دانلود و خرید کتاب شش چمدان مریم همدانی آزموده فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شش چمدان اثر مریم همدانی آزموده فر

کتاب شش چمدان

انتشارات:نشر تایماز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شش چمدان

کتاب شش چمدان نوشتهٔ مریم همدانی آزموده فر است. نشر تایماز این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی خاطرات زندگی دور از وطن است.

درباره کتاب شش چمدان

کتاب شش چمدان در بیش از ۷۰ بخش نوشته شده است. بخش‌های این کتاب «قلم‌نگار» نام گرفته‌اند. داستان اصلی این کتاب در بستر زمانی سال ۲۰۱۷ میلادی رخ داده است. همهٔ روایت‌های به‌صورت اول‌شخص نوشته شده‌اند. راوی یا نویسندهٔ این کتاب فردی است که به‌خاطر شرایط کار و زندگی مجبور به ترک وطن و سکونت در کشورهای دیگر شده است. یکی از دلایل این هجرت موافت‌نکردن با هیئت‌علمی‌شدن همسرش عنوان شده است و دلیل دیگر این بوده که از سوی دانشگاه‌هایی در نیوزیلند و بلژیک به دست همسر نویسنده رسیده بوده است.

اکنون مریم همدانی آزموده فر در کتاب شش چمدان مجموع خاطرات و تفکرات تازه‌اش را نوشته و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

خواندن کتاب شش چمدان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های خاطرات پیرامون موضوع مهاجرت پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب شش چمدان

«تقریباً تمام اسباب بازی‌ها و عروسک‌های کودکی‌ام با من بزرگ شده‌اند. هنوز که هنوزه به دیدنشان دلخوش می‌شوم و خاطرات روزهای شیرین کودکی برایم یادآوری می‌شود؛ اما دخترم تبسّم تمرین دل نبستن به دنیا را خیلی زود شروع کرد. از چندماهگی یاد گرفت دل نبندد. از همان زمانی که بدون درک حوادث اطراف، یکشبه دریای عواطف مامانی و بابایی‌اش تبدیل به سراب شد. تا دست می‌برد که نَمی از طراوتِ موج احساسات آنها بگیرد، سردی و سختی صفحۀ گوشی درس جدایی را به یادش می‌انداخت.»

نظرات کاربران

لعل
۱۴۰۲/۰۳/۰۶

چه قدر سرشار از تجربه است این کتاب و این خیلی ارزشمند. چه قدر خوب که از فرهنگ و روش زندگی سایر کشورها هم اطلاعاتی به دست میاری. چه قدر خوب که نظرت رو به یه سری امکانات دم دستی روزمره و

- بیشتر
mohsen
۱۴۰۱/۱۱/۱۹

از خواندن کتاب لذت بردم، نویسنده قلم شیوایی دارد او در بیان اتوبیوگرافی خود، واژه ها را به زیبایی در خدمت می گیرد. خواندن این کتاب را به علاقه مندان سفر توصیه می کنم

ساغر
۱۴۰۱/۰۶/۲۱

نثر روان و داستان پردازی جذابی داره. دید خوبی به خواننده درباره مهاجرت میده و مخاطب به راحتی با نویسنده همراه میشه. به علاوه اینکه تجارب یک زندگی خانوادگی و فراز و نشیب های اون رو به خوبی به تصویر کشیده.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان