دانلود و خرید کتاب کاربینی محمدرضا قلی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کاربینی اثر محمدرضا قلی‌پور

کتاب کاربینی

انتشارات:نشر آواژ
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کاربینی

کتاب کاربینی نوشتۀ محمدرضا قلی پور است. این کتاب را نشر آواژ منتشر کرده است.

درباره کتاب کاربینی

پیرو تلاش برای تحقق و اجرای آموزش‌های علمی و مهارتی متناسب با نیازهای شغلی جامعه و در راستای تولید و انتقال دانش و آگاهی لازم برای قرارگرفتن افراد در جایگاه‌های شغلی و حرفه‌ای متفاوت و همچنین حصول ارتقای شغلی و حرفه‌ای این افراد مطابق با فناوری روز و افزایش بهره‌وری نیروی کار همگام با آموزش در محیط کار لازم به توجه است که در کنار فراهم نمودن امکان و بستر آموزشی مربوط به هر شغل، شایسته است که تصور افراد از مشاغلی که با تحصیل در رشته‌ای معین و کسب مدرک و مهارت مربوطه می‌توانند در آنها مشغول به فعالیت بشوند، روشن‌تر گردد؛ لذا در گام نخست و در بدو ورود افراد به جریان آموزش‌های حرفه‌ای می‌بایستی نمونه‌هایی از محیط واقعی کاری که فرد در آتیه رشته تحصیلی‌اش می‌تواند در آن مشغول به کار شود را مورد بازدید قرار دهد تا شمایی از آنچه در آینده شغلی خویش می‌تواند رقم زند را به عینه ببیند و با مصادیق آن آشنا و به شکل ملموس‌تری با آن روبه‌رو شود.

اهداف درس کاربینی ۱. آشنایی با مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی ۲. آشنایی با محیط واقعی کار، روند جریان کار و فعالیت‌های منجر به تولید یا ارائه خدمات ۳. آشنایی با جایگاه شغلی موردنظر و نقش آن در مأموریت‌های شغلی آن حوزه ۴. آشنایی با موضوعات و مسائل شغل موردنظر مانند ایمنی، سختی و پیچیدگی کار ۵. آشنایی با مؤلفه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی محیط کار واقعی ۶. آشنایی با شرایط، شایستگی‌ها و ویژگی‌های موردنیاز برای احراز شغل موردنظر ۷. ارتقاء انگیزه دانشجو برای فعالیت در حوزه شغل مرتبط با رشته تحصیلی و تحول‌آفرینی در آن از طریق آشنایی با مزایا و امتیازات حوزه شغلی

خواندن کتاب کاربینی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب به مقوله بازید از محیط کار به‌منظور مقدمه‌ای برای اتخاذ یک شغل در آینده می‌پردازد و ویژه دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی است که واحد درسی‌ای با همین عنوان کاربینی برای آنان تعریف شده است.

بخش‌هایی از کتاب کاربینی

وظایف مرکز آموزش

مراکز آموزشی شایسته است متناسب با رشته‌هایی که ارائه می‌نمایند، به شناسایی محیط‌های واقعی کار مناسب و دارای مجوزهای قانونی پرداخته و ضمن انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه با آنها جهت همکاری متقابل در زمینه بازدید دانشجویان از محیط کار، برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی کلیه تمهیدات اجرایی لازم را بنماید. همچنین با تعیین و معرفی مدرسان کاربینی دارای تجربه کاری و آموزشی مرتبط با رشته موردنظر به کیفیت و اجرای صحیح کاربینی کمک نمایند. از دیگر نکاتی که می‌بایستی موردتوجه مراکز آموزشی قرار گیرد، پوشش بیمه‌ای مدرسان و کاربینان است. دیگر مورد حائز اهمیت که بر عهده مراکز آموزشی می‌باشد، رسیدگی به تخلفات احتمالی انضباطی دانشجویان در حین بازدید از محیط کار و پیگیری حصول جبران خسارت‌هایی است که به هر دلیل به محیط کار وارد شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۴۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان