دانلود و خرید کتاب آیینه فاخری محمدحسین تقوایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آیینه فاخری اثر محمدحسین تقوایی

کتاب آیینه فاخری

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آیینه فاخری

کتاب آیینه فاخری نوشتهٔ محمدحسین تقوایی است. انتشارات فرنام این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر سیری در زندگی، شخصیت و آثار «میرزا محمدجعفر فاخری فسایی» است.

درباره کتاب آیینه فاخری

کتاب آیینه فاخری ما را با «میرزا محمدجعفر فاخری فسایی» آشنا می‌کند. این فرد را دانشمندی روحانی، خطیبی مبتکر، شاعر اهل‌بیت، نوحه‌سرا و نویسنده دانسته‌اند. نویسنده در ابتدای کتاب گفته است که شخصیت و آثار «میرزا محمدجعفر فاخری فسایی» آن گونه است که شایستگی معرفی و طرح در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را دارد، اما متاسفانه حتی در بین همشهریان خودش نیز مهجور و ناشناخته مانده است. در بخش اول این کتاب با زندگی، شخصیت، احوال و آثار «میرزا محمدجعفر فاخری فسایی» آشنا می‌شویم. بخش دوم به معرفی آثار مکتوب این شخصیت پرداخته و بخش سوم هم برخی از آثار او را (از جمله ۸ کتابچهٔ چاپ‌شده در زمان حیات او و ۴ منظومهٔ خطی و منتشرنشدهٔ او) بازنشر کرده است.

این شخصیت در معرفی خود این‌گونه گفته است:

«من اهل عمامه و عبا می‌باشم

افتاده به کنج انزوا می‌باشم

از شهر من و شهرت من گر پرسی

من فاخری‌ام ز اهل فسا می‌باشم»

خواندن کتاب آیینه فاخری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران آثار زندگی‌نامه‌ای درمورد دانشمندان روحانی ایران پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب آیینه فاخری

«بسیاری از آنها که معاصر فاخری بوده و محضر و منبر وی را درک کرده اند، رخ در نقاب خاک کشیده اند و دیگر کمتر وصفی از این شخصیت ارزشمند سینه به سینه نقل می‌شود. هر چند بزرگوارانی نیز هستند که دوران کهولت را سپری می‌کنند و هنوز در فضای معطر خاطرات شیرینشان با مرحوم فاخری نفس می‌کشند و نگارنده از کلام آن عزیزان در تحقیق و تدوین این اثر بهره‌ها برده است. و نیز خدای را بسیار سپاسگزاریم که به بخش قابل توجهی از آثار مرحوم فاخری دست یافته و آنها را در این کتاب آورده ایم، آثاری که معرف روح بلند و شخصیت همه جانبه فاخری است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴۹ صفحه

حجم

۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴۹ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان