دانلود و خرید کتاب کار عمیق کال نیوپورت ترجمه میثم ساریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کار عمیق اثر کال نیوپورت

کتاب کار عمیق

معرفی کتاب کار عمیق

کتاب کار عمیق نوشته کال نیوپورت است. این کتاب با ترجمه میثم ساریان در انتشارت موسسه آموزشی تالیفی ارشدان منتشر شده است. این کتاب می‌تواند برای تنظیم مسیر شغلی و شخصی همه‌ افراد نکات قابل اجرایی را آموزش می‌دهد. این کتاب دستورالعمل‌هایی برای موفقیت‌های ناشی از تمرکز است. 

درباره کتاب کار عمیق

کال نیوپورت معتقد است بسیاری از تغییراتی که در جهان امروز در جریان است به سمت تخصص‌گرایی محض است. در این روند کسانی که بتوانند سرآمد حرفه یا تخصص خود شوند می‌توانند از پس کار خود بربیایند.

در این کتاب کال نیوپورت کتاب را به دو بخش کلی تقسیم کرده که در بخش اول به اهمیت موضوعی به نام کار عمیق یا عمیق کارکردن مثال‌هایی از افراد موفق و تأثیر آن بر موفقیت‌های فردی می‌پردازد و در بخش دوم برای اجرا و عملیاتی کردن مفهوم کار عمیق دستورالعمل‌ها و نکاتی به خواننده آموزش می‌دهد. از نکته‌های جالب این کتاب آن است که نویسنده خود تمامی تکنیک‌ها را به کار برده و از ارائه توصیه‌های انتزاعی یا خاص پرهیز کرده است.

خواندن کتاب کار عمیق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب کار عمیق برای افرادی مناسب است که به دنبال راهکارهایی برای تمرکز و دوری از حواس‌پرتی هستند و قصد دارند برای مسیر شغلی خود چشم‌اندازی داشته باشند و تا حدی منظم و هدفمندتر عمل کنند.

درباره کال نیوپورت

نیوپورت از جمله نویسندگان جوانی است که اگرچه متولد سال ۱۹۸۲ میلادی است اما توانسته‌اند با کتاب‌هایش در دنیا اسم و رسمی برای خود دست‌وپا کند. او دانشیار دانشگاه جورج تاون در آمریکا در رشته کامپیوتر است.

با وجودی که رشته دانشگاهی او کاملاً علمی است اما ظاهراً در نوشتن کتاب‌های موفقیت و خودیاری استعداد ویژه‌ای دارد. معروف‌ترین کتاب از مجموع شش کتابی که تاکنون نوشته همین کتاب کار عمیق(۲۰۱۷) است که به زبان‌های بسیاری نیز ترجمه شده است.

بخش‌هایی از کتاب کار عمیق

همان‌طور که ماشین‌های هوشمند توسعه می¬یابند و شکاف بین توانمندی‌های انسان و ماشین در حال پرشدن است کارفرمایان به دنبال به‌کارگیری ماشین‌های جدید هستند نه افراد جدید! زمانی می¬رسد که یک فرد به‌تنهایی کارهایی را از راه دور و با استفاده از تکنولوژی‌های ارتباطی، خیلی ساده¬تر از گذشته انجام می¬دهد و این باعث می‌شود شرکت‌ها کارهای مهمشان را برون‌سپاری کنند آن هم به نخبگان و ستارگان آن حرفه‌ها.

دوره‌ی متوسط بودن تمام شده است. ابرستاره یا سوپراستار شدن نیازمند حرفه‌ای شدن در سطح بالا است. اگر کار عمیق را یاد نگیرید به‌احتمال بسیار زیاد هم در تبدیل‌شدن به سرآمد شغلی و هم در یادگیری چیزهای سخت به مشکل برخواهید خورد.

متأسفانه در دنیای امروز شرایط به‌گونه‌ای است که محیط، ما را به سمت آشفتگی و عدم تمرکز سوق می‌دهد. هم آن‌طور که من در این کتاب روی آن تأکید داشتم تعهد به کار عمیق یک جمله‌ی فلسفی یا ویترینی نیست، بلکه کاملاً عملیاتی و معطوف به عمل است. مهارت در متمرکز شدن یعنی انجام کارهای خوب و باارزش. کار عمیق، ارزشمند است ولی نه به این خاطر که کارهای دیگر شیطانی هستند بلکه به این خاطر که چیزی که بیل گیتس را به چنان ثروت و ارج و قربی رساند، همین عامل است.

والتر ایزاکسون در مقاله‌ای که سال ۲۰۱۳ نوشت، می‌گوید: «بیل گیتس با چنان شدت و اشتیاقی ظرف آن دو ماه کار می‌کرد که بارها از شدت خستگی و خواب با سر روی صفحه‌کلید می‌رفت و در میانه کدنویسی خوابش می‌برد. حدوداً یک یا دو ساعت می‌خوابید و سپس دوباره بیدار و به کار مشغول می‌شد و به قول همان دو نفر دوستش، سمبل غم‌انگیزی از تمرکز شده بود».

معرفی نویسنده
عکس کال نیوپورت
کال نیوپورت

کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که درباره‌ی چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات زیادی کرده. حتی اگر نیوپورت را نشناسیم، حتما با کتاب‌های پرفروش، محبوب و جدیدش چشم در چشم شده‌ایم. هر چه باشد کال نویسنده‌ی کتاب‌های کار عمیق، مینیمالیسم دیجیتال و آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند است!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۱۳,۸۰۰
تومان