دانلود و خرید کتاب به زبان کبوترها کیلا نوئل ترجمه غزل یزدان‌پناه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به زبان کبوترها اثر کیلا نوئل

کتاب به زبان کبوترها

نویسنده:کیلا نوئل
امتیاز:
۴.۴از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب به زبان کبوترها

کتاب به زبان کبوترها نوشته کیلا نوئل و ترجمه غزل یزدان‌پناه است. کتاب به زبان کبوترها را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب به زبان کبوترها

این داستان شگفت‌انگیز درباره دختری به اسم کوو است که روی یک پشت‌بام و در میان پرندگان بزرگ شده و مانند آنها زندگی کرده است. او به زبان پرنده‌ها حرف می‌زند و همه آنها را خانواده خودش می‌داند اما با گذشت زمان بیشتر و بیشتر متوجه تفاوت خودش با پرنده‌ها می‌شود به خصوص وقتی موجوداتی شبیه به خودش یعنی انسان‌ها را روی پشت بام روبه‌رویی می‌بیند. 

زمستان سر می‌رسد و پرنده‌ها نمی‌توانند به راحتی برای کوو غذا بیاورند بنابراین او مجبور می‌شود برای رفع گرسنگی‌اش پا به درون دنیای انسان‌ها بگذارد. دنیایی که چیز درست و حسابی از آن نمی‌داند و همین ترس وجودش را فراگرفته است.

کیلا نوئل نویسنده کتاب، در سانفرانسیسکو متولد و در نیوجرسی بزرگ شد. او حالا، همراه با خانواده‌اش، در منطقهٔ بروکلینِ نیویورک زندگی می‌کند. به زبان کبوترها نخستین رمان او است.

خواندن کتاب به زبان کبوترها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

نوجوانان بالای ۱۲ سال مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب به زبان کبوترها

چیزهای زیادی بود که باید یاد می‌گرفت. همه‌چیز جدید بود.

تالی به او توضیح داد که کلیدهای برق، یخچال، شیر آب و اجاق‌گاز چه هستند و چطور کار می‌کنند. هرچه تالی بیشتر حرف می‌زد، کوو چیزهای بیشتری از حرف‌هایش می‌فهمید. تالی به او یاد داد چطور تخت را مرتب کند. تخت کلمه‌ای آسان بود، همان لانهٔ انسان‌ها. بعد، گفت به‌زودی می‌روند مغازهٔ دست‌دوم‌فروشی تا تختی سفری برای کوو پیدا کنند که تالی هم بتواند دوباره روی تخت خودش بخوابد.

اما کوو ترجیح می‌داد به سبک و سیاق کبوترها بخوابد. بعد از چند شب، تالی متوجه این موضوع شد و اجازه داد او با پتوهای تمیز و روزنامه‌های قدیمی، گوشهٔ اتاق پذیرایی برای خودش لانه‌ای درست کند.

کوو یاد گرفت بی‌اینکه آب بیرون بریزد از لیوان آب بخورد، ساندویچ کرهٔ بادام‌زمینی درست کند، دندان‌هایش را با صابونِ شیرین تمیز کند و دوش حمام را باز و بسته کند؛ و فهمید برخلاف آنچه اولین بار فکر کرده بود، دوش حمام شبیه رگبار و طوفان نیست. تالی استفاده از بخش‌های دیگر حمام و دست‌شویی را هم به او آموزش داد.

خانهٔ تالی پر از چیزهای اسرارآمیز بود: گوی‌های آفتاب که از سقف آویزان بود و با دکمه‌ای خاموش و روشن می‌شد، یخ‌دانی بزرگ با دری پلاستیکی هم آنجا بود که داخلش کلی غذا روی برف‌های یخ‌زده قرار داشت.

در آنجا غذا بی‌پایان و کاملاً تازه، تمیز و خوشمزه بود. اسم‌هایی هم که تالی می‌گفت مثل خود غذاها خوشمزه بود.

چیزکیک لیمو

کوکتل میوه

پودینگ تاپیوکا۱۵

بیسکویت‌های صدفی

نان تُست با مربای توت‌فرنگی؛ چیزی خیلی عجیب‌وغریب! انسان‌ها نان را به‌عمد، سفت و بیات می‌کردند و بعد، لیزابه‌ای از میوهٔ گندیده را روی آن می‌مالیدند. با وجود این، مزه‌اش خوب بود.

پنیر چدار روی بیسکویت شور

نودل کره‌ای

چیپس سیب‌زمینی

نظرات کاربران

un rat de bibliothèque
۱۴۰۰/۰۹/۱۲

ایده جدید کتاب جدید کتاب باارزش واقعااااا محشر بود واقعااااا با اینکه فانتزی بود ولی من ذره ای گول زدن مخاطب رو در کتاب حس نکردم با اینکه پایان خوشی داشت ولی من لذت بردم اگر کتاب های رئال دوست دارید و مشکلی با فانتزی ندارید

- بیشتر
nika paater
۱۴۰۲/۰۵/۲۸

بد نیس آخه اصلا ماجراجویی نداره اولش خیلی کند پیش میره من خیلی راحت میتونستم فصل بعدی رو حدس بزنم ولی کسایی که فانتزی میخونن دوست دارن من خیلی کتاب فانتزی دوست ندارم

Taraneh
۱۴۰۱/۰۲/۲۱

جالب بود😊

گشنه ی کتاب(:
۱۴۰۲/۰۹/۰۹

۲۰ صفحه مونده تا پایان کتاب راستش تا صفحه ی ۸۰ برای من زیاد جالب نبود ولی از صفحه ی ۸۰ به بعد اتفاقای باحالی افتاد و خوشم اومد ازش متنش روونه و داستانش قشنگ و جذاب🌞🪐

یـ★ـونا
۱۴۰۲/۰۵/۲۴

اینو از دوستم قرض گرفته بودمش، و واقعا خوب بود! خیلی جالب بود و... کلا پیشنهاد میکنم بخونید!•-•

شاهدخت کتاب ها
۱۴۰۰/۱۰/۰۴

ععععععااااالییییی متن بسیار روانی داشت و خیلی خیلی جذاب بود ، داستان در مورد دختری به نام کوو است که روی پشت بام به همراه کبوتر ها زندگی می کند و مانند آنها حرف می زند اما یواش یواش موجوداتی

- بیشتر
کاربر ۳۷۳۴۹۲۶
۱۴۰۰/۰۹/۱۶

سلام ممنونم واقعا این کتاب کتابی خیلی زیبا هست سپاس از نویسنده این کتاب زیبا و دلنشین 🙏🏻❤⚘

نورا
۱۴۰۲/۰۸/۱۲

ایده کتاب جذاب هست، یک جاهایی از کتاب ماجراجویانه میشه، در کل کتاب کیوتی هست.

𝓑𝓸𝓸𝓴
۱۴۰۱/۰۴/۳۱

کتاب خیلی خوبی بود و موضوع جالبی هم داشت .با اینکه بیشتر کتاب های ماجراجویی و فوق‌العاده هیجان انگیز رو دوست دارم اما این کتاب حس خیلی خوبی به من میداد . پیشنهاد می کنم بخونید .📚

کاربر ۲۶۸۲۲۹۳
۱۴۰۰/۰۹/۲۱

وقعا جالب است و زیبا😊😊

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان