دانلود و خرید کتاب بی پایان برایان فریمن ترجمه سعید سیمرغ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بی پایان اثر برایان فریمن

کتاب بی پایان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بی پایان

کتاب بی پایان نوشتۀ برایان فریمن است. این کتاب را انتشارات رایا کتاب منتشر کرده است. کتاب بی‌پایان یک تریلر روان‌شناختی است. همه چیز از وقتی رخ داد که دیلن موران همسر محبوبش را از دست داد و بعد از آن بود که مرز واقعیت و رؤیا برای او در هم آمیخت.

درباره کتاب بی پایان

یک شب بارانی اتفاقی وحشتناک رخ می‌دهد. اتومبیل دیلن موران از جاده خارج می‌شود و به جریان خروشان رودخانه می‌افتد. وقتی که او تقلا کنان خودش را به کنار رودخانه می‌رساند، همسر زیبایش غرق می‌شود.

پس‌ازآن، دیلن عزادار چیزهای عجیبی را تجربه می‌کند. هرکجا که می‌رود، خودش را می‌بیند که در تعقیب اوست. ابتدا فکر می‌کند که دچار ضربة روانی شده، ولی بعد با روان‌پزشکی برخورد می‌کند که او را بیمار خودش می‌داند. روان‌شناس می‌گوید که مدتی است او را تحت شیوة درمانی خودش قرار داده. شیوة درمانی او بر اساس این ایده ابداع شده که او با هر انتخاب، تعداد بی‌پایانی از دنیاهای موازی را به وجود می‌آورد.

حالا قفل آن دنیاهای موازی باز شده است ... و همزاد دیلن می‌خواهد دنیای او را غصب کند. آیا دیلن می‌تواند از این واقعیت‌های جایگزین استفاده کند و فرصتی برای به‌دست‌آوردن زندگی‌ای پیدا کند که از او دزدیده شده؟ یا این‌که او خودش را ... به خودش خواهد باخت؟

خواندن کتاب بی پایان را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر به رمان‌های تخیلی، روان‌شناختی و معمایی علاقه دارید مناسب شما است.

درباره برایان فریمن

برایان فریمن متولد ۲۸ مارس ۱۹۶۳ است. نویسنده رمان‌های روان‌شناختی با حضور جاناتان استراید و سرنا دیال و مجموعه‌هایی با حضور کاب بولتون و فراست ایستون است. او همچنین بعد از رابرت لودلوم و اریک ون لوستبادر رمان‌هایی در مجموعه جیسون بورن نوشته است.

برایان فریمن در شیکاگو، ایلینوی متولد شد. او در کالج کارلتون تحصیل کرد و در سال ۱۹۸۴ با magna cum laude به زبان انگلیسی فارغ‌التحصیل شد. برایان فریمن قبل از اینکه نویسنده شود، مدیر بازاریابی و روابط‌عمومی در شرکت حقوقی بین‌المللی Faegre & Benson بود. او در سال ۲۰۰۵ با رمان خود، غیراخلاقی که برنده جایزه Macavity برای بهترین رمان اول و فینالیست جایزه ادگار بود، اولین کار خود را آغاز کرد. کتاب‌های او در ۴۶ کشور فروخته شده و به ۱۷ زبان موجود است. او موفقیت خود را به مادربزرگ خود و معلم آهنگ‌سازی کلاس هشتم خود می‌داند.

بخش‌هایی از کتاب بی پایان

افسر پلیس درحالی‌که یک لیوان سفید فومی پر از قهوه را به دستم می‌داد گفت: «به‌خاطر اتفاقی که افتاده خیلی متأسفیم، آقای موران.» لیوان قهوۀ خودش را در دست گرفته بود و دونات شکری‌ای می‌خورد که خاک قند آن، مثل برف تازه‌ای که روی چمن باریده باشد روی سبیلش نشسته بود.

چیزی نگفتم. احساس گیجی و کرختی داشتم، انگار در کما باشم و ندانم آیا به هوش خواهم آمد یا نه. سرمای گزنده مرا می‌لرزاند. لباس‌های خیس و کثیفم را درآورده و دور بدن برهنه‌ام پتو پیچیده بودند، ولی فایده‌ای نداشت. یک خانم پلیس که همان نزدیکی‌ها زندگی می‌کرد، پیشنهاد کرده بود لباس‌هایم را ببرد و بشوید و خشک کند و صبح نشده برگرداند. بریدگی‌های عمیق روی دست‌ها و پاهایم ضدعفونی و پانسمان شده بود، ولی بازهم درد سوزناکشان را حس می‌کردم. مدام سرفه می‌کردم و با هر سرفه، طعم رودخانه به دهانم می‌دوید.

طعمش مثل طعم مرگ بود.

افسر پلیس گفت: «وفور نعمت و خشک‌سالی.»

نظرات کاربران

علی
۱۴۰۱/۰۸/۲۶

کتاب خوبی هست ، تا آخر کتاب هیجان داره و اصلاً نمیشه حدس زد که آخرش چی میشه. معمایی و علمی تخیلی هست.

Janvieh
۱۴۰۲/۱۱/۲۹

عجب کتابی! عجب قلمی! عجب نویسنده‌ای! 😍🤩☺🥰💋💚🍀 لطفا از این نویسنده کتاب‌های بیشتری بذارید‌. مچکرم

رابرت
۱۴۰۱/۰۵/۱۹

حتما، حتما اگر به علمی تخیلی علاقه دارید این کتاب رو بخونید گاهی یکسری از تخیلات واقعیاتی هستند که ما از نحوه ی استفاده شون بی خبریم....

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
عقلم پیام‌های صریحی می‌فرستاد که راهم را بکشم و بروم، ولی دلم پیام‌ها را نشنیده می‌گرفت.
Yasaman Mozhdehbakhsh
لحظه‌هایی در زندگی هست که با تمام وجود می‌خواهید به آن‌ها برگردید، ولی عقربه‌ها می‌چرخند و آن لحظه‌ها می‌روند. انتخابتان را کرده‌اید و لحظهٔ بعد، دیگر مثل آن لحظه نمی‌شود.
Yasaman Mozhdehbakhsh

حجم

۳۳۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۷ صفحه

حجم

۳۳۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۷ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان