دانلود و خرید کتاب جذابیت در کلام سمیرا زارعی‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جذابیت در کلام اثر سمیرا زارعی‌نژاد

کتاب جذابیت در کلام

معرفی کتاب جذابیت در کلام

کتاب الکترونیکی «جذابیت در کلام» نوشتهٔ سمیرا زارعی‌نژاد در انتشارات آوای آرامش چاپ شده است. نویسنده در این کتاب روش‌های به‌کار بردن کلام جذاب را به همراه مثال‌هایی برای هر موقعیت شرح داده است.

درباره کتاب جذابیت در کلام

ما برای برقراری ارتباط نیازمند تاثیرگذاری مثبت هستیم نه صرفا فقط جاری کردن کلام. برای موفقیت کلامی بایستی اصول مفید کلامی را در خودمان تقویت کنیم تا جذابیت ما کامل شود. تا زمانی که اصول درست کلامی را رعایت نکنیم جذابیت ما کاذب و زود گذر است. این کتاب با بهره‌گیری از تحقیقات میدانی و تجربی نویسنده به مخاطب کمک خواهد کرد تا در کوتاه‌ترین زمان به کلام مطلوب برسد.

کتاب جذابیت در کلام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب جذابیت در کلام

دیالوگ‌های مختلف درموقعیت‌های مختلف:

 جمله ی دستت درد نکنه جمله ی دم دستی ماست. در هر موقعیت جهت تشکر از این جمله‌ی بی اساس استفاده می‌کنیم. در این قسمت قدردانی و تشکرهای مختلف را در موقعیتهای مختلف بررسی خواهیم کرد.

 دیالوگ در مهمانی (میزبان) : در غالب میزبانی از جملات "ممنون از تشریف فرمایی شما _ از دیدن شما خوشحال شدیم _ خیر و برکت آوردید." استفاده کنید .

 دیالوگ در مهمانی (مهمان) : وقتی مهمان هستیم ، به جای گفتن جمله ببخشید مزاحم شدیم یا دستتون درد نکنه این جملات را استفاده کنید:   "در کنار شما لذت بردیم _در کنار شما خوش گذشت _ مشتاق دیدارتون بودیم."

نظرات کاربران

sina
۱۴۰۲/۰۶/۱۰

کلی کتاب برای ارتباط گرفتن و صحبت کردن وجود داره اما این کتاب بجز نکته های کاربردی که میده،جمله های بهت میگه که موقع احوال پرسی یا شرایط خاص بتونی ازش استفاده کنی واقعا کاربردیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان