دانلود و خرید کتاب آداب معاشرت برای همه ماری میچل ترجمه ژاله طاهرنسب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آداب معاشرت برای همه اثر ماری میچل

کتاب آداب معاشرت برای همه

انتشارات:نشر افکار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آداب معاشرت برای همه

کتاب آداب معاشرت برای همه نوشته ماری میچل و جان کور است و با ترجمه ژاله طاهرنسب در نشر افکار منتشر شده است. کتاب آداب معاشرت برای همه اثری است جامع، دقیق و مفرح. آن را با روحیهٔ خوبی بخوانید و با یکدیگر مهربان باشید.

درباره کتاب آداب معاشرت برای همه

این کتاب در چند بخش اصلی نوشته شده است. یک بخش توضیحات کلی کتاب است که تک تک مهم‌ترین آداب معاشرت را شرح می‌دهد و ۵ نوع کادر که هرکدام نکات مهمی را می‌گویند. کادر اول به اخبار و حقایق آداب معاشرت می‌پردازد، کادر دوم خطاها و نباید‌های آداب معاشرت را بیان می‌کند، کادر سوم نکات رفتاری را توضیح می‌دهد، کادر چهارم درمورد لحظه بحرانی و راه خروج از آن می‌گوید و کادر آخر سخن گذشتگان درباره آداب معاشرت را بیان می‌کند. 

خواندن کتاب آداب معاشرت برای همه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند آداب معاشرت را به درست‌ترین شکل یاد بگیرند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب آداب معاشرت برای همه

طرز رفتار و نحوهٔ غذا خوردن فرد سر میز غذا بیش‌تر از هر زمان و مکان دیگری در معرض نمایش قرار می‌گیرد. برای بسیاری از مردم، غذا خوردن در جمع با نگرانی و اضطراب همراه است، در حالی که این نگرانی و اضطراب در بسیاری موارد غیرضروری است.

رسمی‌ترین مهمانی‌ها نیز نباید باعث نگرانی و هراس شما شوند. در این موقعیت‌ها تنها چیزی که احتیاج دارید فراگیری مجموعه قانون‌هایی است که خوشبختانه ساده هستند. صرف غذا در هر مکانی قانون‌های مربوط به خود را دارد. مسلماً نحوهٔ غذا خوردن در محل کار و در زمانی کوتاه با زمانی که به یک رستوران مجلل دعوت می‌شوید متفاوت است.

با فراگیری این قانون‌ها شما خواهید توانست در جمع دیگران غذای خود را با آرامش میل کنید و از بودن با دیگران و صرف غذا لذت ببرید.

غذا خوردن با دیگران اتفاقی خوشایند است، اگر بدانیم انتظار ما از دیگران و همچنین انتظار دیگران از ما چیست.

گرچه دلایل محکمی برای نگرانی در مورد پیچیدگی‌های آداب غذا خوردن وجود دارد ــ و حتی انسان‌های تیزهوش نیز از این مسأله مستثنی نیستند ــ اما هیچ دلیلی وجود ندارد که بگوید شما نمی‌توانید فردی باوقار، آگاه و حتی جذاب در سر میز غذا باشید. تنها با فراگیری مجموعه‌ای از قوانین ساده و پرهیز از اشتباهات واضح می‌توان به این هدف دست یافت.

ده اشتباه رایج در غذا خوردن

خطاهایی را که در این فهرست ذکر می‌شوند بسیاری از مردم ــ و حتی خود شما ــ مرتکب شده‌اید، اما نگران نباشید. راه‌حل ساده است و شما تنها نیستید.‌

۱ ـ کارد و چنگال. هرگز با دست مشت کرده چنگال را نگاه ندارید. کارد را مانند خنجر در دست نگیرید. هنگام صحبت کردن چنگال و قاشق خود را در هوا نچرخانید. زمانی که قاشق، چنگال و کارد خود را زمین می‌گذارید مراقب باشید که از تکیه دادن آن‌ها از یک طرف به میز و از یک طرف به بشقاب بپرهیزید. قاشقی را که از آن استفاده کرده‌اید به هیچ عنوان نباید دوباره روی میز قرار دهید. در مورد نحوهٔ قرار دادن کارد درون بشقاب باید لبهٔ تیز کارد به سمت داخل بشقاب باشد و فقط دستهٔ آن را به لبهٔ بشقاب تکیه دهید.

۲ ـ دستمال سفره. دستمال را به روی نیمی از صورت خود نمالید، بلکه به آرامی و با ضربه‌های ملایم دهان خود را تمیز کنید. برای باز کردن چین‌های دستمال آن را مانند پرچم در هوا تکان ندهید. پس از باز کردن دستمال آن را روی پاهای خود پهن کنید. زمانی که می‌خواهید میز را ترک کنید دستمال را جمع کنید، آن را روی صندلی بگذارید و صندلی را در جای اول خود قرار دهید.

۳ ـ جویدن. هرگز با دهان باز غذایتان را نجوید. حتی زمانی که می‌خواهید با پاسخ دادن سریع به یک سؤال، میزان هوش و ذکاوت خود را نمایش دهید نیز نباید با دهان پر از غذا صحبت کنید. با عجله غذای خود را نبلعید. جویدن که تمام شد آن را قورت دهید و لبخند فیلسوفانه‌ای بزنید تا نشان دهید که پاسخ درست را می‌دانستید اما به دلیل وقار خود از صحبت کردن با دهان پر خودداری کرده‌اید!

۴ ـ وانمود کردن. سفارش‌های مادرتان را به خاطر بیاورید: راست بنشین و آرنجت را به میز تکیه نده. اگر نمی‌دانید دستانتان کجا باید قرار گیرند آن‌ها را بر روی پای خود بگذارید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان