دانلود و خرید کتاب قدرت حال اکهارت تول ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت حال اثر اکهارت تول

کتاب قدرت حال

معرفی کتاب قدرت حال

خلاصه‌کتاب قدرت حال نوشتهٔ اکهارت تول و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب خودیاری و روشنگری معنوی است.

درباره خلاصه‌کتاب قدرت حال

چگونه به جهانِ شگفت‌انگیزِ «زیستن در زمان حال» بپیوندید؟

بخش زیادی از زمان افراد، در اندیشه‌ای سرزنشگر نسبت به گذشته و یا در وضعیتی عصبی نسبت به آینده سپری می‌شود. با این ‌حال، در همان لحظات نیز انسان‌ها به این فکر می‌کنند که چگونه می‌توانند زندگی خود را بهبود بخشند و احساس رضایت خود را افزایش دهند؛ اگرچه برای این کار راهی بلد نیستند.

نویسنده‌ٔ سرشناس و راهنمای‌ معنوی مشهور، اکهارت تول در کتاب «قدرت حال» چندین روش مختلف برای شناخت پیچیدگی‌های زندگی شخصی و ارتباط آن با گذشته، حال و آینده در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

در قلب فلسفه‌ٔ تُله (که فلسفه‌ای بسیار عملی است)، تأکید بر زندگی در لحظهٔ کنونی وجود دارد؛ به ‌عنوان راهی برای نادیده‌گرفتن اکثر رنج‌هایی که تجربه می‌کنیم. به همین منظور، این کتاب بر ارتباط میان ذهن و عذاب‌کشیدن تمرکز می‌کند. همچنین پیشنهادهایی در مورد برخی از شیوه‌های «خودویرانگری» که ما از طریق ذهنمان انجام می‌دهیم، ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، گیرانداختن خود در یک چرخه‌ٔ عذاب‌کشیدن و متوقف‌کردن حس خوشحالی در خود.

قدرت حال به میلیون‌ها نفر کمک کرده تا زندگی‌شان را بهبود بخشند و بتوانند روابطشان را با دیگران بازسازی کنند، اعتماد به ‌نفسشان را افزایش دهند و با زندگی خود ارتباطی عمیق برقرار کنند.

خواندن خلاصه‌کتاب قدرت حال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آثار اکهارت تول پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اکهارت تله

اکهارت تله رهبری معنوی و نویسنده‌ٔ مشهور آلمانی است که بیشتر به خاطر نخستین کتابش، نیروی حال شناخته می‌شود. تله کتاب‌های معروف دیگری از جمله یک زمین جدید: یگانگی با تمامیت هستی نوشته است. پس از گذراندن دوره‌‌ای کوتاه از افسردگی، تله دچار تحولی درونی شد و از جامعه احساس بیگانگی کرد؛ او به دگرگونی و آرامشی روحی دست یافت که در ادامه‌ٔ زندگی‌ نیز با او همراه بود.

تله در زندگی خود علاوه بر یک نویسنده، به عنوان مشاور و راهنمای معنوی نیز فعالیت دارد. او در تعالیم خود به تنها یک مذهب پایند نیست و تحت تاثیر آموزه‌های بودیسم، هندوئیسم و ​​مسیحیت قرار گرفته است.

تله همچنین سخنرانی بی‌نظیر است و چندین وبینار را با اپرا وینفری، مجری مشهور آمریکایی، برگزار کرده است. او به عنوان یکی از اعضای فهرست صد روح برتر (100 SuperSoul) نیز شناخته می‌شود؛ فهرستی از رهبران بانفوذ که توسط وینفری تهیه شده است. اکهارت تله در حال حاضر در ونکوور اقامت دارد و تمام وقت خود را صرف کمک به همنوعان خود در راستای دستیابی به آگاهی معنوی می‌کند.

در سال ۱۹۹۵، تله به ونکوور کانادا نقل مکان کرد و در آنجا شروع به نوشتن و انتشار اولین کتاب خود کرد. در سال ۱۹۹۷، او اولین کتاب خود را با عنوان نیروی حال منتشر کرد که در ابتدا تنها ۳۰۰۰ نسخه از آن منتشر شد، با این حال این کتاب در سال ۱۹۹۹ در مقیاس بزرگ‌تر بازنشر شد. در سال ۲۰۰۰، مجری مشهور رسانه‌ای، اپرا وینفری در مجله‌ٔ خود درباره‌ٔ این کتاب نقد مثبتی منتشر کرد و خواندن آن را به بینندگان برنامه‌ٔ خود توصیه نمود. پس از این اتفاق، فروش کتاب افزایش چشم‌گیری یافت و اکنون در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز جای گرفته است. این کتاب از آن زمان تاکنون به سی‌وسه زبان ترجمه شده است. در سال ۲۰۱۱، نیروی حال برای صدودومین بار در لیست ۱۰ کتاب پرفروش مشاوره‌ٔ شومیز قرار گرفت.

در سال ۲۰۰۳، اکهارت تله دومین کتاب خود را به نام سکوت سخن می‌گوید منتشر کرد. تله در سال ۲۰۰۵، سومین کتاب خود را با نام یک زمین جدید: یگانگی با تمامیت هستی نیز منتشر کرد. این کتاب نیز مانند نخستین کتاب تله به موفقیت‌های بزرگی دست یافت. در سال ۲۰۰۸، این کتاب در فهرست کتاب‌های پرفروش‌ نیویورک تایمز در جایگاه نخست قرار گرفت. اپرا وینفری این کتاب را برای بخش باشگاه کتاب اپرا در برنامه گفت‌وگومحور خود، اپرا وینفری شو انتخاب کرد.

در سال ۲۰۰۸، تله با اپرا وینفری شراکتی را جهت برگزاری جلسات وبینار بر اساس کتاب یک زمین جدید آغاز کرد، به طوری که هر وبینار روی فصل خاصی از این کتاب متمرکز می‌شد. این جلسات به صورت هفتگی برگزار می‌شد و شامل بحث‌های تله با وینفری، مراقبه‌های کوتاه و پاسخ‌گویی به سؤالات مطرح‌شده توسط دنبال‌کنندگان برنامه بود. این جلسات با جذب میلیون‌ها دنبال‌کننده، تله را از آنچه بود نیز محبوب‌تر و معروف‌تر گرداند.

بخشی از خلاصه‌کتاب قدرت حال

«اکثر ما به دنبال یافتن آرامش درونی و بهبود زندگی‌مان هستیم. در یک کلام، ما به دنبال روشنگری هستیم؛ اما نمی‌دانیم از چه طریقی به آن دست یابیم. نخستین گام شاید بسیار ساده‌تر از آن چیزی باشد که تصور می‌کنید.

ما به زندگی در گذشته و آینده تمایل داریم. لحظه‌ای مشغول مرور خاطرات و تأسف خوردن هستیم و لحظه‌ای دیگر مشغول نقشه کشیدن و نگرانی برای آینده می‌شویم. در این بین فقط لحظه‌ای را که تماماً در اختیارمان است، از دست می‌دهیم؛ زمان حال.

تنها زمان حال اهمیت دارد، چرا که هیچ اتفاقی هرگز در گذشته و یا آینده رخ نمی‌دهد؛ اتفاقات فقط در جریان سیالی از لحظات حال رخ می‌دهند.

وقتی چیزی را حس می‌کنید، آن حس در زمان حال تجربه می‌شود. احساسات شما تنها می‌توانند در مورد لحظهٔ خاصِ کنونی اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهند. جملهٔ «در گذشته اتفاقی افتاده است»، جملهٔ چندان درستی نیست؛ آن اتفاق در یک لحظهٔ مشخص و یگانه از حال رخ داده است.

آنچه ما «گذشته» می‌نامیم، در واقع مجموعه‌ای از لحظاتی هستند که روزی زمانِ حال بوده‌اند. همچنین «آینده» ساخته شده از لحظاتِ اکنونی است که هنوز فرا نرسیده‌اند.

نگرانی درباره آینده و یا زندگی در گذشته هیچ مزیتی به دنبال ندارد، اما مزیت‌های فراوانی برای زیستن در «زمان حال» وجود دارد که اگر بتوانید به آن‌ها دست یابید، هیچ مشکل عظیمی را تجربه نخواهید کرد و تنها مشکلات کوچکی خواهید داشت که به محض رخ دادن، قابل حل هستند.

پس سعی کنید در زمان حال زندگی کنید! از چسبیدن به گذشته و ترس از آینده دست بردارید تا ببینید چه بهبود چشمگیری در زندگی‌تان رخ خواهد داد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

حجم

۱۸٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان