دانلود و خرید کتاب راز قدرت راندا برن ترجمه بهاره قنادزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب راز قدرت

کتاب راز قدرت نوشته راندا برن است که با ترجمه بهاره قنازاده منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد از پس هرکاری که دلتان می‌خواهد بربیایید.

درباره کتاب راز قدرت

 اگر دوست دارید کاری را شروع کنید، مقدر است که آن کار را شروع کنید. اگر دوست دارید ورزش‌کنید، قایق‌رانی بیاموزید یا زبان ایتالیایی بخوانید، مقدر است که این کارها را انجام دهید. اگر دوست دارید موسیقیدان، دانشمند، کاسب، مخترع، مجری، مبتکر یا هر که دوست دارید باشید، مقدر است که همان بشوید!

شما برای تقلا و کشمکش زاده نشده‌اید. به دنیا نیامده‌اید که در زندگی‌تان لحظات شادی و خوشی دیر به دیر باشند. به دنیا نیامده‌اید که پنج روز درهفته سخت کارکنید و فقط لحظات کوتاهی در آخر هفته‌ها شاد باشید. به دنیا نیامده‌اید تا با انرژی كم زندگی کنید و آخر هر روز احساس خستگی کنید. به دنیا نیامده‌اید که نگران باشید و بترسید. به دنیا نیامده‌اید که رنج بکشید. جهت زندگی‌تان چه باید باشد؟ مقدر است که زندگی را تمام و کمال تجربه کنید و هر چه را می‌خواهید به دست آورید. به دنیا آمده‌اید كه سرشار از شادی، سلامت، سرزندگی، هیجان و عشق باشید، زیرا این زندگی شگفت‌انگیز است!

تحقق رویاهایتان، همه‌ی چیزهایی که دوست دارید باشید، انجام دهید یا داشته باشید، بیش از آنچه فکر کنید به شما نزدیک هستند، زیرا قدرت به دست آوردن هر چه که می‌خواهید در درون شماست! این کتاب راز قدرت را به شما یاد می‌دهد. راز رسیدن به قدرت واقعی.

خواندن کتاب راز قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت و پیشرفت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راز قدرت

نیروی عشق

عشقی که بزرگترین متفکران و فیلسوفان جهان از آن صحبت می‌کنند با عشقی که بیشتر مردم می‌شناسند تفاوت دارد. این عشق فراتر از دوست داشتن خانواده، دوستان و وسایل محبوبتان است، عشق فقط یک احساس نیست، نیروی مثبت است. عشق ضعیف، ناتوان یا سست نیست. عشق همان نیروی مثبت زندگی است! عشق دلیل هر اتفاق خوب و مثبت است. فقط یک نیروی مثبت وجود دارد.

قدرت‌های بزرگ طبیعت، مثل جاذبه و الکترومغناطیس، قابل دیدن نیستند، اما نیروی آنها غیرقابل انکار است. قدرت عشق نیز قابل مشاهده و دیدن نیست، اما نیروی آن از هر قدرت دیگری در طبیعت بزرگتر و قوی‌تر است. در همه جای این جهان می‌توان نشانه‌ای برای قدرت آن پیدا کرد. بدون عشق، زندگی وجود ندارد.

لحظه‌ای به این فكر كنید: دنیا بدون عشق چگونه می‌شد؟ اول از همه، شما حتی وجود نداشتید. بدون عشق امکان نداشت به دنیا بیایید. هیچیک از افراد خانواده و دوستانتان نیز به دنیا نمی‌آمدند. در واقع حتی یک انسان نیز روی زمین نبود. اگر امروزه قدرت عشق متوقف شود، نژاد بشر رو به کاهش خواهد گذاشت و سرانجام از بین می‌رود.

«عشق را بردارید، آنگاه زمین تبدیل به گورستان خواهد شد.»

رابرت براونینگ (۱۸۱۲ ـ ۱۸۸۹)

شاعر

هر اختراع و اکتشافی که بشر انجام داده، حاصل عشق موجود در قلب یک انسان بوده است. اگر عشق برادران رایت به پرواز نبود، نمی‌توانستیم با هواپیما پرواز کنیم. اگر برای عشق دانشمندان، مخترعان و مکتشفان نبود، برق، گرما یا نور نداشتیم. نمی‌توانستیم ماشین برانیم یا از تلفن و سایر فناوری‌هایی که زندگی را ساده‌تر و راحت‌تر می‌کنند استفاده کنیم. بدون عشق معماران و بناها، خانه‌ها، ساختمان‌ها و شهرها وجود نداشتند. بدون عشق، دارو، پزشک یا امکانات اورژانس وجود نداشت. نه معلمی بود و نه مدرسه‌ای. نه تحصیلی بود و نه کتابی. نه نقاشی وجود داشت و نه موسیقی. زیرا همه‌ی اینها مخلوق نیروی مثبت عشق هستند. همین حالا نگاهی به اطراف خود بیندازید. هر چیزی که ساخته‌ی دست بشر است، بدون عشق وجود نمی‌داشت.

عشق نیرویی است که شما را به حرکت وا می‌دارد

هر كسی که می‌خواهید باشید، هر كاری كه می‌خواهید انجام دهید یا هرچه كه می‌خواهید داشته باشید از عشق سرچشمه می‌گیرد. بدون عشق حرکت نمی‌کنید. نیروی مثبتی وجود ندارد تا به شما انگیزه دهد صبح از خواب برخیزید، کار کنید، بازی کنید، صحبت کنید، بیاموزید، موسیقی گوش کنید یا به هر کار دیگری دست بزنید. قدرت مثبت عشق است که به شما الهام می‌کند حرکت کنید و انگیزه می‌دهد كه بخواهید كسی شوید، کاری انجام دهید یا چیزی داشته باشید. نیروی مثبت عشق می‌تواند هر خواسته‌ی خوبی را خلق کند، داشته‌های خوب را زیاد کند و هر مسئله‌ی منفی زندگی‌تان را تغییر دهد. شما بر سلامتی، رفاه، شغل، روابط و هر قسمتی از زندگی‌تان تسلط خواهید داشت. و این تسلط به وسیله‌ی عشق درون شماست!

اما اگر بر زندگی‌تان تسلط دارید و این قدرت در درونتان وجود دارد، چرا زندگی‌تان شگفت‌انگیز نیست؟ چرا هر قسمت از زندگی‌تان عالی و باشکوه نیست؟ چرا هر چه را که می‌خواهید ندارید؟ چرا قادر نیستید هر کاری را که می‌خواهید انجام دهید؟ چرا هر روز سرشار از شادی و شعف نیستید؟

«عشق قوی ترین و هنوز هم ناشناخته ترین انرژی موجود در جهان است.»

پیر تیلهارد دو شاردن (۱۸۸۱ ـ ۱۹۹۵)

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

محمد سعید حقیقی فرد
۱۴۰۱/۰۲/۲۰

این کتاب شبه‌علم است. یک رویکرد پر از مغلطه برای به استثمار کشیدن ذهن خواننده با استفاده از استدلال‌هایی با فرضیاتی کاملا غلط. خواندن آن صرفا باعث اعتیاد شما به توهمی زاییده‌ی ترشح دوپامین ناشی از تکرار می‌شود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۳ صفحه

حجم

۱۱۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۳ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان