دانلود و خرید کتاب علوم عصب شناسی اعتیاد فرانسسکا ماپو فیلبی ترجمه مریم رازجو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب علوم عصب شناسی اعتیاد اثر فرانسسکا ماپو فیلبی

کتاب علوم عصب شناسی اعتیاد

معرفی کتاب علوم عصب شناسی اعتیاد

کتاب علوم عصب شناسی اعتیاد نوشتهٔ فرانسسکا ماپو فیلبی و ترجمهٔ مریم رازجو و حمیرا شایق است. انتشارات پشتیبان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب علوم عصب شناسی اعتیاد

این کتاب برای پرکردن خلأ در زمینه‌های علوم عصب‌شناسی رفتاری و عصب‌روان فارماکولوژی نوشته شده است. کتاب علوم عصب شناسی اعتیاد را یکی از اعضای بنیاد عصب‌شناسی در روان‌شناسی کمبریج نوشته است. این کتاب ابتدا اعتیاد را تعریف کرده و از جمعیت‌شناسی آن و انواع آن سخن گفته است. فصل دوم با عنوان «رویکردهای علوم عصب‌شناسی انسانی به‌سمت درک اعتیاد» به اندازه‌گیری فعالیت الکتریکی مغز، تجسم ساختار و عملکرد مغز، تصویربرداری بیوشیمیایی و محدودیت‌های تحقیق تصویربرداری عصبی پرداخته است. فصل سوم و چهارم به «نظریه‌های اعتیاد رفتاری مغز» و «انگیزهٔ شروع مصرف مواد مخدر تا مصرف تفریحی مواد مخدر» پرداخته‌اند. این اثر درمورد مسمومیت، ترک مواد مخدر، میل شدید، تکانشگری و تأثیر اکتشافات مبتنی بر عملکرد مغز بر رویکردهای پیشگیری و مداخله توضیحاتی را ارائه کرده است.

خواندن کتاب علوم عصب شناسی اعتیاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد مغز، فیزیولوژی بیماری‌ها، سوء مصرف مواد و عصب‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب علوم عصب شناسی اعتیاد

«تشخیص بالینی اختلالات سلامت روان متکی بر سیستم‌های طبقه‌بندی است که در طول قرن‌ها توسعه یافته است. این سیستم‌های طبقه‌بندی بر اساس هدف آن‌ها برای طبقه بندی (اهداف بالینی، تحقیقاتی یا اداری) و همچنین تأکید بر ویژگی‌های متمایز دسته بندی‌های تشخیصی (پدیدارشناسی در مقابل علت‌شناسی) متفاوت است. دو سیستم برجسته عبارت‌اند از راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی و طبقه‌بندی بین‌المللی بیماری‌ها.»

نظرات کاربران

کاربر 8539242
۱۴۰۳/۰۱/۱۴

ترکیبی از گوگل ترنسلیت و ویراستاری فارسی درست ممکنه به این نتیجه ختم شده باشه. فقط در صفحه اول فهرست ۱۱ غلط وجود داشت. بسیاری از جملات به فارسی فاقد معنا هستن که نشون میده مترجمین متوجه معنی جمله نمیشدن

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان