دانلود و خرید کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق بروس فیشر ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق اثر بروس فیشر

کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق

معرفی کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق

کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق نوشتهٔ بروس فیشر و ترجمهٔ رضا اردلان است که انتشارات شنیدار آن را منتشر کرده است. این اثر خلاصهٔ کتاب اصلی است و  راهنمایی‌های مفیدی برای افرادی که طلاق و جدایی را تجربه کرده‌اند، ارائه می‌دهد.

درباره کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق

بروس فیشر در این کتاب چهارچوب مشخصی را برای افرادی که طلاق و جدایی را تجربه کرده‌اند ارائه می‌کند و این امکان را به خواننده می‌دهد  تا با استفاده از راهنمایی‌های عملی، شخصیت خود را بازسازی کند. مخاطب با مطالعهٔ این کتاب،به نوعی خودشناسی و سپس شکوفایی شخصیتی می‎‌رسد. افراد پس از طلاق دچار ناامیدی می‌شوند و معنای زندگی برایشان کمرنگ می‌گردد. بازسازی زندگی پس از طلاق نیازمند تلاش فراوانی است تا افراد بتوانند به زندگی عادی خود بازگردنند. در این دوره می‌توان احساسات عمیق عاطفی مانند یأس، ناامیدی، انتقام، مقابله‌به‌مثل و درماندگی را تجربه کرد. این افراد، برای زندگی پس از طلاق باید نگاه تازه‌ای را در پیش گیرند و همچنین نیاز دارند که برای اتفاق رخ‌داده به سوگ بنشینند و درنهایت از گذشته دل بکنند. اکثر کتاب‌هایی که دربارهٔ طلاق نوشته شده‌اند، تنها به بیان مشکلات پس از جدایی می‌پردازند اما این کتاب راهکارهای مؤثری برای گذار از وضعیت روحی پس از طلاق ارائه می‌دهد. 

خواندن کتاب بازسازی زندگی پس از طلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به افرادی که در تلاشند تا پس از جدایی و طلاق، زندگی خود را بازسازی کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب سوالات زیبا

«چگونه بعد از جدایی، خود را بازسازی کنیم و به شخصیتی قوی‌تر از قبل تبدیل شویم؟

عشق بزرگ‌ترین لذت بشری و در عین‌ حال دردناک‌ترین رنج انسان است. وقتی یک رابطه تمام می‌شود، بسیاری از ما احساس می‌کنیم دنیا به پایان رسیده است و البته زمانی نمی‌گذرد که دوباره به زندگی برمی‌گردیم، اما هر یک از ما شیوه‌ای متفاوت برای کنار آمدن با رنج و بازگشت به زندگی داریم.

فیلم سینمایی «کِرِیمِر علیه کریمر» تصویری کامل از یک عاشقانه‌ ی‌ شکست ‌خورده است. تد کریمر پدر خانواده، یک مدیر تبلیغات سختکوش است که به ‌شدت کار می‌کند و همسرش جوانا یک زن خانه‌دار است که بیشتر وقتش را با پسرشان بیلی در خانه می‌گذراند؛ اما این تصویر بی‌نقص و شاد یک روز خراب می‌شود. جوانا خانه را ترک می‌کند و تصمیم می‌گیرد از تد طلاق بگیرد. رابطه آن‌ها خراب می‌شود و جوانا، تد را وادار می‌کند که به ‌تنهایی از بیلیِ پنج‌ ساله مراقبت کند.

اگرچه طلاق روندی دردناک و دشوار است، اما فیلم با یک پایان شاد تمام می‌شود؛ تد از یک «معتاد به کار» که هرگز در کارهای خانه کمک نمی‌کرد، به یک پدر و سرپرست خوب برای بیلی تبدیل می‌شود. او یاد می‌گیرد که قدردان سختی‌هایی باشد که جوانا در طول ازدواجشان پشت سر گذاشته بود. از طرف دیگر جوانا که شاهد تلاش‌ها و رشد تد است، با اینکه تصمیمی برای بازگشت به ازدواجشان ندارد، در نهایت تصمیم می‌گیرد حضانت کامل بیلی را به پدرش واگذار کند.

در زندگی واقعی، حتی وقتی دو نفر همدیگر را دوست دارند، گاهی شرایطی پیش می‌آید که افراد هیچ راهی جز جدایی ندارند. متأسفانه زوج‌های مطلقه معمولاً پایان خوشی را که ما در فیلم‌ها می‌بینیم، تجربه نمی‌کنند و در سایه ازدواج ناموفق خود گرفتار می‌شوند.

آن‌ها پس از غرق شدن در یک دوره طولانیِ درد، اندوه، عصبانیت یا افسردگی، ممکن است در احساسات منفی خود گرفتار شده و احساس ‌کنند نمی‌توانند بیشتر از این ادامه دهند. برخی از آن‌ها دلایل واقعی طلاقشان را درک نمی‌کنند و خیلی سریع وارد یک رابطه یا ازدواج جدید می‌شوند و دوباره با همان مشکلات روبرو می‌شوند. اکنون سؤال این است که برای شروع یک زندگی بهتر پس از طلاق چه کنیم؟»

نظرات کاربران

کاربر ۳۴۱۳۰۱۶
۱۴۰۲/۱۱/۲۱

این کتاب اونقد که تعریفش رو شنیده بودم مفید نبود. انتشارات دیگه ای از این کتاب هست که شاید اون بهتر باشه ولی این انتشارات جالب نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۲۳٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان