دانلود و خرید کتاب دختر دوباره به خودت نگاه کن (خودت باش دختر) ریچل هالیس ترجمه زهرا جداوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختر دوباره به خودت نگاه کن (خودت باش دختر) اثر ریچل هالیس

کتاب دختر دوباره به خودت نگاه کن (خودت باش دختر)

معرفی کتاب دختر دوباره به خودت نگاه کن (خودت باش دختر)

کتاب دوباره به خودت نگاه کن (خودت باش دختر) نوشته ریچل هالیس و ترجمه زهرا جداوی است. این کتاب را انتشارات الهام نور منتشر کرده است.

درباره کتاب دوباره به خودت نگاه کن (خودت باش دختر)

ریچل هالیس در این کتاب از رازهای موفقیتش به‌عنوان یک زن، یک مادر شاغل، کارآفرین، ورزشکار و نویسنده می‌گوید. راز موفقیت او در پذیرش واقعیاتی بود که همه ما درباره‌شان به خودمان دروغ می‌گوییم. او در کتابش درباره بیست دروغی می‌گوید که زندگی‌های ما را در هم می‌پیچد و افکاری غیرمنطقی راجع به خودمان و اطرافیان به خورد مغزمان می‌دهد.

خواندن کتاب دوباره به خودت نگاه کن (خودت باش دختر) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

در کل خودت باش دختر کتابی انگیزه‌بخش، دلچسب و دوست‌داشتنی است برای آنان که می‌خواهند دست از باور کردن دروغ‌ها بکشند و تبدیل به خود واقعی‌شان شوند.

درباره ریچل هالیس

ریچل هالیس در سال ۱۹۸۳ متولد شده است. او مؤلف، سخنران و بلاگر اهل ایالات متحده آمریکا است که با نوشتن دو کتاب خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر شناخته شد.

بخشی از کتاب دوباره به خودت نگاه کن (خودت باش دختر)

«هفته پیش در شلوارم ادرار کردم.

نه اینکه کل شلوارم را مثل آن سال در اردوی تابستانی کاملاً خراب کنم، نه، آن موقع ده سال داشتم. ما داشتیم پرچم بگیر بازی می‌کردیم، و نتوانستم یک‌لحظه دیگر خودم را نگه دارم. نمی‌خواستم اعتراف کنم که شلوارم را خیس کردم، بنابراین یک بطری آب را روی خودم خالی کردم. تصور کنید، اگر آنجا بودید، قطعاً می‌دیدید تمام لباسم به‌یک‌باره خیس شد، هیچ‌کس - مخصوصاً کریستین کلارک، عشق دوران بچگی‌ام - حتی نمی‌فهمید دقیقاً چه اتفاقی افتاده است. من آن زمان بچه باهوشی بودم.

آیا به نظر بقیه این عجیب نبود که من ناگهان سرتاپا خیس بشوم؟ شاید.

اما ترجیح می‌دادم آدم عجیب‌وغریبی باشم تا آنکه تمام طول هفته آن دختری باشم که در شلوارش ادرار کرد.

برگردیم سر هفته گذشته، به آن اندازه در شلوارم ادرار نکرده بودم. همان سه قطره کوچکی که شما هم گاهی تجربه کردید.

به‌دنیاآوردن بچه، به این می‌ماند که موشک شاتل را به فضا پرتاب کنید، در حین پرتاب موشک، هر چیزی که بر سر راه موشک است خراب می‌شود که یعنی گاهی، بله پسرها، من شلوارم را خیس می‌کنم و اگه دانستن این حقیقت احساسات لطیفتان را خدشه‌دار می‌کند، پس فرض را بر این می‌گذارم که شما مشکل کنترل مثانه ندارید - و تبریکات صمیمانه‌ام را به شما تقدیم می‌دارم. اما اگر تجربه من به نظرتان معقولانه می‌آید، پس احتمالاً شما هم این مشکل را دارید - و این یعنی وقتی داشتید کمی می‌خندید همین اتفاق برای شما هم افتاده است.

داشتم با پسرم روی تشک ترامبولینگ می‌پریدیم که یک نفر فریاد زد و از من خواست تا بپرم و در هوا پاهایم را صد و هشتاد درجه باز کنم و خودی نشان بدهم. این تنها مهارت شناخته‌شده من در ترامبولینگ است، و باور کنید اگر عقل سلیم شما به شما می‌گوید که این کار غیرعاقلانه است، دقیقاً برعکس عقل سلیم من به من می‌گوید حتماً و با جان‌ودل این کار را انجام بده.»

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان