دانلود و خرید کتاب ارتباطات و آگاهی (جلد چهارم) محمدحسن زورق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتباطات و آگاهی (جلد چهارم) اثر محمدحسن  زورق

کتاب ارتباطات و آگاهی (جلد چهارم)

معرفی کتاب ارتباطات و آگاهی (جلد چهارم)

کتاب الکترونیکی «ارتباطات و آگاهی (جلد چهارم)» نوشتهٔ محمدحسن زورق در انتشارات سروش چاپ شده است.

درباره کتاب ارتباطات و آگاهی (جلد چهارم)

کتاب حاضر در شش فصل و هر فصل در چهار بخش تنظیم و تألیف شده است.

 در فصل اول درباره چیستی و چرایی شکوفایی بحث شده است که در آن به تعریف توسعه، عرصه‌های شکوفایی، توسعه در غرب و ضرورت تاریخی و جهانی شکوفایی جمهوری اسلامی ایران پرداخته شده است.

 در فصل دوم به کارکردهای رسانه‌ها در شکوفایی ملی پرداخته شده است. از آن جمله به کارکرد رسانه‌ها در عرصه اندیشه‌ورزی اجتماعی، مسیرهای اطلاع‌رسانی در مقیاس ملی، رسانه‌ها و چرخه‌های شکوفایی پرداخته شده است. همچنین در این فصل به چرخه‌های شکوفایی ویژه، دایره‌ها و دامنه‌های شکوفایی پرداخته شده است.

 در فصل سوم کارکردهای ویژه رسانه‌ها مطرح شده‌اند و از این رهگذر مباحثی درباره مهندسی فرهنگی، تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ‌های روانی مطرح شده‌اند.

 در فصل چهارم درباره رسانه‌ها و آزادی بحث شده و به تعریف آزادی، غرب و آزادی، دشمنان آزادی و رسانه‌ها و آزادی پرداخته شده است.

در فصل پنجم به مسئله نقش رسانه‌ها در ثبات متحرک جامعه پرداخته شده و ملاحظات کلی در ثبات و پویایی اجتماعی، رسانه‌ها و ثبات در جامعه،‌ و رسانه‌ها و تحرک در جامعه و ثبات، تحرک و نفوذ مطرح شده است.

 در فصل ششم فرصت‌ها، قوت‌ها، تهدیدات و ضعف‌ها دررابطه‌با شکوفایی ملی موردبحث قرار گرفته است. در بخش اول این فصل شکوفایی ملی و قوت‌ها و فرصت‌ها مطرح شده‌اند و در بخش دوم شکوفایی ملی و ضعف‌ها و تهدیدهای ایران مطرح شده است. در بخش سوم ضرورت‌های اساسی برای شکوفایی ملی مطرح شده و بالاخره آخرین بخش به دلایل ناکارآمدی رسانه‌ها در شکوفایی ملی پرداخته است.

کتاب ارتباطات و آگاهی (جلد چهارم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر به علاقه‌مندان به مطالعه در حوزهٔ جامعه‌شناسی و رسانه پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب ارتباطات و آگاهی (جلد چهارم)

«تجربه سیستم توزیع غلات در کشورهای درحال‌توسعه در عصر حاضر تا حدودی جواب این سؤال را روشن می‌کند. برای نمونه وضعیت سیستم توزیع در کرالای هندوستان حاکی از آن است که نه‌تنها تحویل کالاهای اساسی سوبسیدشده می‌تواند به منزله عاملی در جهت توزیع مجدد درآمد میان مصرف‌کنندگان مورداستفاده قرار گیرد بلکه «توزیع دولتی سوبسیدشده برای افزایش سطح مصرف مصرف‌کنندگان کم‌درآمد از نقطه‌نظر قابلیت اجرا و کمتر بودن هزینه  بهتر از انتقال مستقیم درآمد است» درحالی‌که صاحب‌نظری نظیر سلسو فورتادو که دارای تحقیقات علمی و تجربیات عملی در زمینه توسعه اقتصادی در برزیل و آمریکای لاتین است معتقد است کوشش نظریه توسعه اقتصادی بر این است که علل و مکانیزم رشد مداوم را از نظر اقتصاد کلان در مورد باروری عامل کار توضیح دهد. البته در این تعریف دغدغه‌های کیت گریفین و جفری جیمز به‌روشنی قابل‌مشاهده نیست. مایکل تودارو یک‌قدم به آنچه منظور نظر ماست (و آن را در بخش دوم همین فصل تحت عنوان عرصه‌های شکوفایی مطرح خواهیم کرد) نزدیک شده و ضمن اشاره به این واقعیت که هر کشوری در راه توسعه تلاش می‌کند، زیرا توسعه هدفی است که اکثر مردم آن را ضروری می‌دانند، می‌نویسد: «... پیشرفت اقتصادی یکی از عوامل مهم توسعه است ولی تنها عامل نیست و دلیل آن این است که توسعه صرفاً پدیده‌ای اقتصادی نیست. توسعه نهایتاً باید علاوه بر جنبه مادی و پولی زندگی مردم سایر جنبه‌ها را نیز در برگیرد: لذا باید به‌عنوان جریانی چندبعدی که مستلزم تجدید سازمان و تجدید جهت‌گیری مجموعه نظام اقتصادی و اجتماعی کشور است موردتوجه قرار گیرد.»

هوش فرهنگی و تعاملات اجتماعی در وزارت امور خارجه
سیدعبدالله سجادی جاغرق
نقش ارتباطات کلامی و غیرکلامی در مذاکرات
مسعود بابایی
پیشگیری از جرایم ملکی در حقوق ایران
سینا نجفی
سیر طنز در ادبیات ترکی آذربایجانی؛ جلد ۱
صالح سجادی
فیزیولوژی بیوشیمی و متابولیسم ورزشی
رضا دهقان زاده سورکی
چرایی اهمیت کودکان، جنسیت و سن در تحلیل های اقتصادی
موریس آلتمن
رفتار درمانی شناختی
اولیویا تلفورد
با تو
سوزان طه حسین
زودآموز مهندسی پزشکی تشریح جامع WBAN
سیمین مروی
تکنیک‌های پیشرفته در تولید بیودیزل
لیلا مهدویان
جنبش های نوپدید دینی ـ معنوی
محمدحسین کیانی
۴۰ گام همراهی مادر و کودک
الهه گلپایگانی
محمدآباد علم
نجیب الله رجبی
کرت پول پارو می کند
ارلند لو
رازهای بزرگ حافظ
مصطفی بادكوبه ای هزاوه ای
شاهزاده سیاه پوش؛ جلد چهارم
شنون هیل
سورمه
هانیه فیض‌آبادی
پالایش زیستی منابع جنگلی
رایمو آلن
اسطوره خیالی؛ جلد سوم
مهران شاغ‌‌اندر
کلید 3D MAX متحرک‌سازی
نیلوفر نواری
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۶۸ صفحه

حجم

۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۶۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان