دانلود و خرید کتاب امپراتوری بلاکچین محمد هلاکویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امپراتوری بلاکچین اثر محمد هلاکویی

کتاب امپراتوری بلاکچین

معرفی کتاب امپراتوری بلاکچین

کتاب الکترونیکی «امپراتوری بلاکچین»  نوشتهٔ محمد هلاکویی و شبنم محمدی در انتشارات رهنج چاپ شده است. در این کتاب به بررسی اصول و ساختار blockchain ، و نقش آن در دنیای دیجیتال پرداخته شده است. همچنین مخاطب با ۵۰۴ واژه ارز دیجیتال در این کتاب آشنا می‌شود.

درباره کتاب امپراتوری بلاکچین

اکنون ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که به جای تکیه بر شرکت‌ها و دولت‌های بزرگ برای تأیید هویت افراد و اطمینان از اعتبار آن‌ها ، می توانیم به شبکه blockchain اعتقاد داشته باشیم. از نظر تاریخی ، این اولین باری است که بستری فراهم شده است که اعتماد به معاملات و اطلاعات ثبت شده را بدون در نظر گرفتن رفتار دیگران تضمین می کند. با این حال ، blockchain دنیای ناشناخته برای اکثر مردم است ، اما در عصر تکنولوژِی زمان آن فرا رسیده که همه درباره اصول blockchain ، اجراها ، ساختارها و نقش آنها در دنیای دیجیتال به خوبی بیاموزند وآن دسته از افرادی با سواد محسوب میشوندکه می دانند چگونه یاد بگیرند ، درآمد کسب کنند و یک زندگی لوکس بسازند.

کتاب امپراتوری بلاکچین را به چه کسانی پپیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که مایل هستند دربارهٔ ارزهای دیجیتال اطلاعات بیشتری کسب کنند، سودمند است.

بخشی از کتاب امپراتوری بلاکچین

بلاک‌چین عمومی انحصاری دارای مجوز در ایـن نـوع بلاک‌چین، کاربـر انحصـار تراکنش‌ها را در اختیـار نـدارد. ماننـد بیت‌کوین کـه یـک دفتر کل توزیع‌شده اسـت. بــه بیانــی ساده‌تر، زمانــی کــه اعلام شــود تعــدادی ارز ماننــد بیت‌کوین بـرای فـردی ارسـال خواهـد شـد، پـس از تأییـد موجـودی کیـف پـول کاربـر و مشــخصات کیــف پــول مبــدأ، صحــت ادعــا به‌وســیلۀ ماینرهــای شــبکۀ تراکنــش، صحت‌سنجی و تأییــد می‌شود؛ امــا نمی‌توان شــخصی را کــه تراکنــش را تأییــد می‌کند، انتخــاب کــرد. از ایــن نــوع بلاک‌چین زمانــی اسـتفاده می‌شود کـه نظـر تمامـی کاربـران موردنظـر در آن شـبکه درخـور توجــه باشــد، نــه چنــد فــرد خــاص یــا انتخاب‌شده. گفتنــی اســت، در ایــن نــوع بلاک‌چین هــر شــخصی می‌تواند قــرارداد هوشـمند ایجـاد کنـد یـا پـول و اطلاعات را منتقـل کنـد. اطلاعات مهـم در ایــن بلاک‌چین‌ها ذخیره شدنی و به‌صورت رمزنــگاری هســتند. به طور مثـال اگـر کسـی بخواهـد دیـدگاه خـود را بیـان کنـد یـا توسـعۀ برنامه‌ای را مدنظــر داشــته باشــد، می‌تواند از بلاک‌چین غیرانحصــاری اســتفاده کنــد؛ زیـرا در ایـن نـوع بلاک‌چین هیچ‌کس نمی‌تواند چیـزی را حـذف کنـد یـا آن را تغییـر دهـد.

نظرات کاربران

NOICAVA
۱۴۰۰/۱۱/۱۴

خیلی ضعیف توضیح داده. انگار اومده کتاب رو برای یه متخصص توضیح بده که اون متخصصه بهش نمره بده. اصلا اینطور نیست که کسی که سطحش صفره بتونه خوب کتابو بفهمه. البته من نسخه نمومه رو خوندم و به این

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان