دانلود و خرید کتاب تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب یوال طبیب ترجمه زهرا ناظری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب اثر یوال طبیب

کتاب تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب

نویسنده:یوال طبیب
امتیاز:
۳.۷از ۵۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب


کتاب تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب نوشتهٔ یوال طبیب و ترجمهٔ زهرا ناظری است و نشر مسیر سبز رشد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب

آیا دوست دارید نسیم زندگی به بادبان آرزوهایتان بوزد و شما را به سمت خواسته هایتان ببرد؟ آیا در خلوت خود آرزوی ثروت، عشق، آرامش و... را دارید؟ آیا دوست دارید که نویسندهٔ کتاب سرنوشت خود باشید؟ پس کتاب تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب را بخوانید.

تمام سعی ما در این جهت است که در طول عمر کوتاهمان در تمام زمینه‌های زندگی‌مان از جمله مالی، خانوادگی، سلامتی و... موفق باشیم. اما سوال اساسی اینجاست که چطور می‌توان به این اهداف دست یافت. کتاب تبدیل رویا به واقعیت شما را با راهکارهایی ساده، عملی و بر پایهٔ قوانین جهان هستی آشنا می‌کند تا با استفاده از قانون جذب به هر آنچه می‌خواهید برسید.

شاید شما هم از قانون جذب شنیده باشید یا کتاب‌هایی در این مورد خوانده باشید؛ اما هرگز نتوانسته‌اید این قانون را در زندگی خود به کار بگیرید.

کاربرد این قوانین به خاطر مثال‌هایی که نویسنده مطرح می‌کند و در زندگی روزمرهٔ همهٔ ما اتفاق می‌افتد باورپذیر است. در این کتاب ابتدا قوانین حاکم بر جهان هستی بیان می‌شود و سپس با ورود به بحث قانون جذب، به راهکارهای جذب خواسته‌هایمان با این قانون خواهیم پرداخت.

فهرست کتاب تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب

 مقدمه

 قوانین زندگی

 قانون جذب چیست؟

 قدرت فکر

 ضمیر ناخودآگاه

 مقیاس و فرکانس‌های احساسی

 احساسات بر اعضای بدن اثر می‌گذارند

 وسایل پرکاربرد برای استفاده از قانون جذب

 تابلوی آرزوها

 چطور از تمایل بیش‌ازاندازه اجتناب کنید؟

 پیغام‌های ناخودآگاه

 قانون جذب- ده توصیه

 پول

 رابطه‌ها

 سلامتی

 کم کردن وزن از راه قانون جذب

 ترک سیگار از طریق تجسم

 نشانه‌های استفاده از قانون جذب برای شما

 اشتباهات شایع در استفاده از قانون جذب

خواندن کتاب تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند به رویاهایشان برسند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره یوال طبیب

یوال طبیب مشاور شخصی، سخنران و توسعه‌دهندۀ آهنربای فیزیکی واقعیت است. این روش شواهدی را از فیزیک کوانتوم اقتباس کرده و بدین شکل نشان می‌دهد که هرکدام از ما می‌توانیم واقعیتی که می‌خواهیم را به‌وسیلۀ افکار خلق کنیم. یووال در سخنرانی‌ها و جلسات شخصی به مراجعه‌کنندگانش نشان می‌دهد که با درک سطحی از نحوۀ عملکرد این فرایند می‌توان تغییری اساسی در همۀ حیطه‌های زندگی ایجاد کرد.

بخشی از کتاب تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب

آنتونی رابینز قانون جذب را به‌طور خلاصه در یک جمله توضیح داده است: «بر روی هر چیزی که متمرکز شوید، انرژی به‌سوی آن جاری می‌شود.» این به شما اجازه می‌دهد هر چیزی که روی آن تمرکز می‌کنید را جذب کنید. قانون جذب یکی از قوانین فیزیک است که بسیاری از مردم آن را نمی‌شناسند. شما هر چیزی که از خود منتشر می‌کنید مانند افکار، احساسات و یا کلمات، چیزهایی را از طریق موقعیت‌های مشابه به زندگی‌تان وارد می‌کنید. به‌بیان‌دیگر «هر چیزی مشابه خود را جذب می‌کند.» چه این موضوع را بدانید، چه ندانید، قانون جذب به زندگی شما حالت می‌دهد. به چیزهایی که در زندگی دارید نگاه کنید؛ شغل، درآمد، روابط و سلامتی. این شما بوده‌اید که با افکارتان این‌ها را به زندگی خود جذب کرده‌اید. هیچ‌چیز در زندگی اتفاقی نیست و همه‌چیز درنتیجهٔ افکارتان به وجود آمده است.

تعداد زیادی از مردم به قانون جذب شک دارند اما آنهایی که با استفاده از قانون جذب زندگی را ادامه داده‌اند دنیایی کاملاً جدید را کشف کرده‌اند. هنری فورد می‌گوید: «چه فکر کنید می‌توانید و چه فکر کنید که نمی‌توانید، درهرصورت حق با شماست.» این جمله به این معناست که شما دقیقاً همان چیزی را به دست می‌آورید که به آن ایمان‌دارید. شما نتیجهٔ افکارتان هستید.

کار سختی است که با توجه به حجم اطلاعات منفی موجود در شبکه‌های اجتماعی باز هم تفکر مثبت داشته باشیم. این حجم از اطلاعات منفی تأثیر بدی روی رفتار ما خواهد گذاشت. افرادی که افکار منفی دارند نمی‌دانند چرا همیشه اتفاقات بدی برایشان می‌افتد. آن‌ها از راه افکار، احساسات و کلام خود واقعیت امروزشان را شکل داده‌اند. قانون جذب به‌وضوح می‌گوید: ما چیزی را به زندگی‌مان جذب می‌کنیم که بیشترین توجه را به آن داریم به این شرط که قانون را بشناسیم و طبق آن زندگی کنیم. آن زمان است که می‌توانیم هر چیزی را به دست آوریم.


نظرات کاربران

hanie
۱۴۰۱/۰۳/۰۲

همیشه سوالم این بود که کجای کارم اشتباهه که خیلی وقتها به هدفم نمیرسم.با خوندن این کتاب و آشنایی با قوانین هستی به کلی دیدگاهم عوض شد.🌱

کاربر ۳۹۲۷۰۳۲
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

وقتی کتاب رو با آمیزه های دینی که آموخته ام تطبیق میدهم درک فوق العاده ای از هر دو به من میدهد.مثال شکر گذاری در صبح و شب،تنها برای خود نخواستن،مثبت اندیشی،کلام مثبت داشتن.در هر حال بسیار عالی.حظ بردم.

کاربر ۵۶۰۱۹۸۳
۱۴۰۲/۰۳/۰۵

عالی بود ، شد اولین کتابی که توی طاقچه خوندم

Luna
۱۴۰۱/۰۶/۰۷

خوبه به شرطی که عمل کنی

مهران ظریف
۱۴۰۱/۰۳/۰۶

《برای تبدیل رویاهایت به واقعیت》 نام دیگر این کتاب است

رویای زیبا
۱۴۰۱/۰۳/۰۲

این کتاب اطلاعات جدید و مفیدی رو به خواننده میده. راهکارها و جملات تاکیدی مثبتی رو میگ که واقعا کمک کنندست و میتونه به بهبود زندگی ما خیلی کمک کنه

جمشید.ص
۱۴۰۲/۰۴/۱۳

برای رسیدن به خواسته ها تنها نباید مثبت اندیش باشیم چراکه مثبت اندیشی بدون اثر این اندیشه در اعضا وجوارح یعنی توهم، مثبت اندیشی همراه با ایمان وهماهنگی آن با احساسات سبب جذب خواسته هامون میشه. ایمان در روانشناسی یعنی

- بیشتر
"zeinab 82"
۱۴۰۲/۰۴/۱۸

کتاب جالبی بود برام 🏵

mehrad
۱۴۰۱/۰۶/۱۸

عالی بود

saleh ameri
۱۴۰۱/۰۳/۰۲

کتاب بسیار جذاب و مفیدی بود. هر کسی میخواد خوب بودن و خوب زندگی کردن و تجربه کنه باید این کتابو بخونه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۲)
خیال‌پردازی کنید. تجسم فکری کنید و آرزوهایتان را حس کنید زیرا هدفی که در زندگی دارید شاد و راضی نگه‌داشتن خودتان است.
Arsalan.kh
به‌عنوان‌مثال شخصی که می‌خواهد رابطه‌ای برقرار کند اما عزت‌نفس پایینی دارد باید این جمله را به زبان آورد: ((من برای خود ارزش قائلم و مردم مجذوب من می‌شوند.)) یا ((من افراد خوب و مهربانی را به سمت خودم جذب می‌کنم.)) انسان می‌تواند از راه افکار و تلقین به نفس خود را
بهار
به یاد داشته باشید که هیچ خوب یا بد یا خوش شانسی و بدشانسی در دنیا وجود ندارد. خودتان هستید که تعیین می‌کنید در چه دنیایی زندگی کنید.
Arsalan.kh
هر فکری که از ذهن ناخودآگاه شما بگذرد، در آخر به‌وسیلهٔ ضمیر ناخودآگاه تحویل گرفته می‌شود. این ضمیر نمی‌تواند راست یا دروغ را تشخیص دهد. آن همه‌چیز را تحویل می‌گیرد و بر اساس اطلاعاتی که دریافت کرده عمل می‌کند. ضمیر ناخودآگاه شوخی‌ها را متوجه نمی‌شود.
Arsalan.kh
ضمیر ناخودآگاه فرق بین واقعیت و خیال را نمی‌فهمد. ما باید یاد بگیریم از این موضوع به نفع خودمان استفاده کنیم
Arsalan.kh
هیچ‌وقت به قانون جذب شک نکنید. هر شک و تردیدی زمان رسیدن به هدفتان را طولانی‌تر می‌کند.
Arsalan.kh
هر چیزی که برای شما اتفاق می‌افتد، جلوهٔ بیرونی واقعیت درونی شماست
fariba313
ضمیر ناخودآگاه شوخی‌ها را متوجه نمی‌شود. اگر همیشه به شوخی بگویید: ((پول ندارم)) بر طبق آنچه می‌گویید عمل می‌کند. هر چیزی که درگذشته و در حال حاضر با آن مواجه شده باشید ضمیر ناخودآگاهتان را شکل می‌دهد
zeinab shakibaee
شخصی که هدفی در زندگی ندارد احتمالاً دچار بدبینی می‌شود پس تعیین هدفی که نشان‌دهندهٔ خواسته‌های شما در زندگی باشد و ایجاد نیت واقعی که شما را با قطعیت زیادی به سمت هدفتان هدایت کند بسیار مهم است.
Arsalan.kh
پژوهشگران علمی ثابت کرده‌اند سیستم ایمنی افراد خوش‌بین بسیار قوی‌تر از افراد بدبین است.
Arsalan.kh

حجم

۵۸٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۵۸٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۹,۵۰۰
۵۰%
تومان