دانلود و خرید کتاب کریسمس در گم و گورآباد جی. کی. رولینگ ترجمه آرزو مقدس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کریسمس در گم و گورآباد اثر جی. کی. رولینگ

کتاب کریسمس در گم و گورآباد

امتیاز:
۴.۶از ۲۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کریسمس در گم و گورآباد

کتاب الکترونیکی «کریسمس در گم و گورآباد» نوشتهٔ جی. کی. رولینگ با ترجمهٔ آرزو مقدس در انتشارات پرتقال چاپ شده است. یک پسر کوچک و اسباب‌بازی‌اش، امشب همه‌چیز را عوض می‌کنند.

جی‌.کی. رولینگ نویسندهٔ کتاب‌های هری پاتر از سال ۱۹۹۷ تا سال ۲۰۱۷ جوایز و افتخارات متعددی کسب کرده است. او بیش از ۴ بار موفق شده جایزه کتاب کودک سال بریتانیا را کسب کند. او در سال ۲۰۱۰ جایزه هانس کریستن آندرسن و در سال ۲۰۱۷ جایزه افتخاری خانواده سلطنتی بریتانیا را کسب کرد.

در سال ۲۰۱۴ جایزهٔ ادبیات داستانی زنان، اقدام به انتخاب بیست نویسنده زنی کرد. که بیشترین تأثیر را بر روی خوانندگان خود گذاشته‌اند. در این فهرست، رولینگ پس از هارپر لی، مارگارت اتوود و شارلوت برونته در جایگاه چهارم قرار گرفت.

درباره کتاب کریسمس در گم و گورآباد

آکو، عروسک بچگی جک، همیشه و همه‌جا کنارش بوده. تا اینکه یک روز مانده به کریسمس اتفاق هولناکی رخ می‌دهد... آکو گم می‌شود.

اما شب قبل از کریسمس، شبی است که همه‌چیز جان می‌گیرد؛ حتی اسباب‌بازی‌ها. و حالا جدیدترین اسباب‌بازی جک، خوک کریسمس که جایگزین آکو شده، نقشه‌ٔ دلیرانه‌ای در سر دارد: آن‌دو باهم، در سفری جادویی به دنبال گم‌شده‌شان می‌روند تا بهترین دوستی را که جک در تمام عمرش داشته نجات بدهند.

کتاب کریسمس در گم و گورآباد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب گروه سنی کودک و نوجوان است.

بخشی از کتاب کریسمس در گم و گورآباد

مامان و بابا

کمی قبل از اینکه جک برود مدرسه، نامه‌ای آمد که به پدر و مادرها اطلاع می‌داد همهٔ بچه‌ها باید عروسکِ بغلیِ محبوبشان را روز اول مدرسه با خودشان ببرند. همهٔ بچه‌های کلاس جک با خودشان خرس پشمالو آوردند. اما جک آکو را برد. تک‌تک بچه‌ها به‌نوبت می‌رفتند جلوی کلاس، اسم عروسک بغلی‌شان را می‌گفتند و توضیح می‌دادند چرا دوستش دارند. نوبت جک که شد، گفت چرا اسم عروسکش آکو است و ماجرای عمل جراحی چشم‌هایش را تعریف کرد و قصهٔ روزی را گفت که زیر شن‌ها چالَش کرد و چیزی نمانده بود برای همیشه گم‌وگور شود. قصه‌های آکو و ماجراجویی‌هایش بچه‌های کلاس را خنداند و وقتی حرف جک تمام شد، همه برایش دست زدند. گرچه آکو یکی از کهنه‌ترین عروسک‌ها بود، از همهٔ عروسک‌های دیگر بانمک‌تر و جالب‌تر بود و اصلاً بینشان رقیب نداشت. زنگ تفریح که شد، جک و پسری به اسم فِرِدی آکو را برای هم پرت کردند. درست قبل از پایان زنگ تفریح بود که جک آکو را انداخت توی چالهٔ آب. آن شب، آکو مجبور شد دوباره برود توی ماشین لباس‌شویی.

اگر جک نمرهٔ بدی می‌گرفت یا با فردی دعوایش می‌شد یا کسی گلدان سفالی کج‌وکوله‌اش را مسخره می‌کرد و توی مدرسه روز بدی را می‌گذراند، آکو در خانه منتظرش بود که اشک‌هایش را با دست‌های نرم و کوچولویش پاک کند. هر اتفاقی برای جک می‌افتاد، آکو در کنارش بود؛ او را درک می‌کرد و می‌بخشید و بوی آرامش‌بخش خانه را با خودش می‌آورد؛ بویی که هرقدر هم مامان می‌شستش، باز دوباره برمی‌گشت.

مدتی بعد از اینکه جک رفت مدرسه، شبی از سروصدا بیدار شد. با دستش دنبال آکو گشت و در تاریکی بغلش کرد.

نظرات کاربران

شهرزاد
۱۴۰۱/۰۳/۰۲

این کتاب بی اندازه عالیه و واقعا لقب ملکه قصه ها برازنده جی کی رولینگ خالق هری پاتر هست. در شروع خواندن کتاب، شاید تصور کنید که کتاب برای گروه سنی کودکان نوشته شده ولی در واقع، این کتابی برای

- بیشتر
شاهدخت کتاب ها
۱۴۰۰/۱۰/۰۶

عاااااالیییییییییی بسیار فوق العاده، داستانی فانتزی و ماجراجویانه داستان در مورد پسری است که عروسکش را که خوک است بسیار دوست می دارد و همه جا با خودش می بردش که یک روز عروسکش گم می شود،..... حالا پسرک با عروسک تازه

- بیشتر
A
۱۴۰۱/۰۱/۲۲

قشنگه . جدیدترین اثر جی کی رولینگ

رضا چمبر
۱۴۰۱/۰۱/۰۴

عااااااآااااالللللیییییییی

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۶/۳۰

کتاب «خوک کریسمس» رمانی نوشته ی «جی. کی. رولینگ» است که اولین بار در سال 2021 منتشر شد. این داستان دلنشین درباره ی یک پسر و اسباب بازی مورد علاقه اش، یک ماجراجویی هیجان انگیز از ابتدا تا انتها است.

- بیشتر
nika paater
۱۴۰۲/۰۵/۲۸

اولین کتاب من از پرتقال😅 خیلی دوستش داشتم سال ۱۴۰۰ توی نمایشگاه کتاب جدید ترین کتاب پرتقال بود که من همونجا خریدمش😁

۱۴۰۱/۰۳/۲۰

عالییییییییییییییییییییییی❤❤❤ انقدر جذاب بود که حتی یک ثانیه هم نمیتونستم بزارمش کنار 😍😍

امیر محمد
۱۴۰۱/۰۲/۲۴

باحال بود دوست‌داشتم

(:دختر کتابخوان:)
۱۴۰۰/۱۲/۰۱

عالی بود حتما بخونید ،کتاب قشنگی بود من که دوست داشتم و عاشقشششششششششششششششششششش شدم و توصیــــــــــــــهـــمیکنم حتما بخونید👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻☺️☺️☺️😍😍😍😍

کاربر عاشق کتاب
۱۴۰۲/۰۴/۱۴

پسری به اسم جک، آکو، خوک عروسکی نازنینش رو گم کرده و حالا باید درست شب قبل از کریسمس که عروسک ها جان می‌گیرند، به همراه خوک جدیدی که جایگزین آکو شده است در دنیای جدیدی به دنبال آکو بگردند... پیشنهاد میکنم

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
جک پرسید: «تو چه‌جوری گم شدی، امید؟» صدای امید را میان سروصدای بالا و پایین رفتن بال‌هایش شنیدند که گفت: «متأسفانه داستانش غم‌انگیزه. زنی که صاحبم بود، توی زندانه.» جک حیرت‌زده پرسید: «توی زندان؟ مگه چی‌کار کرده؟» امید گفت: «کار اشتباهی نکرده. برعکس، داشت کار خیلی خوبی می‌کرد؛ به حاکمی مثل قدرت اعتراض داشت. حاکم هم حسابی عصبانی شد، وانمود کرد صاحبم قانون رو زیر پا گذاشته و انداختش زندان.
شهرزاد
آکو در گوش جک گفت: «از دست دادن هم بخشی از زندگیه.» دماغ تختش کنار موهای جک فس‌فس می‌کرد. «ولی بعضی از ما بااینکه گم شدیم، همچنان به زندگی‌مون ادامه می‌دیم. این کاریه که عشق و محبت می‌کنه.
شهرزاد
جک گفت: «از دست دادن بلندپروازی هیچ اشکالی نداره. من اون پایین‌پایین‌ها با یه بلندپروازی گم‌شده آشنا شدم. خیلی وحشتناک بود، ولی مطمئنم تو می‌تونی یه دونه خوب و جدیدش رو پیدا کنی.»
شهرزاد
بازنده گفت: «می‌دونستم می‌آی. بگو ببینم، بچه جون، چی باعث می‌شه آدم‌ها این‌قدر چیزمیزهاشون رو دوست داشته باشن؟»
شهرزاد
جک پرسید: «بازنده از کجا اومده؟» لبخند بابانوئل از بین رفت. گفت: «سؤال خیلی خوبی پرسیدی. هیچ‌کس درست جوابش رو نمی‌دونه. بعضی‌ها می‌گن مردم درستش کرده‌ان، می‌گن از بس که اون بالابالاها ظلم و طمع زیاد بود، مقداری‌ش به این پایین هم نَشت کرد. وقتی رسید اینجا، چیزمیزها رو می‌دزدید تا برای خودش تن بسازه. عده‌ای هم معتقدن بازنده از آغاز تاریخ همین‌جا بوده؛ هیولایی که بدجوری به انسان‌ها و چیزهای هوشمندانه‌ای که می‌سازن حسادت می‌کنه و برای همین هم هرچیزی رو که بتونه، ازشون می‌دزده.
شهرزاد

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان