دانلود کتاب صوتی منتقدانت را در آغوش بگیر با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی منتقدانت را در آغوش بگیر اثر جی بائر

دانلود و خرید کتاب صوتی منتقدانت را در آغوش بگیر

نویسنده:جی بائر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی منتقدانت را در آغوش بگیر

کتاب صوتی منتقدانت را در آغوش بگیر نوشتهٔ جی بائر و ترجمهٔ رضا اردلان است. مصطفی طالبیان مقدم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی که خلاصه‌ای از کتاب اصلی است، به ما یاد می‌دهد که چگونه از شکایت مشتریان، به نفع خود، استفاده کنیم.

درباره کتاب صوتی منتقدانت را در آغوش بگیر

خلاصه کتاب صوتی منتقدانت را در آغوش بگیر نحوه‌ٔ واکنش درست به شکایت مشتریان را بررسی کرده و به شما کمک می‌کند با وجود مخالفت و حتی ابراز تنفر دیگران، آن‌ها را تحت‌تأثیر کسب‌وکارتان قرار دهید.

انسان از همان روزی که چشم‌ به این دنیا باز می‌کند، حسی به نام نیاز در او متولد می‌شود؛ نیازهایی که روزی پایه و اساس انگیزش‌ها و ارتباطات اجتماعی او را شکل می‌دهد و به او می‌آموزد که چگونه هر یک از آن‌ها را مدیریت کند. در میان نیازهای متعددی که بشر خواهان برآورده‌شدن آن است، میل انسان به تحسین و موردپسند واقع‌شدن چیزی است که هر فردی جدا از سن، جنس، نژاد و آئین خود خواستار آن است. این طبیعی‌ترین نیاز انسان است که دوست داشته باشد موردتحسین قرار بگیرد و اعمال مثبتش توجه و حمایت دیگران را جلب کند. به همین دلیل ما نسبت به کسانی که ما را تأیید می‌کنند، ناخودآگاه احساس تعلق‌خاطر بیشتری داریم.

با این وجود، افراد خواستار تحسین مطلق نیستند و ترجیح می‌دهند ضمن تحسین رفتارها و ویژگی‌های خوبشان، گاهی‌اوقات هم به‌خاطر رفتارهای نادرست و یا اشتباهاتی که از آن‌ها سر می‌زند، موردانتقاد قرار گیرند. این موضوع در دنیای کسب‌وکار نیز صدق می‌کند. شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار، درعین‌‌حال که قدردان تحسین ‌کنندگان شرکت خود هستید، باید قدردان منتقدانتان نیز باشید؛ زیرا نظرات سازندهٔ آن‌ها در بهبود اوضاع و شرایط شرکت یا سازمان شما بسیار مفید خواهد بود.

شنیدن کتاب صوتی منتقدانت را در آغوش بگیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به همهٔ مدیران و کارمندان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان