دانلود و خرید کتاب بازوهای حجیم و عضلانی دیوید بار ترجمه ندا زرندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازوهای حجیم و عضلانی اثر دیوید بار

کتاب بازوهای حجیم و عضلانی

معرفی کتاب بازوهای حجیم و عضلانی

کتاب بازوهای حجیم و عضلانی نوشته دیوید بار است که با ترجمه ندا زرندی و دیگران منتشر شده است. این کتاب راهکارهای علمی ثابت شده برای عضلات دوسر، سه سر و ساعد بزرگ است.

درباره کتاب بازوهای حجیم و عضلانی

همه می‌خواهند بازوهای لاغر و عضلانی داشته باشند، اما در مورد شما چیز متفاوتی وجود دارد. با خواندن این کتاب شما وقت و انرژی خود را جهت انجام کار بیشتری نسبت به اکثر افراد ذخیره خواهید کرد. شما چیزی بیشتر از اطلاعات سنتی کسب خواهید کرد که در ۵۰ سال گذشته در اطراف چرخیده و دوباره گرد آمده است. زمان آن فرا رسیده است که از عصر آهن خارج شوید و برای بهینه‌سازی اندام خود از پیشرفت‌های به روز و علمی در این زمینه استفاده کنید.

در نظر بگیرید که به غیر از اصلاح بدن و خالکوبی، اندام شما تنها چیزی است که به محض ورود به یک محفل در مورد شما قضاوت می‌کند و چیزهای زیادی را بیان می‌کند. بازوهای شما به ویژه مستعد این قضاوت هستند، زیرا آن‌ها بخش مهمی از عضلات چهارچوب بدنی هستند. آن‌ها همچنین بیشتر از همه اعضای بدن قابل مشاهده هستند و بنابراین زیبایی کل بدنتان را نسبت به داخل باشگاه در خارج از باشگاه به همه نشان می‌دهند. این انگیزه غریزی برای توسعه بازو چیز جدیدی نیست، چرا که آرنولد شوارتزنگر هیچ کمبودی در مورد بخش‌های بدن خود نداشت، اما مسلماً بازوهای او مشهورترین بخش بدنی وی بوده و شهرت او را دو چندان کرده بود.

این کتاب به شکل علمی به شما کمک می‌کند تا عضلات قوی و زیبا داشته باشید.

خواندن کتاب بازوهای حجیم و عضلانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به بدنی زیبا و عضلانی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

ali
۱۴۰۲/۰۶/۰۵

گرونه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

حجم

۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان