دانلود و خرید کتاب ماورای طبیعی شدن (خلاصه کتاب) جو دیسپنزا ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماورای طبیعی شدن (خلاصه کتاب) اثر جو دیسپنزا

کتاب ماورای طبیعی شدن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب ماورای طبیعی شدن (خلاصه کتاب)

میکروکتاب ماورای طبیعی شدن نوشتهٔ جو دیسپنزا با ترجمهٔ گروه گردآوری و ترجمه سبکتو و فاطمه فراهانی در سبکتو چاپ شده است. «ماورای طبیعی شدن» عنوان کتابی است که کمک می‌کند تا دست از داشتن یک زندگی عادی بردارید و توانایی‌های ویژه انسانی خود را هویدا سازید. در این کتاب درمی‌یابید که چطور انسان‌های عادی کارهای غیرعادی انجام می‌دهند. جو دیسپنزا نویسنده کتاب‌های مهمی چون «کمال ذهن»، «شما دارونما هستید»، «شکستن عادت‌های کهنه»، «ماورای طبیعی شدن» و «مغزتان را تکامل دهید» است. ماورای طبیعی شدن معروف‌ترین کتاب او، برای یک سال پرفروش‌ترین کتاب آمازون بود.

درباره کتاب ماورای طبیعی شدن

 شما در این کتاب می‌خوانید که فقط یک جسم نیستید که با نیازهای معمولی خوردن و خوابیدن به زندگی ادامه دهید، بلکه مجموعه‌ای از نیروهای شگفت‌انگیز هستید که می‌توانید سرنوشت خود را در جهتی که می‌خواهید حرکت دهید و مهمتر اینکه می‌‌توانید با نیروی درونی و کمک کائنات به سلامتی جسمی و روحی و آرامش برسید.

دکتر جو دیسپنزا «Joe Dispenza» نویسنده، سخنران، مشاور و محقق برجسته‌ای است که به علوم عرفانی علاقه ویژه‌ای دارد. تقریباً همه چیز برای او از زمانی شروع می‌شود که بعد از یک تصادف وحشتناک پزشکان به او می‌گویند که نمی‌تواند راه برود و باید چندین عمل جراحی انجام دهد. اما او با باور به خودش و نیرویی که درونش حس می‌کرده تصمیم می‌گیرد تا مراقبه به سبک خودش را شروع کند و همین کار هم سلامت او را باز می‌گرداند و هم شروع کننده مسیر نویسندگی و سمینارهای او می‌شود. 

کتاب ماورای طبیعی شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این میکروکتاب برای افرادی که فرصت کمی برای مطالعه دارند مناسب است و به علاقه‌مندان به کتاب‌های رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب ماورای طبیعی شدن

هنگامی که درون ما تغییرات مهمی رخ می‌دهد، مغز به موضوعی که باعث چنین تغییری شده، توجه بیشتری نشان می‌دهد و تصویر آن را در خودش ثبت می‌کند. به این عمل خاطره‌سازی می‌گویند. به همین خاطر مغز ما توجه خودش را به تصاویری که باعث برانگیخته شدن احساسات‌مان شده، متمرکز می‌کند و از آن‌ها خاطره می‌سازد. به این ترتیب صحنه مورد نظر در قسمت خاکستری مغز ما گیر می‌کند و زمان هم برای آن می‌ایستد. برای آنا این اتفاق افتاد.

حالا تصور کنید که آنا با چه حجم گسترده‌ای از احساسات ناگوار روبه‌رو شده بود. این‌طور به نظر می‌رسید که این احساسات خیال نداشتند به این زودی ذهن او را رها کنند. او هر روز زندگی خود را در چارچوب احساسات منفی ناشی از آن حادثه سپری می‌کرد و به این ترتیب هر روز در حال عذاب کشیدن بود.

با اینکه آنا خودش یک متخصص بود اما دانشش نمی‌توانست در این زمینه کمکی به او کند. اطرافیان او هم مدام به آنا یادآوری می‌کردند که همسرش را از دست داده است و اکنون باید هویت جدید خود یعنی یک بیوه غمگین را بپذیرد. هر زمانی که کسی از او می‌پرسید چه اتفاقی برایش رخ داده، داستان خودکشی همسرش را تعریف می‌کرد و مجبور می‌شد که دوباره احساسات ناراحت‌کننده را تجربه کند. او هر روز طوری رفتار می‌کرد که انگار در گذشته اسیر شده است.

این نکته را باید به خاطر داشته باشید که طرز فکر، نوع رفتار و نوع احساساتی که داریم، شخصیت ما را می‌سازند. به همین دلیل شخصیت آنا با گذشته دردناکش شکل گرفته بود. از آنجایی که آنا مدام به شوهرش فکر می‌کرد و خاطره دردناکش را برای دیگران بازگو می‌کرد، افکار و احساساتش فقط حول همین رویداد ناراحت‌کننده قرار داشتند.

معرفی نویسنده
عکس جو دیسپنزا
جو دیسپنزا

جو دیسپنزا نویسنده، پژوهشگر و مربی شناخته‌شده‌ای است که نتایج تحقیقاتش در شاخه‌های مختلفی مثل عصب‌شناسی، زیست‌شناسی، شیمی مغز و همچنین روش نوین کایروپراتیک را به شکلی کنار هم نشانده تا افراد بتوانند از مسائل عاطفی، بیماری‌ها و دردها رهایی پیدا کنند.

نظرات کاربران

hamed
۱۴۰۱/۰۴/۰۵

دوستان لطفا چه در تایید و چه در رد کتاب ها دلایل را واضح بفرمایید. صرف گفتن اینکه کتاب زرد است یا امثالهم هیچ کمکی نمیکنه.

rokhi
۱۴۰۱/۰۷/۲۶

خوندن این کتاب رو به شما پیشنهاد میکنم در جایی که در مورد تجربه دیگران حرف میزنه مثل شفا یافتن یه تعداد از کسانی که مراقبه کردند حرفاش درسته بنده خودم به خاطر استرس و افکار منفی که دارم دردی

- بیشتر
کاربر ۸۵۶۰۶۳
۱۴۰۱/۰۱/۲۲

خیلی کتاب خوبیه از اون کتابایی که اگه نخونید نصف عمرتون بر فناس

کاربر ۳۵۴۰۸۴۲
۱۴۰۱/۰۳/۲۱

به نظر من با خوندن این کتاب و با استفاده ازنیروی شکر گزاری و تصویر سازی مثبت جهت به دست آوردن خاسته ها در لحظه حال ...به نیروی متافیزیک دست پیدا می کنیم و قادر به خلق آنچه می خواهیم

- بیشتر
فِ . الف . تا
۱۴۰۱/۰۸/۰۲

این کتاب برای کسانی که به عالم غیر مادی اعتقاد دارن مفید خواهد بود . با خوندن این کتاب حس میکنم باید نسخه چاپی رو داشته باشم تا آموزشهایی رو که داده رو به کار بگیرم و تمرین کنم .

- بیشتر
taheri
۱۴۰۱/۰۱/۰۹

این کتاب واقعا عالیه

Taraneh Mehregan
۱۴۰۱/۰۸/۲۵

کتاب خیلی خوبیه، فقط باید نسخه کاملش باشه، این کتاب عکس های کتاب اصلی رو نداره!

NetboY
۱۴۰۲/۰۳/۳۰

خود کتاب بی نظیره اما این نسخه ی کتاب ناقص عه ، در واقع کتاب کامل ۶۰۶ صفحست در صورتی این نسخه از کتاب حتی به ۲۰۰ صفحه هم نمیرسه دلیل این سانسور چیه ؟؟

یاسر
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

خداروشکر میکنم که این کتاب رو پیدا کردم و خوندم با خوندنش تصمیم گرفتم نسخه چاپی رو بگیرم

....
۱۴۰۱/۰۲/۰۲

کتاب کامل نیست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳)
متوجه شدم روش خطی که شامل گذشته، حال و آینده است و به آن باور داشتم، آن روشی نیست که دنیا براساس آن کار می‌کند. به این موضوع پی بردم که همه چیز در لحظه اکنون در حال رخ دادن است. در این زمان، بی‌نهایت موقعیت وجود دارد که انسان می‌تواند تجربه کند.
arman
توجه شما به هر جایی متمرکز باشد، انرژی‌تان به همان جا سرازیر خواهد شد
Mahya
شما هرگز نمی‌دانید که دنیا چه چیزی در اختیارتان قرار خواهد داد
سارا شاه
اگر در تاریخچه ژنتیکی خودتان سابقه ابتلا به یک بیماری خاصی وجود داشته باشد، تا زمانی که به ژن‌ها به جای پیام بیماری، پیام سلامتی ارسال کنید، همیشه سالم باقی خواهید ماند.
سارا شاه
اگر در گذشته روی دور تکرار گیر کرده بودید، می‌توانید با کسب تجربه‌های جدید بدن خود را قادر سازید تا ذهن‌تان را دنبال کند.
سارا شاه
زمانی که فکر می‌کنید یا احساسی را در وجود خود حس می‌کنید، یک واکنش بیوشیمی در مغز آغاز می‌شود. به این ترتیب مغز پیام‌های شیمیایی خاصی منتشر می‌کند. به همین دلیل است که افکار غیر مادی اهمیت بسیاری دارند
سارا شاه
زمانی که احساسات خود را تغییر می‌دهید این قدرت را پیدا می‌کنید که عملکرد ژن‌ها را هم تغییر دهید.
سارا شاه
تنها راهی که باعث می‌شود زندگی خود را تغییر دهیم این است که سراغ تغییر انرژی‌های خود برویم و برای این کار باید به فکر تغییر احساسات و افکار باشیم.
سارا شاه
عادت‌ها مجموعه‌ای از افکار، احساسات و رفتارها هستند که ناخودآگاه آن‌ها را انجام می‌دهید. این نشان می‌دهد که بدن شما اتومات شده و خودکار کارهایی را انجام می‌دهد. یعنی بدن‌تان شما را به همان آینده قابل پیش‌بینی می‌کشاند. به خاطر همان افکار تکراری که در ذهن دارید، همان انتخاب‌های همیشگی را انجام می‌دهید و به همان آینده قابل پیش‌بینی دست پیدا می‌کنید. شما از نظر عاطفی کاملا شرطی شده‌اید و بدن‌تان در گذشته زندگی می‌کند و آن گذشته هم به آینده شما تبدیل می‌شود. به این ترتیب جایی برای ظهور ناشناخته‌ها وجود نخواهد داشت.
سارا شاه
تصمیم گرفتم تا صبح زود، بعد از اینکه از خواب بیدار می‌شوم مراقبه را انجام دهم. متوجه شده بودم که سطح ملاتونین از ساعت یک تا چهار صبح در بالاترین میزان خودش قرار دارد. در واقع مواد لازم برای ساختن رویاهای حقیقی، متابولیت شیمیایی و عرفانی ملاتونین است.
سارا شاه

حجم

۶۷٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۶۷٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان