دانلود و خرید کتاب به سوی کامیابی (جلد سوم، ملاقات با سرنوشت) آنتونی رابینز ترجمه حمیده خلیل‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به سوی کامیابی (جلد سوم، ملاقات با سرنوشت) اثر آنتونی رابینز

کتاب به سوی کامیابی (جلد سوم، ملاقات با سرنوشت)

معرفی کتاب به سوی کامیابی (جلد سوم، ملاقات با سرنوشت)

کتاب به سوی کامیابی (جلد سوم، ملاقات با سرنوشت) نوشتهٔ آنتونی رابینز و ترجمهٔ حمیده خلیل‌پور است و نشر شبگون آن را منتشر کرده است. جلد سوم از مجموعهٔ چهارجلدی به سوی کامیابی، ملاقات با سرنوشت نام دارد. مجموعهٔ به سوی کامیابی دربردارندهٔ مباحثی در حوزهٔ موفقیت با تاکید بر جنبه‌های روان‌شناسی آن است. هدف این کتاب آموزش برای برداشتن گام‌هایی در راه رسیدن به هدف‌های بزرگ و همراهی‌کردن ما در رسیدن به اهداف بلندمدت با کمک برنامه‌ریزی است.

درباره کتاب به سوی کامیابی (جلد سوم، ملاقات با سرنوشت)

این کتاب عموق و گستردگی فکر افراد را به آن‌ها نشان می‌دهد. رابینز چیزی بیشتر از یک سخنران تاثیرگذار است. او در بیست‌وپنج‌سالگی به یکی از رهبران بزرگ در روان‌شناسی انگیزه و موفقیت تبدیل شد. این کتاب طرفیت این را دارد که به عنوان نتیجهٔ معتبر و کامل در ایجاد انگیزه در افراد شناخته شود. افکار آنتونی رابینز در زمینهٔ سلامت، استرس، هدف‌گذاری، قدرت تجسم و امثال آن برای هرکسی که خواهان برتری است ضروری و موثر است.

روش نویسنده در این کتاب می‌تواند همهٔ کسانی را که از بیماری‌های احساسی، ذهنی و فیزیکی رنج می‌برند نجات دهد. آن‌ها می‌توانند از ترس‌ها، اضطراب و نگرانی‌هایشان رها شوند. این کتاب علاوه بر ازبین‌بردن ترس‌هایتان به شما می‌گوید که چه چیزهایی رفتار شما را بهبود می‌بخشد. اگرچه آنچه این کتاب به شما می‌آموزد را به کار گیرید می‌توانید کنترل کامل ذهن و بدن و درنتیجه زندگی خود را به دست گیرید.

برخی از مباحثی که در این کتاب به آن‌ها پرداخته می‌شود از این قرار هستند:

وسواس‌های شگفت‌انگیز

اهداف بزرگ از انگیزه‌های بزرگ به دست می‌آیند

کلید دستیابی به اهداف

زندگی رویاست

ده روز چالش ذهنی

رهبران خواننده هستند

درس‌هایی در درد

حرکت به دور از ارزش‌ها

منبع خود تخریب

هویت شما چگونه شکل گرفت

تکامل یک هویت

سرنوشت هیجانی، تنها موفقیت واقعی

سرنوشت فیزیکی

سرنوشت مالی

بر زمان و زندگی خودتان مسلط شوید

بازی و استراحت

موضع بگیرید

به کودکانتان به خوبی بیاموزید تا نمونه باشند

خواندن کتاب به سوی کامیابی (جلد سوم، ملاقات با سرنوشت) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به طرفداران آثار انگیزشی آنتونی رابینز پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از صد و بیست کیلوگرم وزن داشت و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده‌بود. اما در عین فقر و فلاکت، رویاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. اما در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند. بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتا با شیوه‌های روان‌شناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از دوماه پانزده کیلوگرم از وزنش را کم کرد. به همین ترتیب او توانست در بقیه‌ی زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد.

شهرت آنتونی رابینز در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت است، کتاب‌های «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است از شناخته شده‌ترین کتاب‌های او در ایران است. علاوه بر این آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را به‌وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است. 

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان