دانلود و خرید کتاب ۲۰۰ راز موفقیت برای داشتن زندگی بهتر و شادتر رابین شارما ترجمه حسین ابراهیمی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۰۰ راز موفقیت برای داشتن زندگی بهتر و شادتر اثر رابین شارما

کتاب ۲۰۰ راز موفقیت برای داشتن زندگی بهتر و شادتر

معرفی کتاب ۲۰۰ راز موفقیت برای داشتن زندگی بهتر و شادتر

کتاب ۲۰۰ راز موفقیت برای داشتن زندگی بهتر و شادتر به‌قلم رابین شارما با ترجمهٔ حسین ابراهیمی مقدم و سیده عاطفه مهدوی را انتشارات نبض دانش منتشر کرده است. این کتاب به ارائهٔ ۲۰۰ نکتهٔ کارآمد برای افزایش بهره‌وری در زندگی شخصی و شغلی می‌پردازد.

درباره کتاب ۲۰۰ راز موفقیت برای داشتن زندگی بهتر و شادتر

همه دنبال موفقیت و افزایش بازدهی و بهبود عملکرد خود هستند و سعی می‌کنند بهترین خود باشند. کتاب ۲۰۰ راز موفقیت برای داشتن زندگی بهتر و شادتر، تلاشی است برای یادآوری و معرفی نکاتی که دانستن و استمرار در انجام دادن آن‌ها می‌تواند موجب ارتقا و رشد بهر‌ه‌وری در زندگی شخصی و شغلی افراد شود.

خواندن کتاب ۲۰۰ راز موفقیت برای داشتن زندگی بهتر و شادتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی و توسعهٔ فردی از خواندن این کتاب سود خواهند برد و کسانی که به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود هستند، از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

درباره رابین شارما

رابین شارما متولد سال ۱۹۶۵، نویسندهٔ محبوب کانادایی است. او وکیل سابق، سخنران، نویسنده و مجری معروف برنامه‌های تلویزیونی بوده و سال‌ها در زمینه‌ٔ توسعه‌ٔ فردی در حال نوشتن و آموزش به افراد مختلف بوده است. تحول رابین شارما در ۲۵سالگی او رخ داد؛ زمانی که تصمیم گرفت از کار وکالت کناره‌گیری کند و سخنران انگیزشی شود. او از سال ۱۹۹۴ بیش از ۱۰ کتاب منتشر کرده است. کتاب ارزشمند او «باشگاه ۵ صبحی‌ها» به‌عنوان یک شاهکار از رابین شارما در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست تحولی اساسی در مدیریت فردی ایجاد کند. کتاب دیگر او که آن هم با استقبال خوبی روبه‌رو شد، «راهبی که فراری‌اش را فروخت» نام دارد.

بخشی از کتاب ۲۰۰ راز موفقیت برای داشتن زندگی بهتر و شادتر

«(۱) کمتر بخوابید. این یکی از راهکارهایی است که سبب می شود تا زندگی‌تان پربارتر و ارزنده‌تر گردد بیشتر افراد برای داشتن سلامت کافی به بیش از ۶ ساعت خواب در روز نیاز ندارند در طول ۲۱ روز سعی کنید هر روز یک ساعت زودتر بیدار شوید تا این به یک عادت همیشگی تبدیل شود. به یاد داشته باشید که همیشه این کیفیت خواب است که از اهمیت زیادی برخوردار است و نه کمیت آن با توجه به این موضوع فقط تصور کنید که شما ۳۰ ساعت اضافی در هر ماه خواهید داشت که میتوانید برای کارهای پراهمیتتان از آن استفاده کنید.

(۲) هر روز صبح یک ساعت از وقت خود را کنار بگذارید تا بتوانید به امور شخصی خود رسیدگی کنید. تمرکز کنید روزی که پیش روی دارید را تجسم کنید. متونی الهام‌بخش بخوانید تا بدین‌وسیله نغمه‌ای برای روز خود تنظیم کنید. به موسیقی‌های انگیزش‌بخش گوش فرا دهید و یا ادبیات فاخر بخوانید. از این زمان کوتاه استفادهٔ بهینه کنید تا به روح و روانتان برای داشتن روزی پُربار انرژی بخشید. هفته‌ای یک بار طلوع خورشید را نظاره‌گر باشید و یا یک روز را در طبیعت سپری کنید یکی از راهکارهای اصلی برای تقویت خود و اثر‌بخشی شخصی این است که هر روزتان را بدون دغدغه شروع کنید.

(۳) اجازه ندهید مسائلی که از اهمیت بیشتری برخوردارند. باعث بی‌توجهی شما به مسائلی شوند که اهمیت کمتری دارند هر روز از خود این سؤال را بپرسید که آیا این بهترین نحوهٔ استفاده من از انرژی و زمانم است؟ مدیریت زمان در واقع همان مدیریت زندگی است پس سعی کنید تا به زمانتان توجه ویژه‌ای نمایید.

(۴) از تکنیک بند پلاستیکی استفاده کنید تا مغز خود را در حالتی قرار دهید که تنها بر روی مثبت‌ترین نکات زندگی‌تان تمرکز کند. یک بند پلاستیکی را بر روی مچ خود ببندید هرگاه یک فکر یا انرژی منفی در حال نزدیک شدن به مغز شما بود آن بند را محکم بکشید. از طریق شرطی‌سازی ذهن شما افکار منفی را به‌صورت درد تلقی می‌کند و شما به‌سرعت دارای ذهنی مثبت‌نگر خواهید شد.

(۵) همیشه به تلفن با هیجانی که در صدایتان موج می‌زند. پاسخ دهید و بدین طریق به فرد تماس‌گیرنده احترام بگذارید. داشتن رفتار خوب در هنگام صحبت کردن با تلفن اهمیت زیادی دارد برای اینکه ارزش و احترام شخص تماس‌گیرنده را نشان دهید بایستید. این موضوع حتی می‌تواند به‌طور همزمان اعتمادبه‌نفس موجود در صدایتان را هم افزایش دهد.» 

معرفی نویسنده
عکس رابین شارما
رابین شارما
کانادایی

رابین شارما نویسنده‌ی کانادایی هندی‌الاصل است که در سطح بین‌المللی به عنوان یک سخنران انگیزشی تحسین شده است. او با دومین کتاب خود، راهبی که فراری‌اش را فروخت، در سراسر جهان محبوب شد و به عنوان نویسنده‌ای با درک عمیق از زندگی شناخته شد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد و به عنوان وکیل دعاوی حقوقی مشغول به کار بوده است. با این حال، او در بیست‌وپنج‌سالگی تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و به نوشتن بپردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان