دانلود و خرید کتاب از سر راه خودت کنار برو نفیسه معتکف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از سر راه خودت کنار برو اثر نفیسه معتکف

کتاب از سر راه خودت کنار برو

نویسنده:نفیسه معتکف
انتشارات:انتشارات هو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب از سر راه خودت کنار برو

کتاب از سر راه خودت کنار برو نوشتهٔ نفیسه معتکف است و انتشارات هو آن را منتشر کرده است. این کتاب با آموزه‌هایی از بزرگان و همچنین آموزه‌هایی از اسلام به شما کمک می‌کند که در مسیر زندگی‌تان موفق شوید.

درباره کتاب از سر راه خودت کنار برو

آیا تا به حال فکر کردی که چرا با تمام تلاشی که داری به جایگاه مورد نظرت نمی‌رسی؟ مشکل در همایش و کتاب‌ها نیست. مشکل خودت هستی. هر آنچه را شنیدی و خواندی بر اساس واقعیت‌ها بوده است و تو اطلاعاتی را کسب کردی که قبلاً نمی‌دانستی. خیال نکن که با دانستن اطلاعات به موفقیت می‌رسی. ضامن موفقیت تو اقدام آگاهانه است. هر اطلاعاتی که کسب کنی موتور محرک نیست، بلکه عصایی برای تکیه زدن است. اگر اقدامی نکنی به جایی نمی‌رسی.

اگر واقعا می‌خواهی مشکل اصلی را که خودت هستی از سر راه برداری باید سبک زندگی‌ات را تغییر دهی. باید اساسی اقدام کنی. باید انتخاب‌ها و واکنش‌هایت را تغییر بدهی. انتخاب‌های خوب سبب تغییر عالی در زندگی‌ات می‌شود و فوری مسیر زندگی‌ات را تغییر می‌دهد.

کتاب از سر راه خودت کنار برو به شما در این مسیر یاری می‌ر‌ساند.

خواندن کتاب از سر راه خودت کنار برو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از سر راه خودت کنار برو

«در مورد تئوری اثر پروانه‌ای چیزی شنیده‌ای؟ اثر پروانه‌ای  به این نکته اشاره می‌کند که وقتی یک پروانه در جایی از جهان بال بزند، این حرکت می‌تواند باعث وقوع طوفان در بخشی دیگر از جهان شود. این مساله مشخص می‌کند که چطور یک تغییر کوچک می‌تواند باعث رویدادی بزرگ شود. اگر می‌خواهی از سر راه خودت کنار بروی می‌توانی با تمـرکز برانجام کارهای کوچک روزمره، به مرور زمان تغییراتی بزرگ را در مسیر زندگی تجربه کنی. البته یادت باشد که مسیر زندگی نمی‌شود مستقیم و بدون انحراف باشد. حرکت در این مسیر مثل اسکی کردن در کوهستانی پرفراز و نشیب است که اگر نظم و انضباط لازم را داشته باشی به هدف می‌رسی.

یکی از مشکلات دیگر سر راه خودت، رفتارهایت است. ۹۵ درصد از رفتارهای روزانه تو به صورت ناخودآگاه است. تو بی‌توجه دست به انتخاب‌هایی می‌زنی. دقیقاً مثل زمان رانندگی که آن را اتوماتیک وار انجام می‌دهی. پس بیشتر رفتارهایت بقدری برایت عادی و تکراری هستند که اصلاً به آنها توجه نمی‌کنی و حتی به تغییر دادنشان فکر هم نمی‌کنی. عادت‌های رفتاری، روی مغز تو تغییراتی ایجاد می‌کنند به این خاطر بدون تفکر و بدون صرف انرژی زیاد آنها را انجام می‌دهی. باید عادت‌هایی که موانعی سر راه موفقیتت هستند را شناسایی کنی و به مرور زمان و با تمرین، عادت‌های خوب را جایگزین کنی.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۴۷۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان