دانلود و خرید کتاب خشت زرین (جلد ششم) جمعی از نویسندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خشت زرین (جلد ششم) اثر جمعی از نویسندگان

کتاب خشت زرین (جلد ششم)

معرفی کتاب خشت زرین (جلد ششم)

کتاب خشت زرین (جلد ششم) نوشتهٔ جمعی از نویسندگان است و در نشر سردار شهید طوسی منتشر شده است. این جلد از مجموعه کتاب خشت زرین مقالاتی پیرامون آسیب‌شناسی خانواده است.

درباره مجموعه خشت زرین

خانواده در میان جوامع انسانی به‌عنوان اساسی‌ترین نهاد اجتماعی و سنگ بنای فرهنگ و تمدن بشری به شمار می‌آید. به نظر می‌رسد بنا به اهمیت ویژه این نهاد مقدس، هریک از متولیان امر از سیاستگذاران و مجریان گرفته تا سرپرستان خانواده‌ها باید در قبال حفظ و انسجام این نهاد ارجمند کوشا باشند.

در ایران اسلامی باتوجه‌به وجود اسناد بالادستی مانند «سند توسعه خانواده ایرانی – اسلامی» منشوراتی مانند «طرح منشور خانواده» و نیز تدوین سیاست‌های کلی خانواده توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام و ابلاغ آن از سوی رهبر معظم انقلاب، فرصت مناسبی برای دستگاه‌های اجرایی مربوطه جهت معرفت افزایی، تبیین و ترویج این امر در جامعه به وجود آمده که بدون تردید از این بستر می‌توان به آینده‌ای روشن‌تر و فردایی بهتر چشم دوخت.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم (ص) ساری با دغدغه‌مندی زیادی که در این عرصه داشته، اوایل بهار ۱۳۹۶ هجری شمسی، با مشارکت و همراهی تعدادی از مجامع بزرگ علمی کشور و دستگاه‌های اجرایی استان مازندران اقدام به برگزاری همایش علمی - تخصصی با عنوان «آموزه‌های اسلامی، انسان معاصر و نظام خانواده» کرد که به لطف حق با استقبال گرم پژوهشگران بومی و غیربومی متعددی مواجه شد. این امر بهانه‌ای شد تا همکاران نشر سردار شهید طوسی به ترویج این اندیشه‌ها در قالبی نظام‌مند بیندیشند و آنها را فراتر از یک مجموعه مقالات علمی ارائه شده در یک همایش ببینند. ازاین‌روی مجموعه خشت زرین شامل ۳۶ مقاله پیرامون خانواده ایرانی - اسلامی در ۶ جلد با محتوای «خانواده؛ قرآن کریم و روایات»، «خانواده؛ فلسفه و اخلاق»، «خانواده؛ فقه و حقوق»، «خانواده؛ تربیت و روان‌شناسی»، «خانواده؛ سلامت و رسانه» و «آسیب‌شناسی خانواده» باهمت نشر شهید طوسی تهیه شد و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

خواندن مجموعه خشت زرین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگی در سایهٔ آموزش‌های دینی اسلام پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۱۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۷۱۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان