دانلود و خرید کتاب ۲۱۱۴ روز تلاش، تجربه و تنهایی فاطمه جوادی زرنقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۱۱۴ روز تلاش، تجربه و تنهایی اثر فاطمه جوادی زرنقی

کتاب ۲۱۱۴ روز تلاش، تجربه و تنهایی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۲۱۱۴ روز تلاش، تجربه و تنهایی

کتاب ۲۱۱۴ روز تلاش، تجربه و تنهایی نوشتهٔ فاطمه جوادی زرنقی است. انتشارات کنکاش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ۲۱۱۴ روز تلاش، تجربه و تنهایی

کتاب ۲۱۱۴ روز تلاش، تجربه و تنهایی حاوی گزیده‌ای از خاطرات فاطمه جوادی زرنقی از زندگی و تحصیل در آلمان است. این کتاب با هدف پاسخ به بخشی از پرسش‌ها و دغدغه‌های دانشجویانی که قصد ادامهٔ تحصیل در خارج از ایران را دارند، نوشته شده است. این اثر کمک می‌کند تا این افراد، شرایط روشن‌تری را جهت تصمیم‌گیری برای مهاجرت پیش روی خود داشته باشند. می‌دانیم که یکی از اهداف دانشجویان علاقمند به علم، تحصیل در دانشگاه‌های برتر دنیا بوده است. هر ساله تعداد بسیاری از دانشجویان سراسر دنیا با خانه و شهر خود وداع می‌کنند و کوله‌بار سفر می‌بندند تا با تحصیل در دانشگاهی برتر از دانشگاه محل زندگی خود، از فرصت‌های علمی و در آینده از فرصت‌های شغلی بالاتری برخوردار شوند. مسئلهٔ مهاجرت دانشجویان ایرانی نیز مستثنا از این مسئله در سراسر دنیا نیست. تحصیل در دانشگاه‌های بزرگ و شناخته‌شدهٔ دنیا همراه با زندگی مستقل و به‌دور از خانواده و در محیطی با مؤلفه‌های جدید فرهنگی، تجربه‌های فراوان و ارزشمندی را در اختیار این دانشجویان مهاجر قرار می‌دهد؛ درعین‌حال چنین تجربه‌هایی به‌آسانی به دست نمی‌آید و در راه کسب آنان فرازونشیب‌هایی وجود دارد.

هدف از نگارش این کتاب که تجربیات شخصی نگارنده را بیان کرده است، آشنایی دانشجویان با مسائلی است که چه شیرین و چه تلخ، چه دلپذیر و چه ناخوشایند در این راه وجود دارد. نگارنده در وصف مراحل رویارویی با مسائل جدید فرهنگی و علمی در اروپا، فرازوفرودهایی را که یک محقق جوان ایرانی تجربه خواهد کرد، عنوان کرده است. نگارنده در سال ۱۳۸۱، مدال نقرهٔ المپیاد کشوری زیست‌شناسی را کسب کرد و سپس در کنکور سراسری سال ۱۳۸۲ رتبهٔ سوم کشوری علوم تجربی را به دست آورد. او با قبولی در رشتهٔ دکتری پیوستهٔ بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، دوران کارشناسی و کارشناسی‌ارشد خود در گرایش بیوتکنولوژی پزشکی را به اتمام رساند و سپس با مهاجرت به شهر دانشگاهی گوتینگن در آلمان، دومین دورهٔ کارشناسی‌ارشد خود را در مؤسسهٔ ماکس پلانک بیوشیمی - فیزیک و دانشگاه گئورگ آگوست گوتینگن در زمینهٔ زیست‌شناسی مولکولی به پایان رساند؛ سپس با ادامهٔ تحصیل در مقطع دکتری در همان مؤسسه و در مهر ۱۳۹۲ از رسالهٔ دکتری خود دفاع کرد.

خواندن کتاب ۲۱۱۴ روز تلاش، تجربه و تنهایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد خاطرات تحصیلی یک ایرانی در خارج از ایران پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

لعل
۱۴۰۲/۰۹/۱۲

عاااااالی. چه قدر خوب که میشه یه زندگی رو ،بدون این که تجربه کنی ،لمس کنی و اون تجربیات رو تو کوله بار داشته هات بزاری. انشاءالله روزی برسد که این عزیزان بتوانند روشهای درستی که از سرزمین های دیگر آموخته اند،

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان