دانلود و خرید کتاب آسیب ورزشی علی خجسته
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آسیب ورزشی اثر علی خجسته

کتاب آسیب ورزشی

معرفی کتاب آسیب ورزشی

کتاب آسیب ورزشی، اثر دکتر علی خجسته و دکتر سهیلا اینانلو، به بررسی آسیب‌های مختلفی می‌پردازد که ورزشکاران را درگیر خود می‌کند و برای هر کدام راه درمانی ارائه می‌کند. 

درباره‌ی کتاب آسیب ورزشی

ورزشکاران در معرض آسیب ورزشی بسیاری هستند. بسیاری اوقات در حین تمرینات یا کسب آمادگی برای شرکت در یک مسابقه ممکن است آسیب خاصی ببینند. بسیاری اوقات نیز آسیب در همان محل مسابقه و در حین ورزش اتفاق می‌افتد. دکتر علی خجسته و دکتر سهیلا اینانلو در کتاب آسیب ورزشی، نگاهی به آسیب‌های مختلف ورزشی انداخته‌اند. دلایل ایجاد آن‌ها را بیان کرده‌اند و در نهایت نیز به ارائه‌ی راهکارهای درمانی مختلف پرداخته‌اند.

کتاب آسیب ورزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب آسیب ورزشی برای تمام ورزشکاران و پزشکان و کادر درمان تیم‌های ورزشی کتابی مفید و خواندنی است.

بخشی از کتاب آسیب ورزشی

در حدود ۱۴%تمام آسیب‌های ورزشی کشیدگی های مچ پا هستند، و این نشانه یک آسیب مچ در طول هر فصل ورزشی از هر ۱۷ ورزشکار است. در ورزشه‌های پرریسک مثل پریدن و دویدن این آمار بالاتر است تا ۲۵% تمام آسیب‌هایی که زمان وقوعشان مشخص نیست. پیچ خوردگی مچ در پای غالب ۴/۲ برابر شایع تر است و شیوع تکرار بالایی (%۵/۷۳)دارد. 

سه وضعیت مکانیکی در مورد پایین کمر مطرح شده‌اند، postural , dysfunction syndrom و derangment ,. سندروم پاسچرال وقتی اتفاق میافتد که پاسچر واقعی یا وضعیت‌های بدن بافته‌های نرم اطراف  فقرات کمری تحت استرس‌های طولانی مدت قرار گیرند. درد متناوب است، و فقط زمانی وجود دارد که همان وضعیت خاص به بدن داده شود و هنگامی که وضعیت آزار دهنده مورد نظر تغییر می‌کند متوقف می‌شود، این می‌تواند برای بیمار مایوس کننده باشد. چون شکل خاصی پیدا نمی‌کند.


نظرات کاربران

کاربر ۵۰۷۴۰۸۶
۱۴۰۱/۰۶/۲۵

اصلا دقیق ترجمه نشده و انگار گذاشتنش در google translate و ترجمه اش کردن و اصلا قابل درک نیستش، موقع ترجمه ی این کتاب خیلی مفهومی روش کار نشده تا کسی که داره این کتاب رو میخونه متوجه بشه چی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان