دانلود و خرید کتاب آموزش مهارت های مقابله با رفتارهای جنسی مخاطره آمیز حسن توزنده جانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش مهارت های مقابله با رفتارهای جنسی مخاطره آمیز اثر حسن توزنده جانی

کتاب آموزش مهارت های مقابله با رفتارهای جنسی مخاطره آمیز

معرفی کتاب آموزش مهارت های مقابله با رفتارهای جنسی مخاطره آمیز

آموزش مهارت های مقابله با رفتارهای جنسی مخاطره آمیز راهنمایی برای والدین، مربیان و جوانان است که حسن توزنده جانی و مهناز فرشچیان یزدی آن را نوشته‌اند.

درباره کتاب آموزش مهارت های مقابله با رفتارهای جنسی مخاطره آمیز

رفتارهای جنسی مخاطره‌آمیز به روابط جنسی واژنیال، مقعدی و دهانی بدون استفاده از وسایل بهداشتی و پیشگیری کننده با فردی که دارای بیماری‌های جنسی قابل انتقال یا حامل ویروس HIV است گفته می‌شود.

رفتارهای جنسی مخاطره‌آمیز ممکن است به حاملگی ناخواسته، ابتلا به بیماری‌های جنسی قابل انتقال یا ایدز منجر شوند. عفونت HIV می‌تواند موجب ابتلاء به ایدز شود. رفتارهای جنسی مخاطره‌آمیز در درازمدت برای نوجوانان و جوانان پیامدهای مهلک و خطرناکی به دنبال دارند. بنابراین، پیشگیری از رفتارهای جنسی مخاطره آمیز و ترویج سلامت جنسی نگرانی اصلی متخصصان حوزه بهداشت، تعلیم و تربیت و جامعه است.

رفتارهای جنسی سالم به روابط یا فعالیت‌هایی گفته می‌شود که خطر ابتلا به عفونت‌های UPT، بیماری‌های جنسی قابل انتقال یا HIV را به حداقل می‌رساند. رفتارهای جنسی سالم شامل پرهیز از روابط جنسی بدون استفاده از وسایل پیشگیری کننده در مواقعی است که شریک‌جنسی از نظر بیماری‌های عفونی قابل انتقال و HIV وضعیت مشخصی ندارد و یا مبتلا به این بیماری‌ها می‌باشد.

هدف این کتابچه راهنما این است که رفتارهای مخاطره‌آمیز جنسی را برای متخصصان، پزشکان، روان‌شناسان و عموم مردم توصیف کند، خطر آمیزش و عوامل محافظت‌کننده را مشخص نماید، از این قبیل رفتارها پیشگیری کند و آنچه را که در مورد تدوین برنامه‌های پیشگیری موفقیت‌آمیز به دست آمده مطرح نماید.

خواندن کتاب آموزش مهارت های مقابله با رفتارهای جنسی مخاطره آمیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مربیان، پزشکان، روان‌شناسان و عموم مردم مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۸۶۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۲۶,۹۰۰
تومان