دانلود و خرید کتاب اعیانی سازی در جای جای جهان ژروم کریس ترجمه آیدین ترکمه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعیانی سازی در جای جای جهان اثر ژروم کریس

کتاب اعیانی سازی در جای جای جهان

معرفی کتاب اعیانی سازی در جای جای جهان

اعیانی سازی در جای جای جهان کتابی نوشته ژروم کریس و جودیت ان. دی سنا است که با ترجمه آیدین و آرش ترکمه به چاپ رسیده است.

انتشارات مؤسسه همشهری در جهت ارتقا سطح فرهنگی و آگاهی‌های جامعه، از سال ۱۳۷۳ به فعالیت حرفه‏ای در بازار نشر پرداخته است. این مرکز با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و امکانات مؤسسه همشهری، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مؤسسه‌های فرهنگی‌ ـ‌ ‌مطبوعاتی ایران، فعالیت خود را آغاز کرده است. این انتشارات در زمینه‌ چاپ و نشر کتاب‌های برگرفته از مجموعه نشریات مؤسسه، کتاب‌های حوزه علوم ارتباطات و کتاب‌های حوزه شهر و شهرنشینی و همچنین کتاب‌های تخصصی حوزه ارتباطات و رسانه و سایر حوزه‌های علوم انسانی فعالیت می‌کند.

درباره کتاب اعیانی سازی در جای جای جهان 

جابجاسازی مساله‌ای حیاتی درباره‌ی اعیانی‌سازی است که بیش از همه طبقه‌ی کارگر و فقرا را متاثر می‌سازد. کریس و دی‌سنا مجموعه‌ای چشمگیر از پژوهش‌های بدیع را اینجا گرد آورده‌اند که به پرکتیس‌های متنوع اعیانی‌سازی و جابجاسازی در شهرهای مختلف در نقاط مختلف جهان می‌پردازند. 

این کتاب به تفصیل به تنش‌ها و مبارزات حول اعیانی‌سازی از منظر زندگی روزمره و ملموس می‌پردازد. ویراستاران و مولفان این کتاب تبیین‌های قوم‌نگارانه‌ی قدرت‌مندی را درباره‌ی محلات در معرض اعیانی‌سازی در اختیار می‌گذارند؛ محلاتی که نهادهای قدیمی و پیوندهای اجتماعی در آن‌ها مورد تهدید قرار گرفته‌اند. نویسندگان این مجموعه همچنین نشان می‌دهند که چگونه مردم محلی با شجاعت تمام بر ضد جابجاسازی‌های اجباری می‌جنگند و مدعی حقِ ماندن، زندگی‌کردن، و شکوفایی در محل زندگی خودشان هستند.

خواندن کتاب اعیانی سازی در جای جای جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پزوهشگران حوزه شهرسازی و علوم اجتماعی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۱۴۲,۸۰۰
تومان