دانلود و خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی ترجمه مینا کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

کتاب اثر مرکب

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی است و با ترجمه مینا کریمی در انتشارات ملینا منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند مسیر زندگی‌تان را تغییر دهید. 

درباره کتاب اثر مرکب

این اثر درمورد چگونگی کسب موفقیت است، آیا می‌دانید برای دستیابی به موفقیت چقدر زمان نیاز است؟ ممکن است خودتان را گول بزنید اما هیچ نوشدارو، فرمول جادویی و یا راه حلی آنی برای به دست آوردن موفقیت نیست، رسیدن به موفقیت راهی طولانی است که این کتاب به شما کمک می‌کند این مسیر را به خوبی طی کنید. شما همه چیزرا برای کسب پیروزی و موفقیت می‌دانید. شما به آموزش بیشتر نیاز نخواهید داشت، اگر تمام نیازهایمان با اطلاعات بیشتر قابل حل بود با کمک اینترنت می‌توانستید دریک کاخ بزرگ زندگی کنید و عضلاتی فولادین و خوشحال داشته باشید. شما به اطلاعات بیشتری نیاز ندارید بلکه وقت آن رسیده که رفتار و عادات جدید را با عملکرد و برنامه‌ریزی بهتر داشته باشید واز کارشکنی‌ها دور و به موفقیت نزدیک شوید. کتاب اثر مرکب شما را تغییر می‌دهد. 

 خواندن کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده و سخنران موفقیت مشهور اهل آمریکاست. از جمله ویژگی‌های بارز این نویسنده و سخنران آن است که در سن گایین به موفقیت رسیده است. هاردی اولین تجارت خود را در ۱۸ سالگی آغاز کرد و در این زمان دارای درآمدی ۶ رقمی بود، در ۲۴ سالگی درآمدی بیش از یک میلیون دلار در سال داشته و در ۲۷ سالگی صاحب شرکتی به ارزش پنجاه میلیون دلار بوده است.

دارن به هزاران کارآفرین آموزش داده و به‌عنوان مشاور برای بسیاری از شرکت‌های مطرح صنعتی فعالیت کرده است. دارن هاردی مدیریت دو شبکه تلویزیونی مرتبط به پیشرفت شخصی با نام شبکه مردم و شبکه آموزش موفقیت در آمریکا را بر عهده دارد. این دو شبکه بالغ بر هزاران برنامه تلویزیونی را با شرکت بسیاری از متخصصان و کارشناسان تراز اول دنیا در حوزه موفقیت تولید می‌کنند. موفقیت دارن در نتیجه اصولی است که وی در کتابش از آن به عنوان اثر مرکب یاد کرده است. 

بخشی از کتاب اثر مرکب

مفهوم استخوان بیرون زده مربوط به دوران مربیگری او بود؛ بازیکنان تیمش می‌دانستند که اجازه ندارند از بازی بیرون روند مگر اینکه به صورت جدی آسیب دیده باشند. یک بار بازیکن خط حمله‌اش از تیم بیرون آمد پدر به او گفته بود مگر این تکه استخوان بیرون زده باشد، بازیکن شانه‌بندش را بیرون آورد و نشان داد که استخوان ترقوه‌اش بیرون زده است . فقط آن زمان بود که پدرم اجازه خروج از زمین را به او داد. یکی از فلسفه‌های اصلی پدرم این بود که اصلا مهم نیست چقدر باهوش هستید باید کمبود تجربه، مهارت، هوش و توانایی‌های ذاتی را با تلاش و کوشش فراوان جبران کرد اگر رقیب شما باهوش‌تر، با استعدادتر و با تجربه‌تر است فقط باید یا چهار برابر سختکوش‌تر باشید تا بتوانید او را شکست بدهید. مهم نیست با چه مشکلی مواجه شوم، او به من یاد داد در هر زمینه‌ای که شرایط مساعدی نداشتم با تلاش بیشترمشکل را جبران کنم. او می‌گفت : «بازی پرتاب‌های آزاد را از دست دادی؟»

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان