دانلود و خرید کتاب آتش بس ابراهیم نوریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آتش بس اثر ابراهیم نوریان

کتاب آتش بس

انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آتش بس

کتاب آتش بس نوشته ابراهیم نوریان است. این کتاب را انتشارات نظری منتشر کرده است. این کتاب به تمام کسانی که می‌خواهند دخانیات را ترک کنند کمک می‌کند.

درباره کتاب آتش بس

هر سیگار، پنج و نیم دقیقه از عمر شما را کم می کند که در نتیجه شما سیزده سال کمتر از یک فرد غیر سیگاری عمر می کنید. هر فرد سیگاری، بیست و دو درصد بیش از افراد غیر سیگاری در معرض انواع سرطان ها قرار دارد. 

برای ترک سیگار آثار بسیار زیادی تولید شده و هر کدامیک از آن ها که بتواند به شما برای ترک سیگار کمک کند، در اولویت بوده و استفاده از آن بلامانع است. ترک سیگار حتی برای کسانی که مواد اعتیاد آور از جمله مخدرها و محرک ها یا توهم زاها را کنار می‌گذارند، بسیار سخت و در بیشتر موارد امکان پذیر نیست این کتاب می‌خواهد به شما کمک کند سیگار را ترک کنید.

ل در این کتاب سعی شده تا قدم به قدم در پنج مرحله و شانزده بخش، ترک سیگار انجام و البته نقش اول و انجام دهنده آن، فرد خواهد بود. این کتاب می‌خواهد به فرد سیگاری کمک و او را از این معضل فردی نجات دهد. برای انجام این فرآیند فرصت کافی و مراحل مجزا و تفکیک شده در نظر گرفته شده است تا بیمار با آرامش و با آسایش بر این معضل فائق آید. 

در ابتدای کتاب شرح کوتاهی از سیگار، اجزای تشکیل دهنده، عوارض و سایر توضیحات آن داده شده و در ادامه به ذکر مراحل و بخش‌های مختلف آن پرداخته است. 

خواندن کتاب آتش بس را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ترک سیگار پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب آتش بس

در هر یک نخ سیگار هر آن چه فکر می کنید وجود دارد. به طوری که در برخی منابع ذکر شده که بیش از پانصد تا ششصد نوع ماده شیمیایی وجود دارد که بسیاری از آن ها سرطان زا و مرگ آور است. حتی برخی مواد طعم دهنده نیز علاوه بر مواد شیمیایی موجود، اضافه شده و اثرات نامطلوبی بر فرد می‌گذارد. همین مواد شیمیایی که شکل کامل آن سیگار نامیده می شود، خانواده بیمار را دچار آسیب می‌کند. دود ناشی از بازدم فرد سیگاری که به دود دسته دوم شهرت دارد حاوی ۲۵۰ نوع ماده شیمیایی سمی است که ۵۰ نوع آن سرطان زا است. این مواد علاوه بر ایجاد مشکلات قلبی- عروقی، ۲۵ تا ۳۰ درصد مصرف کنندگان دسته دوم را زودتر بیمار می کنند و علاوه بر وجود استعداد سکته قلبی باعث سندرم ناگهانی مرگ نوزاد و خطر آسم در کودکان خواهند شد.

سیگار سلامت عمومی را به خطر می اندازد، زایمان زودرس همراه با معلولیت به دنبال دارد، نشانه های بیماری زا ایجاد می کند و هر فیلتری که پس از مصرف به دور انداخته می شود شعاع یک متری خود را سمی می کند. به طوری که هیچ موجودی در این شعاع زنده نمی ماند.

در برخی منابع به حقایق ناباروری دود سیگار و قلیان اشاره شده که دود آن اثرات مخرب جنسی دارد و در افرادی که یک پاکت سیگار مصرف می کنند باعث نشت وریدی در دستگاه تناسلی و اُفت کیفیت اسپرم می شود. تنباکو و عوارض سیگار باعث شکست اسپرم می شود.

از جمله عوارض مصرف سیگار عبارت اند از:

ـ فرسایش مغز

ـ افت استعداد یادگیری و منطق

ـ ابتلا به بیماری های روانی

ـ کاهش یادگیری شناختی

ـ پُر فشاری خون

ـ سرطان ریه و پانکراس

ـ پیری زودرس

ـ زردی و فساد دندان ها

برخی مواد تشکیل دهنده سیگار عبارتند از:

ـ توتون و تنباکو.

ـ نیکوتین: ماده شیمایی روان گردان (psychoctive)، داروی سمی و عنصر اصلی در حشره کش ها و یا اسپری. در شکل خالص یک قطره از آن فرد را می کُشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

حجم

۱۷۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

قیمت:
۲۵,۵۰۰
تومان