دانلود و خرید کتاب نکاتی درباره رانندگی پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نکاتی درباره رانندگی

کتاب الکترونیکی «نکاتی درباره رانندگی» نوشتهٔ پگی پست و آنا پست و لیزی پست و دانیل پست سنینگ با ترجمهٔ مریم تقدیسی در نشر آسمان نیلگون چاپ شده است.

درباره کتاب نکاتی درباره رانندگی

نکاتی درباره رانندگی یکی دیگر از کتاب‌های مجموعهٔ آداب معاشرت است که به رعایت اصول مهمی می‌پردازد که در آیین‌نامه‌های رانندگی به آن‌ها توجه نمی‌شود اما دانستنشان برای همه ضروری است.

کتاب نکاتی درباره رانندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مطالعهٔ کتاب‌های آداب معاشرت پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب نکاتی درباره رانندگی

«حفظ خونسردی در تقاطع‌ها

سعی نکنید به هر طریقی که شده از چراغ زرد رد شوید این نه تنها زمینهٔ تصادف را آماده می‌کند بلکه باعث ترافیک و کلافگی بیشتر می‌شود چون کسانی که پشت چراغ گیر کرده‌اند باید منتظر بمانند تا چهارراه باز شود.

اگر چراغ شما سبز است و راه بسته است، تا زمانی که مطمئن نشده‌اید وقتی چراغ قرمز شد راه کسی را سد نمی‌کنید حرکت نکنید. این شاید به معنی انتظار کشیدن پشت یک چراغ قرمز دیگر باشد.

«گردش به راست آزاد در چراغ قرمز» به این معنا نیست که حق دارید جلوِ ماشین‌هایی بپیچید که چراغشان سبز است. در ساعات شلوغی یا تقاطعی شلوغ، بهتر است به جای اینکه جلوی راننده‌هایی بپیچید که منتظرند تا چهارراه باز شود، پشت چراغ قرمز منتظر بمانید. گردش به راست با چراغ قرمز می‌تواند باعث ایجاد اختلال در تردد و ایجاد ترافیک بیشتر شود.

کنجکاوی، احترام یا اورژانس؟

کاهش سرعت ماشین و گردن کشیدن برای دیدن یک تصادف، بی‌احترامی نسبت به قربانیان، مزاحمت برای کسانی که قصد کمک دارند و راهی مطمئن برای ایجاد ترافیکی سنگین محسوب می‌شود. علاوه بر آن، ممکن است چیزهایی ببینید که انتظارش را ندارید. از سرعتتان بکاهید تا کسی را به خطر نیندازید، ولی به حرکت ادامه بدهید.

در مواجهه با ماشین‌هایی که برای تشییع جنازه می‌روند (معمولاً به شکل ردیفی از ماشین‌هایی که فلاشرهای خود را روشن کرده‌اند) ادب و احترام حکم می‌کند ماشینتان را به کناری بکشید تا رد شوند. منظور از این کار این است که اجازه بدهید ماشین‌ها به دنبال هم حرکت کنند و بینشان فاصله نیفتد.

بدیهی است باید کنار بکشید و به وسایل نقلیهٔ اورژانس اجازهٔ عبور بدهید. این به معنای کم کردن صدای موزیک در ماشین هم هست که بتوانید صدای آژیرها را بشنوید.»

نظرات کاربران

مصعب
۱۴۰۲/۰۶/۲۸

ارزش یکبار مطالعه را دارد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان