دانلود و خرید کتاب احساس کلید تحقق آرزوست نویل گادارد ترجمه مهرناز نوروزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب احساس کلید تحقق آرزوست اثر نویل گادارد

کتاب احساس کلید تحقق آرزوست

نویسنده:نویل گادارد
انتشارات:نشر ترنگ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب احساس کلید تحقق آرزوست

کتاب احساس کلید تحقق آرزوست نوشتهٔ نویل گادارد و ترجمهٔ مهرناز نوروزی است و نشر ترنگ آن را منتشر کرده است. این کتاب دربارهٔ قانون جذب و عملکرد آن است.

درباره کتاب احساس کلید تحقق آرزوست

این کتاب در ارتباط با هنر تحقق خواسته است و به شما سازوکار ساختار استفاده‌شده در تولید در دنیای مرئی را ارائه می‌دهد. کتاب کوچکی است، اما کم‌اهمیت نیست. گنجی در آن نهفته است و مسیری کاملاً مشخص برای تحقق رؤیاها به شما ارائه می‌کند. 

اگر با استدلال‌های محکم و مصادیق تفصیلی می‌شد عقیده را به دیگری منتقل کرد، این کتاب باید چندین برابر اندازه‌اش می‌بود. با این حال به‌ندرت می‌توان این کار را از طریق اظهارات یا استدلال‌های کتبی انجام داد؛ زیرا در قضاوت تعلیقی همیشه قابل‌قبول به نظر می‌رسد که بگوییم نویسنده صادق نبوده یا خواننده را فریب داده است و بنابراین شواهد وی آلوده شده است.

در نتیجه، نویسنده عملاً همهٔ استدلال‌ها و شواهد را حذف کرده‌ و به‌سادگی خوانندهٔ روشن‌فکر را با تمرین قانون آگاهی که در این کتاب بیان شده است، به چالش می‌کشد. ثابت شده است که موفقیت فردی بسیار متقاعدکننده‌تر از تمام کتاب‌هایی است که می‌توان در این زمینه نوشت.

نویسنده در این کتاب کوشیده است توجه مخاطب را به مقولهٔ احساس که کلید تحقق آرزوست جلب کند و با ظرافت خاصی اشخاص را به‌گونه‌ای رهنمود می‌دهد که پیشاپیش احساس تحقق آرزوی خود را پیش از برآورده شدن، پرورش دهند تا آن آرزو به‌خودی‌خود محقق شود. نکتهٔ اصلی کتاب، توجه به مقولهٔ مهم شکرگزاری از تحقق آرزو به موازات فرض محقق‌شدن آن برای رسیدن به هدف غایی یعنی رسیدن به اصل مطلب، یعنی خود حقیقی آرزوست.

کتاب احساس کلید تحقق آرزوست به‌اختصار اما غنی از معناست. نویل گادارد با دید وسیع اعتقادی از منابعی همچون کتاب‌های توحیدی نظیر قرآن مجید، انجیل و نیز اصول هفت‌گانۀ هرمس بهره گرفته است.

خواندن کتاب احساس کلید تحقق آرزوست را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند به آرزوهایشان برسند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب احساس کلید تحقق آرزوست

جهان و هرچه در آن است آگاهی شرطی شدهٔ عینیت یافتهٔ انسان است. آگاهی علت و جوهر جهان است؛ بنابراین اگر بخواهیم راز خلقت را کشف کنیم، باید به آگاهی روی بیاوریم. 

دانستن قانون آگاهی و روش اجرای این قانون آدمی را قادر می‌سازد تا به تمام خواسته‌های خود در زندگی دست یابید. با مجهز بودن به این دانش مؤثر می‌توانید یک دنیای ایده‌آل بسازید و آن را حفظ کنید.

آگاهی تنها واقعیت موجود است؛ نه به‌صورت مجازی، بلکه واقعی. این واقعیت را به‌منظور وضوح بیشتر می‌توان به جریانی تشبیه کرد که به دو بخش ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه تقسیم می‌شود.

*

 به‌منظور بهره‌برداری هوشمندانه از قانون آگاهی، درک رابطه بین ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه ضروری است. ضمیر خودآگاه شخصی و انتخابی و ضمیر ناخودآگاه غیرشخصی و غیرانتخابی است. ضمیر خودآگاه قلمرو معلول و ضمیر ناخودآگاه قلمرو علت است. این دو جنبه بخش‌های مردانه و زنانهٔ آگاهی هستند. ضمیر خودآگاه مرد و ضمیر ناخودآگاه زن است. 

ضمیر خودآگاه ایده‌ها را خلق می‌کند و این ایده‌ها را به ضمیر ناخودآگاه می‌برد؛ ناخودآگاه ایده‌ها را دریافت می‌کند و به آنها شکل و تجلی می‌دهد.

*

توسط این قانون -ابتدا تصور یک ایده و سپس وارد کردن ایدهٔ تصور شده در ضمیر ناخودآگاه- همه‌چیز با آگاهی تکامل می‌یابد. بدون این زنجیره چیزی وجود ندارد که ساخته شود. ضمیر خودآگاه ضمیر ناخودآگاه را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد تا زمانی که ضمیر ناخودآگاه تمام آنچه را که بر آن تأثیر گذاشته است متجلی کند. 

*

ضمیر ناخودآگاه ایده‌ها را خلق نمی‌کند، بلکه آنهایی را که ضمیر خودآگاه واقعی می‌پندارند، به‌عنوان واقعیت می‌پذیرد و به روشی که فقط برای خودش شناخته شده است، ایده‌های پذیرفته‌شده را عینیت می‌بخشد؛ بنابراین آدمی از طریق قدرت تصور و احساس و آزادی در انتخاب ایده‌ای که در ذهن دارد، بر خلقت کنترل دارد. از طریق کنترل ایده‌ها و احساسات می‌شود ضمیر ناخودآگاه را کنترل کرد.

سازوکار خلقت در اعماق ضمیر ناخودآگاه، جنبهٔ زنانه یا رحم آفرینش پنهان است.


نظرات کاربران

کاربر ۶۸۰۰۴۰۴
۱۴۰۲/۰۷/۰۶

خواندن کتاب یعنی هضم کردن ،اینکه ماهزارتاکتاب بخوانیم مهم نیست ،مهم آن است که یه کتاب خوب رابایدهزارباربخوانیم تابه مرحله تسلط برسیم

Moon
۱۴۰۱/۰۵/۱۱

و شما همان چیزی هستید که احساس میکنید، با خویشتن داری ، احساسات و افکار را تحت کنترل خود دراوردید تا زندگیتان تحت کنترل دربیاید. تو هر چه را میخواهی ابتدا باید درون خودت آن را بیافرینی و سپس از آن

- بیشتر
aida.k
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

زندگی با احساس آرزوی برآورده شده 🤍🌹

محسن
۱۴۰۱/۰۶/۱۵

راستش من قبلاً با این پدیده که در کتاب توضیح داده آشنا بودم ولی نمی‌دونستم چطور کار می‌کنه.چشام رو می بستم یه چیز رو تصور می کردم بعد یه نفس عمیق می‌کشیدم و خدا رو شکر میکردم و بعد واقعا

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
 تبدیل یک اشتباه به دغدغهٔ ذهنی بدون ابراز یا بیان آن احساس، شروع بیماری است؛ بیماری در هر دو وجه جسم و جان.
پریسا پیروز
«اگر دانهٔ گندم که در زمین بیفتد نمیرد، تنها می‌ماند؛ لیکن اگر بمیرد، ثمر بسیار می‌آورد.»
پریسا پیروز
ضمیر ناخودآگاه در خدمت انسان است و صادقانه به احساسات او فرم می‌دهد. با این حال ضمیر ناخودآگاه مشخصاً از اجبار بیزار است و به‌جای دستور به ترغیب پاسخ می‌دهد؛ در نتیجه بیشتر به همسر محبوب شباهت دارد تا خدمتکار.
راضیه

حجم

۴۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

حجم

۴۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان