دانلود و خرید کتاب مدیریت هیجانات منفی هانیه توسلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت هیجانات منفی اثر هانیه توسلی

کتاب مدیریت هیجانات منفی

معرفی کتاب مدیریت هیجانات منفی

کتاب مدیریت هیجانات منفی نوشته هانیه توسلی و حسین توسلی و پریسا رستمی است. این کتاب را انتشارات آذرفر منتشر کرده است.

درباره کتاب مدیریت هیجانات منفی

همه ما هیجان‌های مختلفی تجربه می‌کنیم و تلاش می‌کنیم از طریق روش‌های اثربخش و غیر اثربخش با آنها مقابله کنیم. مسئله واقعی تجربه هیجان‌ها نیست. بلکه توانایی ما در بازشناسی، پذیرش، در صورت امکان استفاده از آنها و با وجود هیجان‌ها، پیگیری کارکرد معمول خود مسئله اصلی است. بدون هیجان‌ها، زندگی فاقد معنا، بافت، غناء لذت و ارتباط با دیگران خواهد بود. هیجان‌ها در مورد نیازها، ناکامی‌ها و حقوق‌مان با ما سخن می‌گویند و ما را برای ایجاد تغییرات، قرار از موقعیت‌های دشوار یا آگاهی از رضایتمندی بر میان گیزند. با این و جود افراد زیادی وجود دارند که خود را غرق شده در هیجان‌ها، هراسناک از احساسات و ناتوان از مقابله می‌یابند ز یرا بر این باورند که غمگینی یا اضطراب‌شان مانع رفتار موثر است. 

در مورد هیجان دو موضوع وجود دارد که در بین متخصصان و نظریه‌پردازان این حوزه توافق عمومی در مورد آنها وجود ندارد: تعریف هیجان و انواع هیجان، در بخشی، یکی از علل دشوار بودن تعریف هیجان هم‌پوشی و مشخص نبودن مرز آن با مفاهیمی نظیر؛ احساس، عاطفه، خلق و... هرچند که براساس تعاریف این مفاهیم از هم جدا هستند، ولی در عمل مرز دقیقی بین آنها وجود ندارد. بنابراین، تمایز بین حالت‌های هیجانی و غیرهیجانی دشوار است.

پژوهشگران معاصر هیجان‌ها را پایه و بنیاد رشد انسان و روابط او در نظر می‌گیرند. طی سالیان به خاطر پیچدگی مفهوم و ماهیت هیجان نظریه پردازان و دانشمندان تعاریف متفاوتی از هیجان ارائه داده‌اند، اما در مجموع می‌توان گفت که هیجان رویدادی پیچیده و چند بعدی است  که منجر به آمادگی برای عمل می‌شود برجسته‌ترین تعریفی که پژوهش‌های متعدد آن را مبنای کار خود قرار داده‌اند، دارای یک تعریف و دیدگاه چند مؤلفه‌ای است. در این تعریف هیجان‌ها به صورت فرآیندهای چندمؤلفه‌ای و هماهنگ خرده سیستم‌های روان‌شناختی، شامل فرآیندهای عاطفی، شناختی، انگیزش تظاهرات چهره‌ای و فیزیولوژیکی پیرامونی، مطرح شده است. این کتاب به مدیریت هیجاناتی می‌پردازد که طبق تعرییف پژوهشگران منفی است و می‌تواند زندگی ما را درگیر اختلال کند.

خواندن کتاب مدیریت هیجانات منفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۷۸۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
۱۳,۵۰۰
۵۰%
تومان