دانلود و خرید کتاب کار جانبی کریس گیلبو ترجمه فرخ بافنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کار جانبی اثر کریس گیلبو

کتاب کار جانبی

معرفی کتاب کار جانبی

کتاب کار جانبی نوشتهٔ کریس گیلبو است و با ترجمهٔ فرخ بافنده در انتشارات کتاب خوانا منتشر شده است. این کتاب به شما راه پول درآوردن در اوقات بیکاری یاد می‌دهد. 

درباره کتاب کار جانبی

بسیاری از ما خیال شغلی برای خود را در خلوت در سرمان داریم؛ شغلی که اول و آخرش خودمانیم، ترس دیر کردن یا کافی نبودن حقوقمان را نداریم، از تندخویی مدیر یا ترش‌رویی همکاران در امانیم، زمان را در مسیر هدر نمی‌دهیم و در آرامش و سکوتِ خانه به کار دلخواهمان می‌رسیم. این رؤیا دست‌کم یک‌بار به ذهن تک‌تک افراد شاغلی که صبح به‌سختی چشم‌هایشان را باز می‌کنند، و البته دل‌ خوشی از محیط کارشان ندارند، خطور کرده است.

این کتاب ادعا نمی‌کند که این رؤیا را به‌سادگی به واقعیت تبدیل می‌کند، اما برنامهٔ یک‌ماهه‌ای را به ما معرفی می‌کند و در این یک ماه روزبه‌روز و قدم‌به‌قدم در کنار شما است تا بتوانید با واقع‌بینی و در مسیرِ رسیدن به این خواسته گام بردارید. البته این کتاب سعی دارد یک کار جانبی به شما معرفی کند، کاری که کنار کار خودتان آن را ادامه دهید. کار جانبی معنایش امنیت شغلیِ مضاعف است. این کار به شما تواناییِ تصمیم‌گیری می‌دهد؛ وقتی که چک‌های متعددی از منابع مختلف دریافت کنید، دیگر زندگی و سرنوشتتان بسته به هوس‌های یک کارفرمایتان نیست.

خواندن کتاب کار جانبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کسب درآمد بیشتر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کار جانبی

«پیش‌شرط‌های خیلی کمی برای راه‌اندازی کار جانبی وجود دارد. برای استفادهٔ موفقیت‌آمیز از مدلِ ارائه‌شده در این کتاب، عمدتاً نیاز داری به:

چارچوب ذهنی درست

مخصوصاً، باید میلِ یادگیری و تجربه‌آموزی داشته باشی. حتی اگر عمری در کارهای جانبی متعددی بوده‌ای، بعضی از چیزهایی که در اینجا یاد می‌گیری برایت تازگی خواهند داشت. برای بهره بردن کامل از این درس‌ها، باید حاضر باشی ذهنت را به روی شیوهٔ متفاوتی از فکر کردن باز کنی.

اشتیاق به عمل کردن

هرچند که تلاش کرده‌ام کتابی بسیار کاربردی بنویسم، اما صِرف خواندنشْ کار چندانی برایت نمی‌کند. باید مشتاق باشی که رهنمون‌ها را دنبال کنی و تمرین‌ها را انجام دهی. کم و زیاد کردن آن‌ها با توجه به شرایطت اشکالی ندارد _ به هر حال باید به درد تو بخورند _ ولی اگر می‌خواهی موفق شوی، نمی‌توانی به طور کامل از آن‌ها چشم بپوشی.

همان‌طور که می‌بینی، فهرست پیش‌شرط‌های لازمْ بسیار کوتاه و ساده است. فهرست چیزهایی که نیاز نداری، به‌مراتب طولانی‌تر است. این مسألهٔ مهمی است چون خیلی از افراد فکر می‌کنند پول درآوردن، از کاری غیر از شغل اصلی‌شان، در توان‌شان نیست. خوشبختانه، این آدم‌ها اشتباه می‌کنند. بیا از همین ابتدای کار، این تردید را از سر راه برداریم.

نیاز به پول زیادی نداری

کارت‌های اعتباری۷ خود را کنار بگذار (حداقل آن‌هایی که محدودیت چندانی ندارند)؛ همچنین نگران نیاز به داشتن سرمایهٔ بیشتر یا قرض گرفتن از کسی نباش. فرایندی که در روزهای آتی به تو نشان خواهم داد، به همراه اکثریت ایده‌ها و داستان‌هایی که خواهی خواند، نیاز به سرمایهٔ زیادی ندارند _ و در برخی موارد، اصلاً هیچ پولی لازم نیست.

نیاز به زمان زیادی نداری

منصفانه بگویم، مقداری زمان نیاز خواهی داشت. ولی زمانی که برای شروع یک کار جانبی لازم است، باید حداقلِ ممکن باشد. برنامهٔ بیست و هفت روزهٔ این کتاب طوری طراحی شده، که در کنار تعهدات فعلی‌ات، قابل‌اجرا باشد و بیشتر از یک ساعت از روزت را نگیرد. اگر می‌خواهی که سریع‌تر کار کنی، یا پروژه‌ات را فوراً به سطح بالاتری برسانی، اشکالی ندارد؛ می‌توانی زمان بیشتری را صرف انجام این کار کنی _ ولی مجبور نیستی.»

نظرات کاربران

محمد جواد فرهنگیان
۱۴۰۱/۰۵/۱۶

بزرگترین درس کتاب های حوزه کسب و کار اینه که [با خوندن این کتاب شما نه، بلکه فقط نویسنده آن ثروتمند میشود.]

iman ghezelbashan
۱۴۰۱/۰۵/۱۹

اینجوری نیست که با خوندنش حتمآ یکاری میکنی و پول دار میشی چون واقعیت بازار کانادا و آمریکا با واقعیت بازار ما بسیار متفاوت هست اما خوب میشه ازش ایده گرفت برای انجام بهتر کار فعلی 😅من که خودم یک

- بیشتر
Mehdi Gholipour
۱۴۰۱/۰۵/۱۷

من این کتاب رو نخوندم ولی خب اونایی که خوب خوندن و ارتباط گرفتن با کتاب بیان یکم دقیق تر نظر بدن ممنون تا ما هم بتونیم تصمیم بگیریم .! بنظر من وظیفه ی هر خواننده ای که نظرش رو اینجا

- بیشتر
دکتر علي رستمي ابيوردي
۱۴۰۱/۰۵/۱۷

کتاب خوبیست برای جوانان مفید است.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
درآمدِ بیشتر به معنای گزینه‌های بیشتر است؛ گزینه‌های بیشتر هم به معنای آزادی بیشتر است
خانوم آقامبین
روز ۱: آینده را پیش‌بینی کن. جادهٔ تبدیل ایده به درآمد با جواب دادن به این سؤال مهم شروع می‌شود که: بیست و هفت روز دیگر، زندگی‌ات چه فرقی با امروزت دارد؟
خانوم آقامبین
کار جانبی تو به چه کسی خدمت‌رسانی خواهد کرد؟ آن یک نفری که باید آنچه را که تو عرضه می‌کنی داشته باشد کیست؟ با آن فرد شروع کن. در خیالت با او قهوه‌ای بخور و گپ بزن، و هنگام توسعهٔ کار جانبی‌ات، او را در ذهنت داشته باش. موفقیت تو _ و شاید هم موفقیت او _ به این مسأله بستگی دارد.
فواد انصاری

حجم

۹۵۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

حجم

۹۵۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان