دانلود و خرید کتاب امتیازهای ویژه جاناتان دی ترجمه فاطمه تناسان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امتیازهای ویژه اثر جاناتان دی

کتاب امتیازهای ویژه

نویسنده:جاناتان دی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب امتیازهای ویژه

کتاب امتیازهای ویژه نوشتهٔ جاناتان دی و ترجمهٔ فاطمه تناسان است. انتشارات دیدار این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان امریکایی درمورد خانواده‌ای بسیار خوشبخت و موفق است.

درباره کتاب امتیازهای ویژه

کتاب امتیازهای ویژه در قالب داستانی معاصر این پرسش‌ها را مطرح می‌کند که آیا زندگی غیراخلاقی ارزش زیستن دارد؟ جاناتان دی با توصیف‌ها و طراحی گفت‌وگوهای ظریف این چالش‌های اخلاقی و عاطفی را ترسیم می‌کند. او در این رمان به شخصیت‌هایش همه چیز از جمله زیبایی، هوش، جذابیت و اراده‌ای قاطع برای ساختن دنیای مطلوبشان می‌دهد.

زوجی عاشق و وفادار که برای آسایش زندگی فرزندانشان از چیزی دریغ نمی‌کنند، در این رمان حضوردارند و همین‌جاست که گره‌های داستان شکل می‌گیرد. ناشر این اثر آن را چنین توصیف می‌کند: «سفر پرماجرای زوجی که اقبال و ثروت به آن‌ها رو کرده است، زمان دگرگونشان می‌کند و عشق حماسی‌شان به یکدیگر در این راه رهنمونشان می‌شود. مکاشفه‌ای در موضوع ثروت، خانواده و رمزورازهای زندگی».

«آدام» و «سينتيا» به نام خانوادگی «موری» آدم‌هایی باهوش، با استعداد اجتماعی و به‌طور مزمن بی‌حوصله‌ای هستند. آن‌ها در سنين پايين ازدواج می‌کنند و قبل از اينکه سينتيا به ۲۵سالگی برسد، صاحب ۲ فرزند می‌شوند. آدام يک ستارهٔ درحال‌ظهور در دنيای سهام خصوصی است. آن‌ها با داشتن خانه‌ای زيبا در مناطق مرفه‌نشین منهتن، بچه‌های زيبا و پول فراوان، با هر معيار معقولی افرادی موفق هستند.

کتاب امتیازهای ویژه نوشتهٔ جاناتان دی در ۴ بخش نوشته شده است.

خواندن کتاب امتیازهای ویژه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر امریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جاناتان دی

جاناتان دی در سال ۱۹۶۲ به دنیا آمد. او نویسندهٔ امریکایی، دانش‌آموختهٔ داستان‌نویسی از دانشگاه ییل، از اعضای هیئت‌تحریریهٔ مجلهٔ نیویورک‌تایمز و همچنین از نویسندگان مجلهٔ هارپر است که جایزهٔ مجلهٔ ملی را از آن خود کرد. از جاناتان دی ۷ رمان منتشر شده که از میان آن‌ها رمان «امتیازهای ویژه» در سال ۲۰۱۱ برندهٔ جایزهٔ فیتزجرالد و جایزهٔ ادبی کالج سنت فرانسیس و همچنین نامزد نهایی جایزهٔ پولیتزر شد. این نویسنده در رمان‌هایش با بینشی اخلاقی و موشکافی‌های کنایی موضوعات مربوط به نژاد و ثروت‌اندوزی را در هم می‌آمیزد و شکلی از پوچی و درهم‌شکستگی اخلاقی را در زندگی امریکایی به تصویر می‌کشد.

بخش‌هایی از کتاب امتیازهای ویژه

«عروسی! اولین عروسی در یک نسل؛ عروس و داماد فقط بیست‌ودو سال دارند و در این دوره و زمانه ازدواج برای‌شان زود است. بیش‌تر دوستان‌شان دیروز با پرواز رسیدند و با این‌که در پیتزبورگی هستند که جمعیت‌اش فقط نیم میلیون نفر است، سردرگمی فداکارانه و افاده‌آمیزی در چهره‌شان پیداست، هم به این دلیل که اهل نیویورک و شیکاگو هستند و هم این‌که تصور حضور در دل ناکجاآباد با حس و حال‌شان به کل این جریان و با تازگی دلشوره‌آور جادویی آن هم‌خوانی دارد. البته همه‌شان در کودکی یا نوجوانی در عروسی عمو، دایی یا یکی از قوم‌وخویش‌ها و یا خیلی‌های‌شان در عروسی مادر یا پدرشان بوده‌اند و می‌دانند روند مراسم چگونه است. اما اولین بار است که دوستان واقعی و هم‌سن نامزد حساب می‌شوند؛ شور و اشتیاق عجیب و آشوب‌گرانه‌ای که در دل احساس می‌کنند با این ترس گره خورده که به دنیای بزرگ‌سالی پرمسئولیت کشیده می‌شوند، دنیایی که درِ خروجش پشت سرشان ناپدید خواهد شد و آن‌ها متکبرانه آمادهٔ ورود به آن نیستند. آدم بزرگ‌هایی‌اند که وانمود می‌کنند بچه‌هایی هستند که ادای بزرگ‌ها را درمی‌آورند. دیشب در مهمانی شام پیش از عروسی کار به جایی کشید که مدیر مقهور رستوران تهدید کرد پلیس را خبر می‌کند. حالا، نه ساعت پیش از زمانی که باید در کلیسا باشند، خیلی از آن‌ها خواب‌اند، اما دیوارهای قطور قدیمی کلوپ ورزشی پیتزبورگ از جوش و خروش پرشکوهی به صدا درآمده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۳۴۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان