرزمین موعود

معرفی کتاب سرزمین موعود



کتاب سرزمین موعود نوشته رئیس جمهور سابق آمریکا باراک اوباما است که با ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب اصلی است. در کتاب سرزمین موعود که به قلم شخص باراک اوباما به رشتهٔ تحریر درآمده، با افکار و عقاید او و جزئیات زندگی‌اش از کودکی تا سال ۲۰۱۱ آشنا خواهید شد.

درباره کتاب سرزمین موعود

شاید تصور کنید این داستان، تاریخ مستندی است که در رسانه‌ها بارها حواشی و جزئیات آن را خوانده و شنیده‌اید، اما اینگونه نیست. رویدادهایی که در زندگی اوباما اتفاق افتاد، مانند اتهام به مصرف مواد مخدر، کینه‌توزی‌های حزب جمهوری‌خواه، فرمانی که باعث مرگ اسامه بن‌لادن شد و دریافت جایزه صلح نوبل، همراه با تب و تاب احساساتی است که او را با تعارض‌های درونی‌اش آشتی داد. هرچند او در آن زمان یک سناتور ایالتی و رده پائین از ایالت ایلینوی بود، اما رؤیایی در ذهنش داشت که باعث تقویت انگیزه و روحیه خستگی‌ناپذیرش می‌شد. او امیدوار بود که روزی بتواند همه‌ احزاب سیاسی با گرایش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و تنوع نژادی را در کنار یکدیگر و در جهت هدف و آرمانی مشترک متحد کند.

در این خلاصهٔ کتاب سرزمین موعود به پرسش‌های زیر پاسخ داده می‌شود:

۱.چگونه اوباما در دانشگاه به خاطر عقاید فلسفی و سیاسی‌اش تنها ماند؟

۲. چرا حزب جمهوری‌خواه در اولین هفته‌های ریاست جمهوری اوباما با برنامه‌های او مخالفت کرد؟

۳. چرا سخنان یکی از دوستان قدیمی اوباما به نام کشیش رایت، اعتبار اوباما را زیر سؤال برد؟

کتاب سرزمین موعود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به علوم سیاسی و جامعه‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب سرزمین موعود

«چگونه باراک اوباما چهل و چهارمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا شد؟

سال ۲۰۰۰ بود. کنوانسیون ملی حزب دموکرات در شرف آغاز بود و اوباما فقط یک هفته زمان داشت تا خود را به آن جلسه برساند. کنوانسیون ملی حزب دموکرات رویدادی است که در آن نمایندگان حزب دموکرات، نامزد نهایی حزب برای ریاست‌جمهوری ایالات متحده را انتخاب می‌کنند.

چند ماه قبل از برگزاری کنوانسیون، اوباما در انتخابات نمایندگان مجلس آمریکا از رقیب خود بابی راش شکست سختی خورد و با کسب تنها ۳۰ امتیاز از میدان رقابت خارج شد. قبل از آن، اوباما از طریق نظرسنجی‌ها دریافته بود که فقط ۱۱ درصد از رأی‌دهندگان او را می‌شناسند و علاوه‌‌بر این، شایعات بی‌اساسی در مورد او منتشر شده بود؛ شایعاتی از قبیل اینکه سفیدپوستان از او حمایت می‌کنند و او تنها یک نخبه‌ دانشگاه هاروارد است و چیزی از سیاست نمی‌داند. با این ‌وجود، یکی از دوستان نزدیک اوباما از او خواست که به این راحتی تسلیم نشود و دوباره به صحنه برگردد.

متأسفانه کارها آنگونه که باید پیش نرفت! هنگامی که او به لس‌آنجلس رسید، کارت امریکن اکسپرس او که نوعی کارت اعتباری معتبر آمریکایی است، منقضی شده بود و او وقتی برای کرایه ماشین کارتش را نشان داد، متوجه این موضوع شد. در نهایت وقتی باراک به مکان برگزاری اجلاس رسید، متوجه شد اجازه ورود به محل برگزاری جلسه را ندارد. دوست باراک به او نامه‌ای داده بود که مجوز ورود به داخل اجلاس بود، اما آن برگه از اعتبار کافی برخوردار نبود! بعد از چند ساعت، اوباما مجدداً به فرودگاه برگشت تا خود را به خانه برساند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۳۲٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان