دانلود و خرید کتاب خانه جایی برای بهتر زیستن بیژن هوشنگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانه جایی برای  بهتر زیستن اثر بیژن هوشنگی

کتاب خانه جایی برای بهتر زیستن

نویسنده:بیژن هوشنگی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خانه جایی برای بهتر زیستن

کتاب خانه جایی برای بهتر زیستن نوشتهٔ بیژن هوشنگی است و انتشارات فرنام آن را منتشر کرده است. این کتاب اسرار جادویی روابط همسران را برای شما فاش می‌کند.

درباره کتاب خانه جایی برای بهتر زیستن

 ازدواج تلاشی است برای بهترزیستن و زندگی‌کردن. ازدواج نیز همانند زندگی، موهبتی است خدادادی که باید آن را ارج گذاشت و مقدس شمرد. آمار رو به افزایش طلاق در جامعهٔ ما نگران‌کننده است. زن و مرد پس از یک دورهٔ کوتاه زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند. مشکلات همسران مانند حلقه‌های زنجیر، به هم مربوط هستند و ریشهٔ تمامی مشکلات میان همسران یک چیز است و آن، ضعف روابط زناشویی و عدم ابراز عشق و احساس است. مردان و زنان ما به دلایل زیادی هنوز در برقراری یک ارتباط انسانی و احساسی که به یک آمیزش خوب و لذت‌بخش منجر شود ناتوان و بی‌تجربه‌اند. آن‌ها نمی‌دانند که از این ارتباط چه می‌خواهند و چگونه باید به خواسته‌های خود برسند تا هم خود و هم همسر خود را به اوج رضایت و شادکامی برسانند. 

در کتاب خانه جایی برای بهتر زیستن سعی شده تا به این دسته از همسران، نکاتی آموزش داده شود که راه‌گشای زندگی آن‌ها باشد. با مطالعه و به‌کارگیری دستورهای این کتاب، چیزهای تازه‌ای دربارهٔ زندگی خواهند آموخت. هرچند که مبنای این کتاب، آموزش روابط صحیح از طریق ارائهٔ اطلاعات است؛ ولی برای عادی‌کردن و به‌کارگیری این اطلاعات در زندگی تمرین‌های زیادی ارائه می‌شود. 

به نظر بیژن هوشنگی، خانه باید جایی برای بهترزیستن و بهترزندگی‌کردن باشد. زندگی و زیستن، یک مفهوم مهم و اساسی است. یکی از کارکردهای مهم خانه، تمرین زندگی است. به‌ویژه برای کودکان، این کار از اهمیت صد چندانی برخوردار است. کارکرد دیگر خانه،‌ ایمنی‌بخشی به افراد است. 

خانه باید جایی باشد برای عاشقانه‌زیستن زن و مرد، عاقلانه تربیت‌کردن فرزندان، در آغوش محبت یکدیگر آرمیدن و دردهای تن و روان همدیگر را با مرهم نوازش التیام بخشیدن. روح حاکم بر خانه رشد آفرین و انسان‌ساز و گرمی خانه از محبت به یکدیگر باشد. خانه مدرسه‌ای بی‌بدیل باشد که در آن بتوان از الفبای معرفت گرفته تا درس خودشناسی و خداشناسی را در آن آموخت، به دست معلمانی عاشق. خانه باید چنین جایی باشد. 

خواندن کتاب خانه جایی برای بهتر زیستن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام زنان و مردان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خانه جایی برای بهتر زیستن

«شما باید اصول و قوانینی برای خود داشته باشید. بدون داشتن اصول و قوانین،‌ زندگی شما بی‌هدف و باری به هر جهت خواهد شد. بگذارید تا یکی از اصول شما در زندگی این باشد و آن را همیشه جلوی دید خود قرار دهید. این اصل اساسی این است «ز گهواره تا گور دانش بجوی». این اصل را در هیچ زمانی از زندگی خود جدا نکنید. کسانی که خود را از یادگیری‌های مداوم و مستمر بی‌نیاز می‌دانند،‌ آدم‌های گرفتارتری هستند. شما باید چیزهای زیادی درباره خود و زندگی‌تان بدانید. هر چقدر بیشتر بدانید باز هم کم است و هر چقدر بیشتر بدانید بهتر می‌توانید از زندگی خود بهره ببرید. می‌دانید که زندگی یک جریان مداوم و مستمر است و هیچ‌گاه از حرکت نمی‌ایستد. شما هم باید به‌طور مستمر و مداوم چیزهای نو و تازه درباره زندگی یاد بگیرید. چیزهای زیادی لازم است بدانید تا بتوانید زندگی خوبی داشته باشید. شاید شنیده باشید که دانستن توانستن است. اگر خوب یاد بگیرید می‌توانید خوب زندگی کنید. اولین چیزی که باید بدانید، درباره خودتان است؛ یعنی این‌که باید یاد بگیرید که چگونه و با چه روش‌هایی خودتان را بهتر و بیشتر بشناسید. بدانید که چگونه آدمی هستید. چه نقاط ضعف و قوّتی دارید. راه‌های از بین بردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوّت خود را پیدا کنید. بیماری‌ها و اختلالات جسمانی و روانی خود را شناسایی و درمان کنید. سعی کنید جذّاب‌تر و تأثیرگذارتر شوید. روش‌های تسلّط بر افکار، گفتار و رفتار خود را آموزش ببینید. آداب و معاشرت را بیاموزید. به این سطحی که هستید بسنده نکنید. دانایی توانایی است. دانا باشید تا توانا باشید. آدم‌های توانا زیباترند. نکته مهم دیگر این است که درباره دیگران هم باید چیزهای زیادی یاد بگیرید. سعی کنید درباره ویژگی‌های جسمانی و روانی جنس مخالف خود بیشتر بدانید. اینکه با هر کسی و با هر جنسی چگونه باید برخورد کرد نیز بسیار مهم است. روان‌شناسی رنگ‌ها و چهره شناسی را خوب بیاموزید. مهارت‌های اجتماعی خود را تقویت کنید. با مردم و فرهنگ‌های مختلف بیشتر آشنا شوید. روش‌های تأثیرگذاری بر دیگران، ابراز وجود در جمع، ایجاد و برقراری ارتباط با دیگران، ازجمله مسائل مهمی است که حتماً باید بدانید. همچنین،‌ اینکه چگونه باید نقش‌های مهم زندگی‌مانند نقش همسری، والدینی و همکار را اجرا کنید تا در خانواده و جامعه موفّق باشید از ضروریات اولیه است. با این توصیف شما باید همیشه و در همه‌جا در حال یادگیری باشید.»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

حجم

۱۵۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان