دانلود و خرید کتاب داستان های ارواح و اشباح مایکل کاکس ترجمه آرزو احمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان های ارواح و اشباح اثر مایکل  کاکس

کتاب داستان های ارواح و اشباح

معرفی کتاب داستان های ارواح و اشباح

کتاب داستان های ارواح و اشباح نوشتهٔ مایکل کاکس و ترجمهٔ آرزو احمی است و نشر پیدایش آن را منتشر کرده است. این کتاب دربردارندهٔ ده قصهٔ ترسناک دربارهٔ ارواح و اشباح است.

درباره کتاب داستان های ارواح و اشباح

برای شما هم پیش آمده که در اتاقی تنها باشید و ناگهان احساس کنید موجود دیگری هم همراهتان است؟ یا مثلا در حال قدم‌زدن با حیوان دست‌آموزتان در جنگل خلوت، ناگهان جانور سر جایش خشک شود، وحشیانه شروع به غرغر کند و موهایش سیخ شود، انگار چیزی را می‌بیند که شما نمی‌توانید ببینید؟!

خب بعضی‌ها می‌گویند اگر چنین تجربه‌ای داشته‌اید، شاید به یک روح یا شبح سرگردان فردی برخورده‌اید که مرده و بعد از جهان دیگر برگشته است. البته خیلی‌های دیگر هم هستند که شما را یک احمق ترسو می‌دانند و پیشنهاد می‌کنند که وقتتان را صرف کارهای بهتری کنید.

اما تمام این قضیه‌ها و قصه‌ها از جایی شد که در کتاب داستان های ارواح و اشباح، ماجرایش را می‌خوانید. فقط قول بدهید با خواندنش نترسید.

خواندن کتاب داستان های ارواح و اشباح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان و نوجوانان شیفتهٔ داستان‌های ترسناک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب داستان های ارواح و اشباح

«پیچ (۱۸۹۸) نوشتهٔ نویسندهٔ آمریکایی هنری جیمز و دربارهٔ زنی است که به ملکی در اسکس می‌رود تا از دو کودک یتیم مراقبت کند. مدت زیادی از اقامتش در آنجا نمی‌گذرد که دو موجود شبح‌مانند از راه می‌رسند، مایهٔ ترسش می‌شوند و کلی مشکل برایش به وجود می‌آورند، به‌خصوص وقتی که معلوم می‌شود دنبال بچه‌ها هستند. وقتی مشکل شروع می‌شود زن نمی‌داند برای کمک‌گرفتن به چه کسی رو کند و خودش را به دردسری بزرگ می‌اندازد! هنری جیمز داستان را در عصر خودش عصر ویکتاتوریا تعریف می‌کند اما در این نسخه داستان به روز شده است. پس زن نگران می‌تواند گوشی را بردارد و با یکی از آن برنامه‌های گفتگوی رادیویی آخر شب تماس بگیرد.»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۲۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان