دانلود و خرید کتاب بازاریابی مشتری محور (خلاصه کتاب) جی بائر ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی مشتری محور (خلاصه کتاب) اثر جی بائر

کتاب بازاریابی مشتری محور (خلاصه کتاب)

نویسنده:جی بائر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازاریابی مشتری محور (خلاصه کتاب)

کتاب بازاریابی مشتری محور (خلاصه کتاب) نوشتهٔ جی بایر و ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار است. شنیدار نگار نوین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب تفاوت فروختن با کمک‌کردن در بازاریابی.

درباره کتاب بازاریابی مشتری محور (خلاصه کتاب)

کتاب بازاریابی مشتری محور (خلاصه کتاب) به ارائهٔ رویکردی سودمند و قابل اجرا هم برای مشتری و هم برای صاحبان کسب‌و‌کار پرداخته است. در بازار پررقابت امروز، تمامی کسب‌و‌کارها پیوسته به‌دنبال جذب مشتری و فروش بیشتر هستند، اما رسیدن به این هدف نیازمند یک استراتژی بازاریابی هوشمندانه است. جی بائر (Jay Baer) در این کتاب با نقض شیوه‌های بازاریابی جاافتادهٔ قدیم، به توضیح این مسئله پرداخته است که بازاریابی موفق، تنها به‌دنبال جلب توجه افراد با شیوه‌های تبلیغاتی مرسوم نیست. این نویسنده در ادامه با بیان این مطلب که مشتری امروز، از طرفی نیازمند کسب اطلاعات و از طرف دیگر نیازمند کمک است، سعی در جاانداختن این تفکر در ذهن خواننده داشته است که اگر تنها محصولی بفروشید، فقط یک مشتری در آن لحظه جذب کرده‌اید، اما اگر به‌گونه‌ای به فردی کمک کنید، او مشتری دائمی شما خواهد شد. چگونه با مشتری خود دوست باشید؟ این خلاصه‌کتاب را بخوانید تا بدانید.

خواندن کتاب بازاریابی مشتری محور (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب تفاوت فروختن با کمک‌کردن در بازاریابی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازاریابی مشتری محور (خلاصه کتاب)

«وبلاگ‌های به روز و دقیق، جذب کننده مشتریانی هستند که تشنه اطلاعات‌اند!

اینترنت، علم و دانش را بدون هیچ محدودیتی در اختیار همگان قرار می‌دهد و بازار رقابت در آن برای جلب توجه مشتری، بیش از هر زمان دیگری داغ است. به همین دلیل، شرکت‌ها باید زمان و توجه خود را صرف این موضوع کنند که مشتریان به محصولات آن‌ها علاقه‌مند باقی بمانند.

یکی از راه‌های جلب توجه مشتریان، به‌روزرسانی مرتب وبلاگ‌هاست.

شرکت‌ها، باید اطلاعات وبلاگشان را مرتباً با اطلاعاتی که مورد نیاز و توجه مشتریان است به‌روزرسانی کنند؛ بدین معنی که به طور مرتب به سوالات مشتریان پاسخ دهند.

در مورد به‌روزرسانی وبلاگ‌ها، دو نکته مهم زیر را در نظر داشته باشید:

درست است که وبلاگ‌ها باید منظم به‌روزرسانی شوند، اما نوع اطلاعاتی که در آن‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود هم به همان میزان اهمیت دارد. هر مطلبی باید جزئیات کافی داشته باشد. افراد به دنبال پاسخ هستند، راه‌حل‌هایی برای مشکلات می‌خواهند و مایل هستند پولشان را خرج ارزشمندترین محصول ممکن کنند.

مشتریان آب‌دیده، برای فروش سودمند هستند.

مشتریانی که درباره تفاوت محصولات و اختلاف قیمت‌ها آگاهی دارند و این‌ها را از طریق اطلاعات قرار داده شده در وبلاگ‌های مختلف آموخته‌اند، زمان را می‌خرند و بحث درباره اصول اولیه برایشان پیش نمی‌آید؛ زیرا آن‌ها دقیقاً می‌دانند چه می‌خواهند.

سودمندی این مشتریان به واسطه عملکرد یک شرکت ساخت استخر به نام ریور پولز اند اسپاز قابل اثبات است. در سال ۲۰۰۸، این شرکت، شدیداً تحت فشار بحران اقتصادی بود و با نا امیدی شروع به نوشتن مطالبی در وبلاگش کرد و به تمامی سؤالاتی که درباره ساخت استخر از آن‌ها پرسیده شده بود جواب داد.

خیلی زود، این وبلاگ تبدیل به وبلاگی پر از مطالب مفید و دقیق شد که برای مشتریان شناخته شده بود. مشتریان از طریق این وبلاگ می‌توانستند مطالبی درباره فرآیند ساخت استخر بیاموزند.

نتیجه چه شد؟

زمانی که رقبا رو به ورشکستگی بودند، این شرکت به فروشی فوق‌العاده دست یافت و به ثروت رسید. در واقع ۸۰% از بازدیدکنندگانی که حداقل سی نوشته از مطالب این وبلاگ را خوانده بودند، یک استخر خریدند. وبلاگ آموزنده و منظمِ آن‌ها، مشتریان را از رقبا ربود و باعث موفقیت خودش شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

حجم

۱۴٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان