دانلود و خرید کتاب ذهنت را هک کن نیکولاس هیل ترجمه زهرا (نازنین) حسن پور مقدم نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهنت را هک کن اثر نیکولاس هیل

کتاب ذهنت را هک کن

معرفی کتاب ذهنت را هک کن

کتاب ذهنت را هک کن نوشتهٔ نیکولاس هیل و ترجمهٔ زهرا (نازنین) حسن پور مقدم نیا است. انتشارات نسل روشن این کتاب را که درمورد قدرت ذهن انسان سخن گفته، روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ذهنت را هک کن

کتاب ذهنت را هک کن با داستان زندگی «آقای رایت» آغاز شده است. نویسنده در مقدمه توضیح داده که داستان زندگی آقای رایت، یک نمونهٔ کلاسیک برای نشان‌دادن قدرت ذهن به شمار می‌رود. اگر او هم چیزی از موضوع «هک‌کردن ذهن» می‌دانست (همان اطلاعات کارآمدی که قرار است شما با خواندن این کتاب به آن‌ها دسترسی داشته باشید)، می‌توانست بیشتر زنده بماند؛ در واقع عامل درمان آقای رایت دارو نبود، بلکه نیروی ذهنی بود که او را به پذیرفتن تأثیر درمانی این روش ترغیب کرده بود. کتاب حاضر در ۸ فصل به چنین قدرتی پرداخته است.

نیکولاس هیل باور دارد که شما صرف‌نظر از موقعیتی که هم‌اکنون دارید، می‌توانید ذهنتان را دوباره برنامه‌نویسی کنید و طرز فکر خود را تغییر دهید. انجام‌دادن این کار هیچ‌وقت نه دیر است نه زود؛ شما در این کتاب گام‌به‌گام با روشی عملی، ساده، اثبات‌شده و قابل‌اعتماد آشنا خواهید شد که از طریق آن ذهن خود را هک کنید تا با نیروی ذهن خود همراه شوید و در زندگی پیشرفت کنید.

خواندن کتاب ذهنت را هک کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد قدرت ذهن انسان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ذهنت را هک کن

«خانمی برایم ماجرایی را تعریف می‌کرد که وقتی پسرش ۹ ماهه بود، اتفاق افتاد. او ناگهان متوجه شد پسرش یک سکه را قورت داده است! چون اولین فرزندش بود و تجربه‌ای در این زمینه نداشت، دچار سردرگمی شد. اعضای باتجربهٔ خانواده به او گفتند، نباید خودش را این‌طور اذیت کند؛ چون هر از گاهی ممکن است چنین اتفاقاتی برای بچه‌ها پیش بیاید، ولی او در اعماق وجودش حس می‌کرد موضوع چیز دیگری است. مدام صدایی از درونش می‌شنید که بهتر است فرزندش را به بیمارستان ببرد، اگرچه در ظاهر فرزندش مشکلی نداشت. سرانجام نیمه‌های شب تصمیم گرفت به صدای درون خود گوش دهد. شوهرش را بیدار کرد و آن‌ها کودک را به بیمارستان منتقل کردند. در بیمارستان مجبور شدند با رادیوگرافی از فرزندشان موافقت کنند و در نتیجه مشخص شد که سکه همان‌جا گیر کرده است.

دکتر به او گفت که اگر سکه کمی حرکت می‌کرد، مجاری تنفسی کودک را مسدود و منجر به از دست دادن او می‌شد. اگر او به صدای درونش گوش نمی‌داد، فرزندش می‌مُرد. سکه را درآوردند و جان بچه را نجات دادند.

شهود، یک دانش یا آگاهی ناگهانی است که از ادراک یا استدلال انسان سرچشمه نمی‌گیرد. شهود، درواقع احساسی در درون شماست که به شما انگیزه می‌دهد سریع‌تر اقدام کنید. شهود، ذاتی است و همه از آن برخوردار هستند؛ اما به این معنا نیست که همه از آن استفاده می‌کنند. بد نیست بدانید که بسیاری از شخصیت‌های موفق بزرگ، مانند «کنراد هیلتون» و «دونالد ترامپ»، از شهود خود برای گرفتن تصمیمات حرفه‌ای هوشمندانه‌تر استفاده می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۵۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان