دانلود و خرید کتاب این دشت ها جرالد مورنان ترجمه فاطمه عزتی سوران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب این دشت ها اثر جرالد مورنان

کتاب این دشت ها

انتشارات:انتشارات شانی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب این دشت ها

کتاب این دشت ها نوشته جرالد مورنان است که با ترجمه‌ٔ فاطمه عزتی سوران در انتشارات شانی منتشر شده است. این اثر یکی از شاهکارهای ادبیات استرالیا است که اخلاق و روحیات مردم این کشور را به‌خوبی نشان می‌دهد. 

درباره کتاب این دشت ها

این اثر یک کتاب کوچک، نادر، آشفته و عجیب‌وغریب است که به‌تنهایی در مجموعه رمان‌ها استرالیا سرپا ایستاده و به زندگی خودش ادامه می‌دهد. این دشت‌ها یک شاهکار ادبی در استرالیا است و کلمه‌به‌کلمه، جمله به جمله‌اش، آن را به یکی از بهترین رمان‌هایی تبدیل کرده که هرگز در این کشور نوشته نشده است.

بنیاد و اساس این کتاب ساده است. یک فیلمساز که در جستجوی فیلمنامه‌ای به نام «دور از مرز» است، به دشت‌های مسطح داخل کشور سفر می‌کند که در آنجا در یک شهر دورافتاده روزهایش را در مشروب‌فروشی سپری می‌کند و سعی دارد در مورد افرادی که دشتی نامیده می‌شوند و درباره سبک عجیب زندگی‌شان اطلاعاتی کسب کند. برای اینکه سبک زندگی آنها عجیب‌وغریب است.

مانند بسیاری دیگر از راوی‌هایی که سفر ماجراجویانه را با این امید آغاز می‌کنند که در میان مالکان ثروتمند این زمین‌ها حامی مالی پیدا کنند، راوی قصه ما که به دنبال مساعدت آنها است باید برای درک فرهنگ آنها به‌سختی کار کند.

خواندن کتاب این دشت ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جرالد مرونان

جرالد مورنان در سال ۱۹۳۹ در کوبرگ، حومه شمال شهر ملبورن به دنیا آمد. او بخشی از دوره کودکی‌اش را پیش از اینکه در سال ۱۹۴۹ دوباره به شهر ملبورن برگردد و شش سال متوالی در آنجا زندگی کند در ایالت ویکتوریا سپری کرد. تنها چند بار ایالت ویکتوریا را ترک کرد و هرگز سوار هواپیما نشده است.

در سال ۱۹۵۷، مورنان برای آزمون کشیشی خودش را آماده می‌کرد اما مسائل طوری پیش رفت که معلم دوره ابتدایی شد و در مدرسه اپرنتیس جوکینز که با حمایت مالی باشگاه اسب‌سواری ویکتوریا تأسیس شده بود شروع به کار کرد. او در سال ۱۹۶۹ از دانشگاه هنر ملبورن فارغ‌التحصیل شد و در حوزه ادبیات خلاق شروع به فعالیت کرد. او در سال ۱۹۹۹ برنده جایزه پاتریک وایت شد. در سال ۲۰۰۹ جایزه ادبی ملبورن را گرفت. او در همان سال ۲۰۰۹ بعد از مرگ همسرش به شهر گوروک در شمال غرب استرالیا مهاجرت کرد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۶۵۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان