دانلود و خرید کتاب مدیریت مدرن و فناوری اطلاعات جواد ونارچی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت مدرن و فناوری اطلاعات اثر جواد ونارچی

کتاب مدیریت مدرن و فناوری اطلاعات

معرفی کتاب مدیریت مدرن و فناوری اطلاعات

کتاب مدیریت مدرن و فناوری اطلاعات نوشته جواد ونارچی و مریم نیک اندیش و سیده مریم طاهرزاده موسویان و بهناز فیاضی است. این کتاب در نشر عطران منتشر شده است.

درباره کتاب مدیریت مدرن و فناوری اطلاعات

به کارگیری فناوری اطلاعات در سازمان‌ها، تغییرات بنیادین را در کلیه زمینه‌ها نوید می‌دهد. فناوری اطلاعات به سازمان‌ها کمک می‌کند تا بتواننداطلاعات خود را به صورت امن‌تر، سهل‌الوصول‌تر وکامل‌تر ذخیره‌سازی کنند و قابلیت تجزیه و تحلیل و تصمیم‌گیری بهتر را در خصوص پیشبرد اهداف سازمان در اختیار مدیران سازمان قرار دهند. با ورود فناوری اطلاعات به سازمان، عملکردهای مدیریت نوین دستخوش تغییر می‌شود. این تغییر در صورتی می‌تواند مؤثر باشد که ابتدا فعالیت‌هایی را که فناوری اطلاعات می‌تواند انجام دهد، شناخته و زمینه بروز این فعالیت‌ها را فراهم نماییم. در ادامه آن مدیریت نوین با شرایط جدید آشنایی لازم را پیدا کرده تا بتواند با بهرهگیری از ظرفیت‌هایی که فناوری اطلاعات می‌تواند ایجاد کند، سبب ارتقاء عملکرد منابع انسانی سازمان شود.

امروزه گسترش جوامع انسانی و علوم به اندازه ای بوده است که دیگر روش های سنتی جوابگوی نیازهای مدیریتی صنایع، سازمان‌ها، ادارات و ... نیست. شاید یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی که در بحث مدیریت نوین مطرح شده، مسئله چگونگی مدیریت حجم عظیم اطلاعات با گستردگی کارها و فنونی است که در هر مجموعه به کار گرفته می‌شود. این کتاب سعی دارد اطلاعات جامعی درزمینه مدیریت مدرن و فناوری اطلاعات در اختیار فعالان حوزه کسب‌وکار قرار دهد.

خواندن کتاب مدیریت مدرن و فناوری اطلاعات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب مدیریت مدرن و فناوری اطلاعات

تعریف مدیریت

مدیر تصمیم گیرنده است، سازمان‌دهی کننده است، ناظر و کنترل کننده است، تحریک و انگیزش به زیردستان می‌دهد، مسئول ارتباطات است (مولودی، ۱۳۹۷).

سازمان ها برای دستیابی به اهداف و مقاصد خود و جهت دادن به فعالیت های کارکنان و در راستای اهدافشان به سرپرستی، نظارت، هماهنگی و هدایت نیاز دارند. مجموعه وظایفی که رفتار و فعالیت سازمان را در مسیر رسیدن به هدف تنظیم، تصحیح، تقویت و راهنمایی می‌کند، مدیریت نامیده می‌شود. همه سازمان‌های رسمی برای استمرار و تداوم بخشیدن به فعالیت‌های خود به مدیریت نیازدارند. فقدان مدیریت صحیح موجب ناهماهنگی، انحراف از هدف، اتلاف وقت و انرژی می‌شود و باعث نابسامانی و فروپاشی سازمان‌ها می‌شود.

فرهنگ مدیریت

فرهنگ مدیریت سازمانی پدیده‌‌ای است که شناخت و به کارگیری آن تأثیر چشمگیری در اداره اثر بخش سازمان خواهد داشت نقش عوامل تشکیل‌دهنده فرهنگ سازمان، از قبیل ارزش‌ها و باورها در نیل به اهداف سازمانی موسسات موفق در جهان بسیار روشن است (استونر و وانکل ، ۲۰۱۸)

نقش و اهمیت مدیریت در سازمان

نقش و اهمیت مدیریت، استفاده مدیران کاردان، لایق و واجد شرایط است. اینکه سازمان‌ها را باید به دست مدیرانی توانا و شایسته سپرد ، نیاز به اثبات ندارد. نکته مقابل این استدلال ، این است که هرگونه کوتاهی و بی توجهی نسبت به استفاده از مدیران مطلع، با تجربه، متعهد، علاقه مند و با احساس مسئولیت اثر مستقیم در اداره سازمان ها و اهداف آنها خواهد داشت (مولودی، ۱۳۹۷).

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان