دانلود و خرید کتاب تغییر الگوواره، تغییر زندگی باب پراکتور ترجمه شاهین غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تغییر الگوواره، تغییر زندگی اثر باب  پراکتور

کتاب تغییر الگوواره، تغییر زندگی

معرفی کتاب تغییر الگوواره، تغییر زندگی

کتاب تغییر الگوواره، تغییر زندگی نوشتهٔ باب پراکتور با ترجمهٔ شاهین غفاری در موسسه انتشاراتی فلسفه منتشر شده است.

درباره کتاب تغییر الگوواره، تغییر زندگی

باب پراکتور کارشناس رشد فردی و اسطوره انگیزشی، در کتاب تغییر الگوواره، تغییر زندگی مطالبی را در اختیار شما قرار می‌دهد که تا پیش‌ازاین فقط در سمینارهای اختصاصی خود مطرح کرده بود. در این کتاب، خواهید آموخت که چگونه به روشی بلندمدت، قاعده‌مند و قابل‌اتکا، به نتایج دلخواه خود برسید و از قاتلان موفقیت مثل ترس از شکست، ترس از موفقیت، پشت‌گوش‌انداختن و بدترین آن‌ها یعنی خودتخریبی در امان بمانید.

الگوواره در بنیادی‌ترین سطح خود یک برنامهٔ ذهنی است که در ذهن ناخودآگاه ما خانه دارد و یک کنترل تقریباً انحصاری بر روی تمام رفتارهای عادتی ما اعمال می‌کند. الگوواره‌ها شامل دامنهٔ وسیعی از عادت‌ها هستند که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده و به شیوه‌های مختلفی بروز می‌کنند. الگوواره‌ها شیوهٔ نگرش شما به خودتان، دنیا و فرصت‌ها را تعیین می‌کنند. نویسنده به شما نشان خواهد داد که چگونه با صرف وقت و کار بر روی الگوواره خود زندگی‌ خود را تغییر دهید. باب در این کتاب کلید آزادی از الگوواره‌های محدودکننده را در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما می‌آموزد که این برنامه‌ریزیِ نهفتهٔ ذهنی را چگونه تغییر دهید تا در پی آن، وضعیت مالی، سلامتی، روابط و زندگی شما تغییر کند.

خواندن کتاب تغییر الگوواره، تغییر زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های کاربردی موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تغییر الگوواره، تغییر زندگی

«چنان‌که پیش‌تر گفتم، صرفاً با تفکر مثبت نمی‌توان کاری از پیش برد؛ این یک توهم است. برای تغییر کردن، باید الگوواره خود را تغییر دهیم. الگوواره، شامل طیف وسیعی از ایده‌هایی است که در ذهن ناخوداگاه ما تثبیت شده‌اند. ایده‌هایی که در ذهن ناخودآگاه ما تثبیت شده‌اند، عادت نام دارند. پس الگوواره، طیفی از عادت‌هاست که در ذهن ناخوداگاه ما تثبیت شده است. عادت، ایده‌ای است که خود را بدون این‌که به‌صورت خودآگاه به آن فکر کنیم بروز می‌دهد. برای مثال، ما به‌صورت خودکار راه می‌رویم و رانندگی ما با عادت انجام می‌شود. ما برای انجام این کارها فکر نمی‌کنیم، زیرا برای انجام آن‌ها برنامه‌ریزی شده‌ایم.

اگر از صبح که از خواب بیدار می‌شوید، رفتار خود را به مدت دو تا سه ساعت به‌صورت بی‌طرفانه مشاهده و بررسی کنید، خواهید دید که الگوهای رفتاری شما قادر نیستند شما را به موفقیتی که خواهانش هستید برسانند. بعد باید از خود بپرسید: «چرا این‌طور عمل می‌کنم؟»

هر روز به همین صورت عمل می‌کنید چون برای انجام آن برنامه‌ریزی شده‌اید. ما برنامه‌ریزی شده‌ایم که زندگی خود را به شکلی که هست ادامه دهیم. برنامه‌ریزی اولیهٔ ما به‌صورت موروثی انجام شده، به همین دلیل است که ما شبیه والدین‌مان هستیم. این برنامه در بدو تولد بر روی ژن‌های ما نوشته شده است. هر یک از ما شامل یک استخر ژنتیکی هستیم که از نسل‌های متمادی به ما منتقل شده و همه اعمال ما و خود ما را تحت کنترل دارد. الگووارهٔ یک شخص، هیچ ارتباطی با آنچه در مدرسه آموخته ندارد. اگر شخصی الگووارهٔ بدی داشته باشد، شکست خواهد خورد حتی اگر تحصیلاتی عالی داشته باشد. تحصیلات کمکی به او نخواهد کرد.

ابتدا باید درک کنیم که الگووارهٔ ما چگونه تشکیل می‌شود. سپس باید بفهمیم که چگونه آن را تغییر دهیم و این چیزی است که بیشتر مردم نمی‌دانند زیرا نه در مدرسه آموزش داده می‌شود و نه در بیشتر سمینارها ارائه می‌شود. وقتی به این ایده برخورد کردم، شگفت‌زده شدم زیرا با آنکه روی آن کار می‌کردم اما بسیاری از اصول آن برایم مبهم بود.»

نظرات کاربران

حسن منصوری
۱۴۰۲/۰۶/۲۲

قصد داشتم ۷ بار این کتابو بخونم بار هفتم که میخوندم نظرم عوض شد و تصمیم گرفتم ۷۰ بار بخونمش ...

نگار
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

عالی و عملی

dalset
۱۴۰۱/۱۰/۲۳

جامع و کامل مانند همیشه

کاربر 6733612
۱۴۰۲/۰۵/۲۷

بد نیست

i just read book •__•
۱۴۰۲/۰۵/۱۸

کتاب خوبی هست ،توصیه میکنم بخونید من خودم در حال خوندن هستم واقعا درگیرش شدم~

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۴)
«وقتی یک کتاب را برای بار دوم می‌خوانید، چیز جدیدی را در آن کتاب نمی‌بینید، اما در خودتان چیز جدیدی می‌بینید که تا قبل از آن نمی‌دیدید.»
حسن منصوری
ارزیابی ما از هر موقعیت، سیستم باور ما را نسبت به آن تشکیل می‌دهد و اگر ما موقعیت را دوباره ارزیابی کنیم، باور ما در مورد آن موقعیت تغییر خواهد کرد.»
Echargeu.ir
ماسک توهم را از صورت خود برچینید، زنجیرهای انتظار را پاره کنید، الگوهای حک شده در ذهن‌تان را دور بریزید، داستان‌های گذشته را رها کنید، ترس را کنار بزنید. هیچ‌گاه برای تبدیل شدن به آن کسی که واقعاً هستید، دیر نیست.»
حسن منصوری
مطالعه کنید. مزایایی که از آن برداشت خواهید کرد، بی‌نهایت خواهند بود؛ بسیار فراتر از چیزی است که به آن امید دارید.
زهرا
اگر به جهان فیزیکی اجازه دهید که شما را تحت کنترل خود در بیاورد، هرگز به چیزی بیش از آنچه تاکنون داشته‌اید دست نخواهید یافت.
زهرا
اگر می‌خواهید چیزی را تغییر دهید، باید از تکرار استفاده کنید.
زهرا
افکار شما در همه جا حاضرند. وقتی فکر می‌کنید، در حال کار با یک قدرت عظیم هستید. فکر، توانمندترین نوع انرژی است. ما از افکار به ایده‌ها و از ایده‌ها به عمل می‌رسیم.
حسن منصوری
ما فقط یک بخش از کائنات را می‌توانیم تغییر دهیم و آن هم خودمان هستیم.
حسن منصوری
عادت مطالعهٔ مطالب درست و مناسب، الگوواره شما را تغییر خواهد داد.
حسن منصوری
آن‌ها به این دلیل باور می‌کنند که آن را زیاد شنیده‌اند.
حسن منصوری

حجم

۱۰۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۱۰۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان