دانلود و خرید کتاب پول، ثروت تا مثبت بی نهایت (۲) امیر صبوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پول، ثروت تا مثبت بی نهایت (۲) اثر امیر صبوری

کتاب پول، ثروت تا مثبت بی نهایت (۲)

معرفی کتاب پول، ثروت تا مثبت بی نهایت (۲)

کتاب حاضر جلد دوم از مجموعه پول، ثروت تا مثبت بی نهایت است که به شما می‌آموزد چگونه کیف پولتان را چاق‌تر کنید و میلیاردر خود ساخته باشید.

 درباره کتاب پول، ثروت تا مثبت بی نهایت

رؤیای قلبی و ذهنی شما ممکن است از مکانی که در آن قرار گرفته‌اید باشکوه‌تر باشد. کار شایسته این است که از آن محیط خارج شوید تا بتوانید رؤیاهای خود را بسازید. البته با یک اقدام کاملاً حساب‌شده و توأم با شجاعت کافی. ضعف کشندهٔ انسان‌ها در دستیابی به اهداف نداشتن پشتکار است، همه افراد ممکن است در زندگی رؤیاهای بزرگ و تخیلی داشته باشند ولی فقط تعداد اندکی با پشتکار آن را به واقعیت تبدیل می‌کنند. نبود تعهد طولانی‌مدت در انسان‌ها و عدم توانایی در پایداری و استقامت آن‌ها در طول مسیر، دلیل شکست اغلب افراد است.

جایگاه امروزی افراد نتیجه اقدامات گذشتهٔ آن‌هاست و هر قسمت از زندگی شما بازتابی از خود شماست. روابط، وضعیت سلامتی، ثروت و حساب بانکی همگی با توجه به رشد شخصی شما تعیین می‌گردد. دستاوردهای شما در زندگی به‌طور شخصی بر اساس لیاقت به دست می‌آیند و نه نیاز! موفقیت هر فرد به‌طور مستقیم، وابسته به خود فرد است و ارتباطی به نیروهای خارجی ندارد.

برای آنکه شرایط تغییر یابد شما باید خود را تغییر دهید. فراموش نکنیم راه موفقیت و ثروت‌سازی، به‌هیچ‌وجه راه آسانی نیست؛ بلکه همواره دشوار و نیازمند تلاش هوشمندانه، بهینه و مستمر بوده است. اگر شما به این باور برسید که شایستهٔ هر موفقیتی هستید و با اشتیاق درونی و تمرکز بالا هدف‌گذاری کنید، مسلماً هیچ نیرویی قادر نخواهد بود شما را از رسیدن به آن باز دارد.

دستیابی به اصول و قواعد اثبات شده موفقیت و ثروت که حاصل سال‌ها مطالعه، تحقیق و آموزه‌های نویسنده در بخش‌های دانشگاهی و کسب وکارهایش است در این مجموعه ارزشمند جمع آوری شده است و تک تک واژه‌های آن آگاهی بخش و امید آفرین است.

موفقیت امروز هرفردی نتیجه تصمیمات و اقدامات گذشته او است و قدر مسلم تصمیمات امروز شما، آینده شمارا تضمین خواهد کرد و هرقسمتی از زندگی بازتابی از خود شماست.

مطالعه دقیق و عمل به توصیه‌های این کتاب‌ها و بکارگیری نقشه راه آن، شمار ا به تحقق رویاها و آرزوهایتان نزدیک‌تر می‌کند.

این گنجینه مورد تایید اساتید دانشگاه و اساتید برتر همراه با آموزش ارز دیجیتال و آموزش بازار مسکن ایران و نحوه سرمایه گذاری صحیح در آن محتوای فوق العاده عالی و کاربردی دارد.

هنگام مطالعهٔ کتاب، به یاد داشته باشید که مطالب آن دربارهٔ حقایق است نه داستان‌های تخیلی. با مطالعهٔ کتاب تمام افرادی که آماده هستند می‌توانند از دل مطالب آن یاد بگیرند که چه‌کاری را چگونه انجام دهند و همچنین محرک‌های لازم برای شروع کار را نیز دریافت کنند.

این کتاب کاملاً کاربردی است؛ نه فلسفی. به‌عبارت‌دیگر، یک راهنمای عملی است؛ نه رساله‌ای بر اساس فرضیه‌ها. این کتاب برای زنان و مردانی نوشته شده است که پول، نیاز مبرم آن‌هاست؛ همان‌هایی که می‌خواهند ابتدا ثروتمند شوند و پس از آن به فلسفه ثروت بپردازند.

خواندن مجموعه پول، ثروت تا مثبت بی نهایت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این گنجینه ۳ جلدی برای توانمند سازی (آغاز کسب و کار جدید و سرمایه گذاری در حوزه پولی و مالی) به همه افراد علاقمند و مشتاق بخصوص جوانان ، دانشجویان ، کارمندان و سرمایه گذاران، مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها و تمام کسانی که راغب به تغییر وضعیت زندگی و شغلی خود هستند و دستیابی به ثروت و موفقیت هدف آنها است توصیه می‌گردد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۹۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۳۹۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۷۲,۸۰۰
تومان