دانلود و خرید کتاب منتقدانت را در آغوش بگیر جی بائر ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب منتقدانت را در آغوش بگیر اثر جی بائر

کتاب منتقدانت را در آغوش بگیر

نویسنده:جی بائر
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب منتقدانت را در آغوش بگیر

خلاصه کتاب منتقدانت را در آغوش بگیر نوشتهٔ جی بائر و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. این اثر که خلاصه‌ای از کتاب اصلی است، به شما یاد می‌دهد که چگونه از شکایت مشتریان، به نفع خود، استفاده کنید و چگونه انتقاد مشتریان می‌تواند مسیر رشد کسب‌وکار را به شما نشان دهد.

درباره خلاصه کتاب منتقدانت را در آغوش بگیر

خلاصه کتاب منتقدانت را در آغوش بگیر نحوه‌ٔ واکنش درست به شکایت مشتریان را بررسی کرده و به شما کمک می‌کند با وجود مخالفت و حتی ابراز تنفر دیگران، آن‌ها را تحت‌تأثیر کسب‌وکارتان قرار دهید.

انسان از همان روزی که چشم‌ به این دنیا باز می‌کند، حسی به نام نیاز در او متولد می‌شود؛ نیازهایی که روزی پایه و اساس انگیزش‌ها و ارتباطات اجتماعی او را شکل می‌دهد و به او می‌آموزد که چگونه هر یک از آن‌ها را مدیریت کند. در میان نیازهای متعددی که بشر خواهان برآورده‌شدن آن است، میل انسان به تحسین و موردپسند واقع‌شدن چیزی است که هر فردی جدا از سن، جنس، نژاد و آئین خود خواستار آن است. این طبیعی‌ترین نیاز انسان است که دوست داشته باشد موردتحسین قرار بگیرد و اعمال مثبتش توجه و حمایت دیگران را جلب کند. به همین دلیل ما نسبت به کسانی که ما را تأیید می‌کنند، ناخودآگاه احساس تعلق‌خاطر بیشتری داریم.

با این وجود، افراد خواستار تحسین مطلق نیستند و ترجیح می‌دهند ضمن تحسین رفتارها و ویژگی‌های خوبشان، گاهی‌اوقات هم به‌خاطر رفتارهای نادرست و یا اشتباهاتی که از آن‌ها سر می‌زند، موردانتقاد قرار گیرند. این موضوع در دنیای کسب‌وکار نیز صدق می‌کند. شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار، درعین‌‌حال که قدردان تحسین ‌کنندگان شرکت خود هستید، باید قدردان منتقدانتان نیز باشید؛ زیرا نظرات سازندهٔ آن‌ها در بهبود اوضاع و شرایط شرکت یا سازمان شما بسیار مفید خواهد بود. کتاب منتقدانت را در آغوش بگیر به شما می‌آموزد چگونه از این انتقادها به‌نحوی مناسب در مسیر پیشرفتتان استفاده کنید.

خلاصه کتاب منتقدانت را در آغوش بگیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به موضوعات بازاریابی، مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود. این نسخه که خلاصهٔ کتاب اصلی است برای کسانی که فرصت ندارند نسخهٔ کامل آن را بخوانند مناسب خواهد بود.

بخشی از کتاب منتقدانت را در آغوش بگیر

«آیا تاکنون برایتان اتفاق افتاده که برای بیان انتقاد یا پیشنهاد به شرکتی خاص، با آن‌ها تماس بگیرید؟ آیا از برقراری تماس با بخش خدمات مشتریان آن شرکت لذت برده‌اید یا ساعت‌ها در حالت انتظار بوده‌اید و جواب شایسته‌ای هم دریافت نکرده‌اید؟ اگر تجربه تلخی در این زمینه دارید، به عنوان یک مشتری ممکن است با خود فکر کنید که چرا شرکت‌ها هزینه‌های سنگینی را صرف تبلیغات می‌کنند تا مشتریان جدیدی جذب کنند؛ در حالی که پاسخگوی نیاز مشتریان پیشین خود نیستند؟

این رویه کاملاً اشتباه است؛ زیرا نگه داشتن و حفظ مشتریان کنونی شرکت برای بقاء آن مجموعه، بسیار مهم و حیاتی است. طبق مطالعات انجام شده، حفظ تنها یک درصد بیشتر از تعداد پایه مشتریانتان، سود شما را بین ۲۵ تا ۸۵ درصد افزایش می‌دهد!

حال به عنوان رئیس یک شرکت، چه کارهایی باید انجام دهید تا مطمئن شوید که همواره مشتریانی وفادار به شرکت خواهید داشت؟

در واقع زمانی که یک مشتری به خود زحمت شکایت می‌دهد، همچنان مشتری شماست. اگر به کسی که شکایت خود را ابراز می‌کند پاسخ درخور و مناسبی دهید، نسبت به محصولات و خدمات شما احساس تعهد بیشتری می‌کند. با چنین واکنش مناسبی، شما یک مشتری وفادار خواهید داشت؛ به همین سادگی!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۱۸٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان